וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אנחנו במקום הראשון? זה לא נכון"

מנג'ר צ'לסי ממשיך בשלו: "לסיטי יש משחקים חסרים, יהיה מאוד קשה". פלגריני: "חזרנו ליכולת הכי טובה שלנו", גם מויס מאושר

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו לצד עוזרו סטיב הולנד. GettyImages
גם המקום הראשון לא מספיק לו. מוריניו/GettyImages

המחזור ה-33 בפרמיירליג נפתח אמש (שבת), והצמרת ממשיכה לרתוח. הקבוצה התורנית שנטלה את הפסגה היא צ'לסי, שהביסה את סטוק סיטי 0:3 וניצלה את העובדה שליברפול תשחק רק היום מול ווסטהאם כדי להשתלט על המקום הראשון, מרחק שתי נקודות ממנצ'סטר סיטי, שדרסה 1:4 את סאות'המפטון, ואחת מליברפול, שתתארח היום אצל ווסטהאם (18:00, ספורט 1).

בסיום, המשיך ז'וזה מוריניו לדבוק בעמדתו שהבלוז הם בגדר האנדרדוגז של מירוץ האליפות: "כרגע המיקום שלנו לא נכון, כי למנצ'סטר סיטי יש שני משחקים חסרים ואנחנו לא יכולים לשלוט בגורל שלנו. עדיין יש לנו משחק מול ליברפול, וזה הולך להיות קשה". על המשחק עצמו אמר המיוחד: "במחצית הראשונה היינו צריכים להוביל 0:2 או 0:3, ואחרי השער השני המשחק נגמר. חבל שפרננדו טורס לא הבקיע, כי שערים נותנים ביטחון, אבל הוא עבד קשה ואני מרוצה ממנו".

פרנק למפארד, שכבש את השער השני, הוסיף: "כדי לזכות בפרמיירליג צריך לנצח את כל המשחקים. לקח לנו זמן להיכנס למשחק, אבל החבר'ה היו נחושים עד הסוף. עכשיו נצטרך להתכונן לגומלין מול פריס סן ז'רמן. אני מרוצה כרגע, ומקווה להמשיך לשחק עוד שנתיים או שלוש, כמה שאוכל לתרום".

שחקן צ'לסי פרנק למפארד. AP
ממש לא חושב על פרישה. למפארד/AP

מנצ'סטר סיטי חגגה ב-1:4 על סאות'המפטון, מה שכמובן שימח את מנואל פלגריני. "היו לנו ארבעה ניצחונות ותיקו בחמשת המשחקים האחרונים שלנו, ואני חושב שהקבוצה חזרה להציג את היכולת הטובה ביותר שלה. היה משחק קשה. ב-45 הדקות הראשונות לא שיחקנו טוב, אבל ברגע הכי קשה שלנו, הבקענו שלושה שערים. לארבע הראשונות יהיה את אותו לחץ עד סוף העונה אם הן רוצות את התואר. כולן יודעות שהן חייבות לנצח. אנחנו רוצים להיות תלויים בעצמנו, חשוב שנמשיך לשחק ככה".

המאמן המפסיד מאוריסיו פוצ'טינו כל כך כעס על השיפוט, ובפרט על השער של סמיר נאסרי, שאושר על אף עמדת נבדל של דויד סילבה, שדיבר לראשונה בתפקיד באנגלית בראיון שבתום המשחק: "זה הרג את המשחק. הרג את המשחק. זה ברור. בלתי אפשרי להילחם בהחלטה כזו, אין דבר שהיינו יכולים לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. AP
"לארבע הראשונות יהיה את אותו לחץ עד סוף העונה". פלגריני/AP

גם הנציגה הנוספת של העיר מנצ'סטר הפציצה רביעייה, כשיונייטד התעללה בניוקאסל עם 0:4 מרשים. "זו היתה הופעה מושלמת בליגה, שזה הכי חשוב", אמר דייויד מויס בסיום. "היתה הצגה קבוצתית מצוינת. היינו צריכים להגן טוב, השוער עשה שתיים או שלוש עצירות, ואני מאושר מהתוצאה".

המנג'ר החמיא באופן נקודתי לחואן מאטה, שהצטיין עם צמד ובישול, כשאמר: "הוא היה נפלא. הבאתי אותו גם בשביל הגולים, ובחמשת או ששת המשחקים הראשונים הוא לא הבקיע, אבל הוא סיפק שני שערים ובישול ונתן תרומה גדולה. הוא שיפר אותנו. גם שינג'י קגאווה היה טוב מאוד. את חאבייר הרננדז אנחנו מאוד מעריכים, הוא נותן תרומה גדולה בין אם הוא פותח או עולה מהספסל. הוא שחקן מוכשר, והמספרים שלו מעולים".

לבסוף, נשאל מויס האם יש סיכוי שויין רוני - שלא שיחק אמש בשל פציעה באצבע ברגלו במשחק הראשון מול באיירן מינכן - יהיה כשיר לגומלין מול הבווארים, והשיב: "אני חושב שנדע רק ביום רביעי בשמונה בערב. הוא שחקן מאוד חשוב לנו, וננסה להחזיר אותו כמה שיותר מהר".

שחקן מנצ'סטר יונייטד חואן מאטה חוגג עם מרואן פלאיני, ברקע המאמן דייויד מויס. GettyImages
סוף סוף קצת נחת. מויס מביט על מאטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully