וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בראיון העצבני של ז'וזה מוריניו: "אני מעדיף לא לדבר"

המאמן רתח לאחר הפסד צ'לסי לוילה: "חוסר מזל לקבל כזה שופט". דיווח: לוקאקו יימכר, דייגו קוסטה או פלקאו יגיע

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו. Chris Brunskill, GettyImages
כמה שהוא כועס. מוריניו אמש/GettyImages, Chris Brunskill

אסטון וילה הדליקה אתמול (שבת) את הליגה האנגלית, כשגברה 0:1 על המוליכה צ'לסי ורק הגדילה את הצפיפות בצמרת. אחרי הניצחון של מנצ'סטר סיטי על האל, שהושג בקושי ועם עשרה שחקנים בלבד, ארבע קבוצות ממשיכות להיאבק על התואר, וזה המצב:

1. צ'לסי - 66 נקודות (30 משחקים)
2. מנצ'סטר סיטי - 60 נקודות (27 משחקים)
3. ליברפול - 59 נקודות (28 משחקים)
4. ארסנל - 59 נקודות (28 משחקים)

אסטון וילה הדהימה את צ'לסי עם 0:1

קשר צ'לסי ראמירס. Clive Rose, GettyImages
"הוא בא לשבור רגל". ראמירס/GettyImages, Clive Rose

כאמור, המפסידה הגדולה היא צ'לסי, שנכנעה לשער וירטואוזי עם העקב של פביאן דלף בדקה ה-82. כמו כן, היא הפסידה שני שחקנים בכרטיס אדום: הראשון שהורחק היה וויליאן (68) וממש לפני הסיום ראמירס הורחק על עבירה פרועה על קרים אל אחמדי. התיקול הבוטה זכה לתגובה סוערת, שחקנים משתי הקבוצות התעמתו, ולאחר מכן גם ז'וזה מוריניו הורחק.

"היה משחק טוב מול קבוצה טובה", אמר מוריניו, שזעם על השופט ושמר על לשונו כדי לא להיענש: "מעבר לזה, אני לא רוצה להרחיב כדי שלא יאשימו אותי. בכדורגל צריך פשוט לעשות את העבודה ולשחרר, כי אם אתה מגיב, אתה בצרות, ואני לא רוצה צרות. השופטים עושים מה שהם עושים ואז הולכים הביתה, הם לא הולכים לדבר על התקשורת, הם אפילו לא מוכנים להחליף כמה מילים עם מישהו כמוני, שהיה בכדורגל הרבה זמן, שפונה אליו בנימוס, 'אתה מוכן לדבר איתי חמש שניות?'. והוא אומר 'לא, אני לא מוכן'. בהשוואה לשופט אני כלום, ואני חייב ללכת הביתה ולסתום את הפה". בראיון טלויזיוני אמר מוריניו ש"זה חוסר מזל עבורנו לספוג כזו תצוגת שיפוט. זו לא החלטה אחת, פנדל שניתן או לא ניתן, זו תצוגה של 94 דקות".

בינתיים, בתקשורת האנגלית ממשיכים לעסוק בעונה הבאה של הבלוז. ב'דיילי מייל' פרסמו את אחת המטרות הגדולות של מוריניו: הבאת חלוץ בעל שם במקום רומלו לוקאקו. על פי דיווחים, המיוחד לא מוכן להודות בכך שעשה טעות שהשאיל את החלוץ הבלגי הצעיר לאברטון, וגם לא מוכן להציע לו חוזה חדש. שני השמות החמים ביותר על הכוונת של מוריניו הם דייגו קוסטה ורדמאל פלקאו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

כמה מוריניו היה מתוסכל? צפו בראיון שלו בסיום המשחק

מנגד, מאמן וילה פול למברט הכניס דברים לפרופורציה, והזכיר ש"העבירה של ראמירס הייתה מזעזעת. ראיתי כאלה על המגרש, וזו עבירה של שבירת רגל. אני חולק על כל מי שאומר אחרת". על הניצחון אמר המאמן ש"שהשקענו מאמץ אדיר. לא היינו עדיפים, אבל בהחלט היינו ראויים לניצחון".

מי שחייכה בהנאה בסופו של הערב היא מנצ'סטר סיטי, שעוברת תקופה לא קלה. התכולים הודחו מהגביע בידי וויגאן, עפו גם מליגת האלופות בידי ברצלונה, אך זכו לרגע של נחת עם ניצחון 0:2 אצל האל סיטי וההפסד של צ'לסי, שמשאיר אותה במרחק שש נקודות בלבד ממוריניו ולהקתו, עם שלושה משחקים חסרים. "עברנו שבוע קשה, אבל זו תגובה מצוינת", אמר מנואל פלגריני המרוצה. "זו הייתה תצוגה מצוינת. היינו יכולים להבקיע אפילו יותר". הצ'יליאני מחה נגד ההחלטה להרחיק את וינסנט קומפאני, וטען כי בוצעה עליו עבירה עוד קודם לכן. "היה פאול ברור של ילאביץ' לפני התאקל של קומפאני. רק השופט לא ראה את זה".

פליקס מגאת' מנג'ר פולהאם. Jamie McDonald, GettyImages
אפשר לחייך. מגאת'/GettyImages, Jamie McDonald

בתחתית, מי שהחלה במסע התאוששות היא פולהאם, שניצחה 0:1 את ניוקאסל, בניצחון הראשון של המנג'ר הנכנס פליקת מגאת'. הקוטג'רס עדיין נמצאים במרחק ארבע נקודות מהקו האדום, אך מקווים שמכאן הם יצאו לדרך חדשה. "אני מאושר וגאה בקבוצה", אמר מגאת', שמונה בחודש שעבר. "עבדנו קשה ועכשיו אנחנו מבינים שאפשר לעשות את זה - אפשר להישאר בפרמיירליג ולהינצל. זה ניצחון שיכול לתת לנו השראה. בשבוע הבא מנצ'סטר סיטי מחכה לנו, יהיה הרבה יותר קשה, אבל אני אופטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully