וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם בני זונות, חבורה של בוגדים"

ספר חדש שופך אור על היחסים בין מוריניו לשחקני ריאל מדריד בעת שאימן שם. כיצד פיתח אובססיה להדלפות, צרח על שחקניו: "בגדתם בי, נמצא את החפרפרת" וניסה לסכסך ביניהם לבין שחקני ברצלונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספר שכתב העיתונאי הספרדי דייגו טורס וששמו "המיוחד - עולמו הסודי של ז'וזה מוריניו", ייצא לחנויות ביום חמישי, אבל חלקים ממנו שכבר פורסמו, כבר מככבים בכותרות בספרד ובאנגליה. הספר מתייחס לשנים של המאמן הפורטוגלי בריאל מדריד (2010-2013), ליחסים בינו לבין השחקנים וכיצד הסית אותם נגד ברצלונה.

בספר מסופר שמוריניו היה כל כך אובססיבי לגבי ההדלפות, עד שכשהקבוצה יצאה לבתי מלון, הוא היה מבקש שהחדרים יעברו סריקה לחיפוש אמצעי האזנה. על פי הכתוב, שעות לפני משחק הבית של ריאל נגד ברצלונה באפריל 2011, אתר האינטרנט של "מארקה" דיווח שפפה יתופקד בקישור לצד סמי חדירה וצ'אבי אלונסו. המשחק הסתיים ב-1:1, תוצאה טובה לבארסה ובחדר ההלבשה מוריניו צרח על שחניו: "אתה בוגדים. ביקשתי ממכם לא לדבר עם אף אחד על ההרכב, אבל בגדתם בי. זה מראה לי שאתם לא בצד שלי, בני זונות".

על פי הספר, המאמן הוסיף וצעק: "החבר היחיד שלי בחדר ההלבשה הוא אסטבן גראנרו, ואני כבר לא בטוח שאני יכול לסמוך אפילו עליו. כולכם אכזבתם אותי. זה הסגל הכי בוגדני שהיה לי בקריירה, אתם לא יותר מחבורה של בני זונות".

מספר שחקנים בכירים, איקר קסיאס ביניהם, לא התרגשו והלכו להתקלח, אבל מוריניו המשיך. הוא השליך פחית רד בול על הקיר והמשיך להטיח עלבונות בשחקנים, תוך כדי שהוא לא מצליח להסתיר את הדמעות בעיניו.

בשלב הבא הוא אמר לשחקנים שהוא יכנס שיחה דחופה עם ההנהלה כדי שזו תסייע לו למצוא את החפרפרת, והוסיף שהאשם "יתוגמל" כמגיע לו: "אם היינו במלחמת וייטנאם והייתי רואה שמישהו צוחק או מזלזל בחבר שלו ליחידה, הייתי לוקח אקדח והורג אותו. עכשיו אתם צריכים למצוא את מי שמדליף פה".

חלק אחר בספר מתייחס לגמר הגביע ב-2011, בו ריאל ניצחה את ברצלונה 0:1 במסטאייה. מוריניו סיפר לשחקנים שלו - כך סופר - שהוא חי כמה שנים בברצלונה ושם נתקל בתרבות המקומית של שנאת מדריד: "מוריניו אמר להם שאנשים כמו פויול, בוסקטס, פיקה וצ'אבי חונכו להבדיל את עצמם מספרדים כמו קאסיאס, ראמוס וארבלואה. הוא התעקש להבהיר לשחקנים שלו שהם טועים אם הם חושבים שהם חברים שלהם בגלל שהם משחקים בנבחרת ביחד".

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. GettyImages
ביקש שבבתי המלון ייערך חיפוש למציאות אמצעי האזנה. מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully