וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו ייעדר כשבועיים, יחמיץ את ברצלונה בגביע"

ב"אס" מדווחים שריאל מדריד תיאלץ להסתדר ללא החלוץ בגמר גביע המלך בשבוע הבא ובמשחק הראשון בליגת האלופות

כריסטיאנו רונאלדו נוטש את אימון ריאל מדריד. Sascha Steinbach, GettyImages
יחזור לגומלין? רונאלדו/GettyImages, Sascha Steinbach

אחרי שהעפילה לחצי גמר ליגת האלופות, ריאל מדריד התבשרה היום (חמישי) בחדשות פחות נעימות לגבי מצבו של כריסטיאנו רונאלדו. ב"אס" מדווחים שהחלוץ המצוין שסובל מפציעה ברגל השמאלית ייאלץ להיעדר מהמגרשים לכל הפחות בשבועיים הקרובים, מה שאומר שהוא יחמיץ את גמר גביע המלך מול ברצלונה בעוד שישה ימים וכן את המשחק הראשון בליגת האלופות ב-22 או ב-23 בחודש.

כזכור, רונאלדו נפצע במהלך המשחק הראשון מול דורטמונד (0:3) והוחלף, מה שגרם לו להחמיץ את המשחק מול סוסיאדד ואת הגומלין מול הקבוצה של יורגן קלופ.

קשר ריאל מדריד מרסלו (ימין). GettyImages
אולי כבר בשבת נראה אותו שוב. מרסלו/GettyImages

ובינתיים הבשורות הטובות יותר מגיעות מכיוונו של מרסלו שעבר בדיקה ולא צפוי להחמיץ את גמר הגביע בשבוע הבא, וההערכות האופטימיות מדברות על כך שהוא יוכל אפילו לשחק נגד אלמריה בסוף השבוע כדי ליצור אצלו ביטחון לקראת המשחק החשוב. כזכור, המגן השמאלי נפצע בשריר הירך האחורי לפני עשרה ימים, אבל הוא מתאושש היטב, התאמן עם כדור ביום ראשון האחרון והוא צפוי לחזור לעניינים. אנצ'לוטי אמור להציב את מרסלו לפני פאביו קואנטראו. לקראת המשחק הקרוב מול אלמריה, אנצ'לוטי יחסר את צ'אבי אלונסו ודניאל קרבחאל המורחקים.

בתוך כך, בריאל דרוכים לקראת הגרלת חצי גמר ליגת האלופות שעשויה לזמן להם מפגש פיקנטי עם צ'לסי וז'וזה מוריניו, מאמנם מאשתקד. "אם נקבל את צ'לסי, נצטרך לעבוד קשה מאוד נגדם", אמר סרחיו ראמוס. "כדי לזכות בליגת האלופות, אתה צריך לנצח את הקבוצות הטובות ביותר וצ'לסי ראויה להיות שם". על המשחק מול דורטמונד אמר ראמוס: "יש לי הרבה כבוד לאיך שדורטמונד שיחקה. יש להם קבוצה נהדרת והם קיבלו תמיכה גדולה מהאוהדים שלהם. לא סתם הם העפילו לגמר בשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully