וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת: "נמצא את הפתרון להגדיל את המשאבים של בית"ר"

14.4.2014 / 10:22

ראש עיריית ירושלים אישר כי הוא מחפש משקיעים למועדון: "צריך סבלנות, דברים רציניים נשמרים בסוד". קפילוטו ינותח

one

אווירת סוף עונה ניכרה אמש (ראשון) בטדי במשחק הניצחון של בית"ר ירושלים 0:1 על מ.ס אשדוד, משחק שהבטיח את הישארותה של הקבוצה בליגה. קברניטי הקבוצה כבר מתרכזים בעונה הבאה ובמציאת פתרונות פיננסיים שיאפשרו בניית קבוצה שתוכל להתמודד בחלק העליון של הטבלה.

הבעלים אלי טביב לא הגיע אתמול לטדי עקב מחלה, ומי שמשך את מירב תשומת הלב היה ראש העיר ניר ברקת, שכמו בכל שנה מנסה לסייע למועדון כלכלית. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ברקת תיווך בין בית"ר לאיש העסקים אבי יוחנן שיחזור מחו"ל בעוד עשרה ימים וייתכן שיהיה שותף עסקי של המועדון בדרך כלשהי.

בית"ר ירושלים גברה 0:1 על מ.ס אשדוד בטדי

רוני לוי: "כדורגל איכותי? הלחץ של התחתית מפחיד"

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. מגד גוזני
"טביב עבר עונה לא פשוטה וזה טבעי לשנה ראשונה". ניר ברקת/מגד גוזני

"המטרה היא לעזור כמה שאפשר ואני מדבר על הגדלת המשאבים", אמר ברקת. "מה שיוצא לתקשורת בטרם עת אלה בעיקר דברים לא רציניים שלא יוצא מהם כלום וראינו את זה בעבר. דברים רציניים נשמרים בסוד ולא רצים לספר עליהם כדי שייצאו לפועל וכך אני אוהב להתנהל. אנחנו עובדים על זה ונמצא את הפתרונות להגדיל את המשאבים של בית"ר בדרך כזאת או אחרת, זה הדבר החשוב ביותר. טביב עבר עונה לא פשוטה וזה טבעי לשנה ראשונה. גם ללאלונה ברקת היה קשה בשנים הראשונות ורק העונה יש לה קצת נחת".

מי שחזר לחייך בסיום המשחק היה שלומי אזולאי שהבקיע שער בכורה בליגה. אזולאי אמר בסיום: "היו לא מעט רגעים שהיה קל להישבר אבל לא נשברתי. החברים פה גם תמכו בי וראיתי שכולם שמחו בשבילי. זה לא היה פשוט אבל הייתי חזק וידעתי שאם אמשיך לשחק כמו ששיחקתי הגול יגיע".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ניסו קפילוטו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ינותח. ניסו קפילוטו/אדריאן הרבשטיין

מי ככל הנראה סיים את העונה הוא ניסו קפילוטו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט הבלם סובל מקרע קטן במיניסקוס וככל הנראה יעבור ניתוח שישביתו עד לתום העונה. בבית"ר החמיאו לאלי דסה שחזר אחרי תקופה ארוכה וכמו כן לרועי זיקרי הצעיר: "מי שנכנס גם לרבע שעה או 20 דקות צריך לתת הכל ומי שלא יעשה את זה לא ישחק גם אחרי הבטחת ההישארות".

טביב צפוי להחליט בעשרת ימים הקרובים על זהות המאמן לקבוצה. מרקו בלבול, מנחם קורצקי וניר קלינגר הם עדיין המועמדים הבולטים, אך יחד עם זאת טביב בוחן אופציות נוספות. אגב, קלינגר נשאל אמש בנוגע למועמדות לבית"ר ואמר: "בשלב הזה אני לא רוצה להתייחס לדברים האלה. זה לא נכון שמאמנים יתייחסו להצעה כזאת או אחרת או פרסום כזה או אחר בזמן שיש להם משימות עם קבוצה. אם וכאשר יהיו דברים כולם יידעו על זה, כמו שאני רואה את הדברים יש לי חוזה באשדוד ולא מעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully