וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "גווארדיולה מאמן פנטסטי, באיירן רק משתבחת"

מאמן צ'לסי הפתיע בפרגון ליריבו המפורסם, הציב סימן שאלה סביב גדולתם של מסי ורונאלדו וגילה היכן יסיים את הקריירה

ז'וזה מוריניו  לוחץ יד למאמן ברצלונה פפ גווארדיולה. AP
מחמאות ליריבו הוותיק. ז'וזה מוריניו עם פפ גווארדיולה/AP

באיירן מינכן דורסת את הבונדסליגה, מככבת גם בליגת האלופות ונראית בלתי ניתנת לעצירה. אלופת אירופה זוכה לשבחים מקיר לקיר, כאשר היום (חמישי) הצטרף לגלריית המחמיאים גם ז'וזה מוריניו, יריבו משכבר הימים של פפ גווארדיולה.

המיוחד לא נתן ליריבות העתיקה בין השניים מימי ריאל וברצלונה להפריע לו ופרגן, גם אם עשה זאת תוך הזכרת המאמנים הקודמים. "אני חושב שבאיירן רק הולכת ומשתבחת", אמר מוריניו בראיון ל"יאהו". "לדעתי באיירן החדשה החלה להיווצר אצל לואי ואן חאל. הוא ניקה את הקבוצה ונתן את הבמה לתומאס מולר, בסטיאן שווינשטייגר, הולגר באדשטובר וטוני קרוס. הוא הלך איתם והגיע עד גמר ליגת האלופות ב-2010.

"אחריו בא יופ היינקס, שעשה עבודה בל תתואר והקבוצה רק הלכה והשתפרה עד שזכתה בליגת האלופות. ועכשיו יש את גווארדיולה, שהוא מאמן פנטסטי ואני חושב שהם משתפרים באופן טבעי. בשנים האחרונות המועדון הזה מצליח מאוד".

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו עם כריסטיאנו רונאלדו. Angel Martinez, GettyImages
"תמיד יהיה אבל". ז'וזה מוריניו עם כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Angel Martinez

מאמן צ'לסי התייחס גם לכוכבים הגדולים של הענף, ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו: "מסי הוא גדול, באמת גדול. אני לא חושב שהוא צריך לזכות בגביע העולמי עם ארגנטינה כדי להיות גדול, וכך גם רונאלדו בפורטוגל, אבל תמיד יהיה אבל. מראדונה עשה זאת, ריבאלדו ורונאלדו הברזילאי גם. הרבה גדולים עשו זאת ולכן כולם מצפים מהם לאותו דבר".

כאשר נשאל על השחקנים אחריהם הוא ממליץ לעקוב במונדיאל, נקב מוריניו בשמותיהם של אדן הזאר, ניימאר ורפאל וראן, אותו כינה "הבלם הצעיר הטוב ביותר בעולם". מוריניו הוסיף: "אני מצטער אם שכחתי מישהו, חייבים לזכור שעבורם כשחקנים צעירים זה מונדיאל ראשון".

המאמן הפורטוגלי הבהיר כי לדעתו הכדורגל הטוב ביותר משוחק בליגת האלופות וברמת המועדונים, לא ברמת הנבחרות. לגבי האפשרות שיאמן בנבחרת בעתיד, השיב: "אני ארצה לאמן את נבחרת פורטוגל בסוף הקריירה שלי. כרגע זה לא מתאים לי, לא מסתדר לי להמתין שנתיים כדי לשחק בגביע העולמי או באליפות אירופה. אני רוצה לאמן ולשחק בכמה שיותר מפעלים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully