וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן: "מוריניו הוא המאמן הכי שנוא בכדורגל האירופאי"

מאמן פיינורד טען ש"הרבה אנשים בענף לא סובלים אותו", אבל יצא להגנת המיוחד: "הוא יודע הכי טוב להפוך שחקנים לווינרים"

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. GettyImages
אפילו שחקני הספסל שלו ווינרים. מוריניו/GettyImages

מי המאמן הכי שנוא באירופה? לפי מאמן פיינורד רונאלד קומאן בעולם הכדורגל לא אוהבים את ז'וזה מוריניו. "מוריניו הוא המאמן הכי שנוא בכדורגל האירופאי", הייתה הכותרת ב"מירור" הבריטי, בו צוטט קומאן. "הרבה אנשים בענף לא יכולים לסבול את מוריניו, אבל אני חושב אחרת", אמר ההולנדי, "אולי הכדורגל שלו לא הכי יפה, אבל הקבוצות שלו מנצחות. אף אחד לא מצליח כמותו להפוך שחקנים לווינרים. הוא מוציא את המקסימום מהקבוצות שלו".

קומאן בן ה-51, שכיכב כשחקן באייאקס, פ.ס.וו וברצלונה, מאמין שצ'לסי תחלוף על פני אתלטיקו בחצי גמר ליגת האלופות ותגיע לגמר הטורניר. "צ'לסי לא עברה את פ.ס.ז' כי היא שיחקה כדורגל טוב יותר, אלא כי היא הייתה יותר ווינרית על הדשא. הגול שלהם בדקות הסיום היה קסם? לא. הוא נכבש אחרי התקפה מבריקה? לא. זה קרה כי לשחקני הספסל של צ'לסי יש מנטליות של ווינרים הודות למוריניו. אלוהים, אני יכול רק לכבד אותו מאוד".

בסקר אינטרנט שערך "מירור" לקוראיו, 43% ענו שלדעתם צ'לסי תזכה בליגת האלופות. 21% מהגולשים חשבו שריאל מדריד תעשה זאת, רק 19% סברו שהאלופה באיירן מינכן תרשום תואר שני ברציפות ו-17% מהגולשים העניקו את קולם לאתלטיקו מדריד.

רונאלד קומאן מאמן פיינורד. Thanakis Stavrakiss, AP
חושב אחרת מהאנשים בענף. קומאן/AP, Thanakis Stavrakiss

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully