וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רונאלדו הוצע לברצלונה, אבל הוא רצה רק לריאל מדריד"

נשיא ריאל לשעבר רמון קלדרון טוען שפרגוסון ניסה להנחית את CR7 בקאמפ נואו. "רונאלדו מחפש תהילה, לא כסף"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד לפני ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
פנטזיה שאולי יום אחד תתגשם. רונאלדו ומסי/רויטרס

כל חובב כדורגל סקרן לדעת איך הייתה משחקת קבוצה בה כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי משתפים פעולה, ולפי דבריו של נשיא ריאל מדריד לשעבר רמון קלדרון, זה כמעט קרה. לפי דבריו של קלדרון, מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר אלכס פרגוסון ניסה לרקוח מהלך שינחית את CR7 בברצלונה, אולם הפנומן הפורטוגלי סירב. "רונאלדו הוצע לברצלונה, וברצלונה הייתה שמחה מאוד לקבל את רונאלדו, אבל כריסטאנו הודיע: 'אני עובר רק לריאל מדריד'", אמר קלרדון, "זאת הסיבה שהחתמנו אותו על חוזה. כולם היו מרוצים מהעסקה. מנצ'סטר יונייטד קיבלה 94 מיליון יורו, ריאל מדריד קיבלה את הכדורגלן הכי טוב בעולם, וכריסטיאנו לבש את מדי הקבוצה שרצה".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
רק ריאל. רונאלדו/GettyImages

"שחקנים כמו רונאלדו לא מחפשים כסף, הם מחפשים תהילה", הוסיף קלדרון, "שחקנים כמו רונאלדו מחפשים את המקום שייתן להם הזדמנויות לזכות בתארים, להיות הכי טובים בעולם, ולזכות בנעלי זהב. יש רק שלושה או ארבעה מועדונים כאלה, שיכולים לתת לו את מה שהוא רוצה".

רונאלדו הצטרף לריאל מדריד ב-2009, וזכה עמה באליפות ספרד. מאז עבר לסנטיאגו ברנבאו הוא שיחק 156 משחקים במדי הבלאנקוס וכבש 168 שערים. "כריסטיאנו הוא הכי טוב מכולם, בכל יום הוא מתעורר בבוקר עם אובססיה להיות הכי טוב, הוא רוצה להשתפר ולהיות טוב יותר ממה שהיה יום קודם לכן", הוסיף קלדרון. "אני חושב ששחקנים צעירים צריכים ללמוד ממנו איך להיות טובים יותר ולנסות להשתפר. זה הסוד של רונאלדו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully