וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגני: "הייתי בבאסה מהדרבי, אבל לא אבכה על זה עוד"

דגני והפועל תל אביב מתאוששים ומאוכזבים מהתיקו בב"ש: "הגיע לנו לנצח". גורם: "רמון נואש ויכול לבצע טעויות"

one

עם תחושות של אכזבה קלה יצאה הפועל תל אביב אתמול (שבת) מהמשחק מול הפועל באר שבע בווסרמיל, שהסתיים ב-1:1. "חבל, כי הגיע לנו הניצחון וזה היה יכול להיות משמעותי במאבק על אירופה", אמר אחד השחקנים. "נכון שבאר שבע בעונה מדהימה, אבל במשחק הזה היינו שווים ניצחון".

"המטרה שלנו היא להגיע לאירופה. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. רצינו לנצח היום. חבל, כי הגענו למצבים טובים, אבל לא הצלחנו. אנחנו כבר עם הראש קדימה למשחקים הבאים", סיכם אוראל דגני, ששיחק אתמול 90 דקות. "ספגנו הרבה ביקורות העונה גם על ההתקפה וגם ההגנה ועל כל דבר אפשרי. אנחנו מנסים ללמוד מהטעויות שלנו ולהשתפר כל הזמן. כל הקבוצה עושה הגנה בשלושת המשחקים האחרונים וזה נראה אחרת. לא הגענו לתחתית בדרבי. הפועל תל אביב זו קבוצה גדולה שכל הזמן מתמודדת על תארים. זה מה שחשבנו בתחילת העונה והדברים התפקששו לנו בדרך, אבל לא הגענו לתחתית. אנחנו עדיין מצליחים להשיג ניצחונות יפים".

1:1 בין הפועל תל אביב להפועל באר שבע

בן שמעון מרוצה: "אין ספק שהגענו למאני טיים"

שחקן הפועל תל אביב אוראל דגני מול שחקן מכבי תל אביב ראדה פריצה. ברני ארדוב
תקופה קשה מאז הדרבי. דגני/ברני ארדוב

על התקופה הפחות טובה שעברה עליו בשבועות האחרונים אמר דגני: "עבר עליי חודש לא קל. עשיתי טעות כלשהי ולמדתי ממנה. הייתי בבאסה, הסתכלתי על דרבי ועל הטעויות ולמדתי מזה. השחקנים הכי גדולים בעולם עושים טעויות יותר גרועות מאלה. חוץ מללמוד מזה אני לא אשב כל היום בלילה ואבכה על זה. יצאתי מחוזק. שיניתי את התפקוד שלי בזמן האחרון לבלם. זה לא בדיוק אותו תפקיד, אלה מחויבויות אחרות ואני לומד ומנסה להשתפר כל הזמן".

למרות מגמת השיפור, נראה כי לא מעט בלבול שורר במועדון לקראת העונה הבאה. כרגע, אם יקרה מצב שלא יהיה רוכש מדברים בהפועל על האפשרות שהקבוצה הולכת לקראת תהליך הבראה בעונה הבאה שיכלול קיצוץ מסיבי בתקציב ומכירת שחקנים. בנוסף, האדומים מעוניינים לראות את בן שמעון ממשיך בשכר וסגל מקוצץ, אך הדברים כרגע תלויים בו. לעומת בן שמעון שכרגע עתידו לא ברור במועדון, מי שבוודאות לא רוצה להישאר בהפועל ובטח לא כאיש החזק של המועדון, הוא חיים רמון. בהפועל טוענים כי רמון נואש ואף מביעים דאגה כי הוא עלול לעשות לא מעט טעויות בנוגע למכירת הקבוצה בגלל המצב שהוא שרוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חיים רמון בעלים הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"הוא עלול לבצע טעויות שיעלו להפועל הרבה מאוד בעתיד". רמון/ברני ארדוב

כרגע, האדומים מנהלים מגעים עם קבוצת רוכשים אמריקאית שאותה מייצג עו"ד,ניר ענבר. שני הצדדים לא מדווחים על התקדמות משמעותית בשיחות ביניהם, שהתחילו כבר לפני שבועות כפי שפורסם בוואלה! ספורט. יתרה מכך, בהפועל טוענים כי אותה קבוצת רוכשים רוצה שתוך חמש שנים מגרש האימונים יהפוך להיות בבעלותה והיא תוכל לעשות בו מה שתחפוץ ובקבוצה מעריכים כי תבנה במתחם וולפסון. המתחם עצמו לא שייך להפועל תל אביב אלא לעיריית תל אביב, ולכן אין שום אפשרות לאדומים להציע אותו כחלק ממחירו של המועדון.

כמו כן, עוד עולה מטענות הפועל, כי קבוצת הרכישה רוצה שיהיה לה חלק מהשיפוץ המתוכנן בבלומפילד וכן לגזור מזה רווחים בעתיד. על פי אותם דברים שני הצדדים מעריכים כי הסכם רחוק מאוד מלהיחתם, אך בהפועל יש אנשים שמזהירים ואומרים: "רמון במצב כל כך נואש לעזוב שהוא עוד יכול לעשות טעויות", טען גורם בכיר במועדון. "בתנאים האלה, אין סיכוי לעסקה וגם חיים מבין את זה כרגע. אנחנו מקווים שהוא יתעקש על הבטחת עתידה של הפועל כפי שהבטיח כשנכנס למועדון".

הפועל תל אביב מסרה בתגובה: "אותם גורמים פחדנים ועלומי שם מבקרים את רמון על כך שלא רוצה למכור את הפועל, ואז כשמגלים שכן יש מגעים, הם מתהפכים ומנסים להרוס גם את זה. ברור שמדובר בתסכול של אנשים שטובת המועדון לא לנגד עינייהם, וכך יש להתייחס לדבריהם הנבובים".

עוד לפני המשחק נרשם עימות בין איש העסקים, קובי סידי, אוהד הקבוצה שתרם כספים העונה למחלקת הנוער, לבין חבר הדריקטוריון עידו חג'ג'. במהלך סוף השבוע האשים סידי את חג'ג' בהתנהלות חובבנית שהביאה לקריסה כלכלית. חג'ג' לא הגיב לסידי במילים, אלא במעשים ודרש כי תשלח לא עבורו הזמנה לתא הכבוד בבאר שבע מטעם הפועל. סידי שהצליח להשיג לעצמו כרטיס לתא הכבוד בסופו של דבר, נשמע עצבני מאוד לאחד המשחק בשל תגובתו של חג'ג' והבטיח שבמהלך השבוע יערוך מסיבת עיתונאים בה יחשוף את כל חובותיה של הפועל.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully