וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "זו ברצלונה הכי גרועה מזה שנים"

המיוחד מאמין ביכולתה של סיטי לנצח בשמינית גמר האלופות (21:45, ע' 5 ו-HD): "זו לא אותה בארסה של השנים האחרונות"

וידאו: רויטרס, עריכה: טל טרזניק

אירופה כולה תעצור את נשימתה הערב (שלישי, 21:45, ערוץ 5 ו-HD) לקראת קרב הענקיות בין ברצלונה ומנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. הקבוצה של מנואל פלגריני, שתארח את המשחק הראשון בשמינית הגמר, תקווה להעפיל לראשונה בתולדותיה לרבע הגמר, ואם שואלים את ז'וזה מוריניו, זה בהחלט אפשרי.

"ברור שלפי ההיסטוריה ברצלונה פייבוריטית, אבל ברצלונה הזו, של העונה, מראה שהיא לא אותה ברצלונה של השנים האחרונות", אמר מנג'ר צ'לסי, שיודע דבר או שניים על משחקים מול הקטלאנים, לרשת ITV. "ברור שיש לה את מסי, הוא מיוחד, ויש לה יותר מזה, אבל אני חושב שזו ברצלונה הכי גרועה מזה שנים, כך שלסיטי יש סיכוי".

מנואל פלגריני עוקץ: "יש רק קבוצה אחת במנצ'סטר העונה"

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. Clive Brunskill, GettyImages
"לסיטי יש סיכוי". מוריניו/GettyImages, Clive Brunskill

בצד השני, טאטה מרטינו החמיא ליריבתו ואמר: "סיטי אחת הקבוצות הטובות בעולם, והמשחק הזה יכול היה להיות הגמר. שתי הקבוצות משחקות טוב מאוד, נראות טוב מאוד בליגה ובגביעים, וזה הזמן המושלם להגיע למשחק כזה".

ג'רארד פיקה הוסיף: "אני עדיין חושב שאנחנו יכולים להיות הטובים ביותר, ואנחנו צריכים להראות לעולם שאפשר לעשות את זה. סיטי טובה מאוד בליגה, היא הפסידה לצ'לסי בליגה אבל ניצחה בגביע, כך שכרגע, שתי הקבוצות ברמה שווה".

מגן סיטי, פאבלו סבאלטה, ששיחק בעבר ביריבה העירונית של ברצלונה, אספניול, אמר: "בשביל הרבה מאיתנו זה דבר חדש, לשחק נגד קבוצות כמו בארסה בשלבים כאלו. אנחנו מוכנים לאתגר. נגיע אגרסיביים וחשוב מאוד שנשחק את הכדורגל הרגיל שלנו, שנתקוף עם הרבה שחקנים כמו שאנחנו תמיד עושים".

ומה חושבות סוכנויות ההימורים? מרביתן עדיין מאמינות שברצלונה פייבוריטית, עם יחס של 2.3 (2.25 בווינר). ניצחון של סיטי שווה כ-2.87 (2.6 בווינר) והיחס על תיקו עומד כעת על כ-3.5 (2.9 בווינר).

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. GettyImages
יחסי הכוחות שווים. פיקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully