וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "באנו להרוג". ונגר: "ההפסד באשמתי"

צ'לסי ומוריניו חגגו שישייה על ארסנל, ונגר המושפל: "ההפסד באשמתי, מהימים הגרועים בקריירה". וגם: שערוריית השיפוט

ז'וזה מוריניו, צ'לסי. GettyImages
מוריניו/GettyImages

צ'לסי חוותה היום (שבת) את הדרבי הגדול בתולדותיה, כשהביסה 0:6 את ארסנל בסטמפורד ברידג'. זה ניצחון הליגה הכי גדול של ז'וזה מוריניו כמאמן צ'לסי, והפעם הראשונה בהיסטוריה שבה צ'לסי כבשה שישה שערים מול יריבתה העירונית. סמואל אטו (5) ושורלה (7) פתחו בסערה, ואדן הזאר (17) קבע 0:3 מוקדם בפנדל אחרי שהשופט הרחיק הרחיק את השחקן הלא נכון. אוסקר הוסיף צמד (42, 66) ואפילו סלאח כבש (71). ארסן ונגר, במשחקו ה-1,000 כמנג'ר ארסנל, ספג הפסד משפיל ומביך.

"כבר ב-0:2 אחרי שבע דקות המשחק היה גמור", אמר מורינו בסיום, "היינו חזקים מדי בשבילם. ואז הגיע הפנדל והכרטיס האדום, והמשחק היה גמור לגמרי אחרי עשר דקות. אלה היו עשר דקות מדהימות. באנו להרוג, ובעשר דקות פשוט היינו הרסניים. השגנו את הניצחון עם מספרים יפים, שמשמחים מאוד את האוהדים ולכן גם אותנו".

שחקני צ'לסי חוגגים שער. GettyImages
איזה יום. צ'לסי/GettyImages

מוריניו הוסיף ש"היינו במומנטום, והוא נעצר מול אסטון וילה, ועכשיו אנחנו מנסים לבנות מומנטום חדש. הניצחון על גלאטסראיי היה חשוב. ונגר אמר לפני המשחק שזה המשחק הכי חשוב העונה לארסנל. בשבילנו זה היה רק משחק חשוב. מעכשיו כל משחק יהיה קשה. הכול בידיים של סיטי וליברפול, ורק לנו עוד יש את ליגת האלופות".

מוריניו נשאל האם ארסנל יצאה מהמירוץ ואמר ש"זו לא הבעיה שלי", וכשנשאל על ונגר, אמר "המיוחד" ש"מחר זה יום חדש, בשבוע הבא יש משחק חדש, ואם אתה מנצח, אתה שוכח". על סמואל אטו שהוחלף: "הוא סובל ממתיחה. הוא טוען שהיא לא רצינית, אבל מתיחה זו מתיחה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
אין מילים. ונגר/GettyImages

ארסן ונגר נראה מדוכדך מאוד בסיום, סירב לדבר במסיבת העיתונאים, והסכים לדבר רק עם ה-BBC: "ההפסד הזה הוא באשמתי, אני לוקח את מלוא האחריות. אני לא חושב שיש צורך לדבר יותר מדי על הטעויות שעשינו. קיבלנו מהלומה היום, ועכשיו השאלה היא איך נגיב ביום שלישי (נגד סוונסי).

"כן, כמובן שזה אחד הימים הכי גרועים בקריירה שלי. זה היה גמור כבר אחרי 20 דקות, ואחרי זה נותר עוד הרבה מאוד זמן. אתה לא מתכונן כל השבוע כדי לעבור את החוויה הזו".

וויצ'ך שצ'סני, שוער ארסנל. GettyImages
יום לא טוב. שצ'זני/GettyImages

המשחק גם כלל שערוריית שיפוט, כשהשופט אנדרה מארינר הרחיק דווקא את קירן גיבס במקום את אוקסלייד צ'מברליין, כשהאחרון זינק ועצר בידו בעיטה של אדן הזאר. השופט כלל לא ראה את האירוע, עוזרי השופט העירו את תשומת לבו ואמרו לו שהייתה נגיעת יד ופנדל, אך הוא הרחיק את השחקן הלא נכון.

"זה היה פנדל, היה כרטיס אדום, חבל רק שהשחקן הלא נכון הורחק", סיכם מוריניו, והוסיף: "הטעות הזאת היא עוד חיזוק לאנשים כמוני, שחושבים שמסך טלוויזיה קטן יכול לעזור". ונגר אמר ש"אני חושב שהייתה נגיעת יד, אבל השופט לא ראה אותה. אני לא יודע מי הסב את תשומת לבו". מארינר אגב, כבר הספיק להתנצל בפני ארסנל על הטעות המביכה.

השופט אנדרה מארינר שולף כרטיס אדום לקירן גיבס שחקן ארסנל. AP
הרגע התמוה של הערב. ההרחקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully