וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: "שמחתי שרונאלדו זכה בכדור הזהב, מגיע לו"

בלם ברצלונה הרעיף מחמאות על כוכב ריאל: "אהבתי את הבכי שלו, זו הייתה תגובה אמתית". על מסי: "המאמן בקבוצת הילדים ביקש שניזהר עליו, אבל אפילו לא יכולנו לתפוס אותו"

ג'רארד פיקה ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. Jasper Juinen, GettyImages
מפרגן לשני הסופרסטארים. פיקה מול רונאלדו/GettyImages, Jasper Juinen

ג'רארד פיקה מאוד אוהב להביע את דעתו, בכל נושא. בלם ברצלונה הוא אחד המרואיינים הכי מבוקשים בספרד וכעת הוא העניק ריאיון למגזין "ג'וט דאון" ודיבר בין היתר על זכייתו של היריב הגדול כריסטיאנו רונאלדו בכדור הזהב: "אהבתי את הבכי של כריסטיאנו בנאום הזכייה שלו. האמת חשובה לו, הוא סבל לא מעט והכול יצא ממנו. טוב שהתגובות האמתיות יצאו ככה", אמר פיקה על הפורטוגלי, עימו שיתף פעולה במנצ'סטר יונייטד ב-2008.

פיקה הוסיף: "אני תמיד אומר דברים טובים על כריסטיאנו, כי אני מחבב אותו מאוד. אנשים מגיעים למסקנות בגלל דברים כאלה ואחרים, בלי להכיר את הבן אדם. ממה שאני רואה, הוא גם עשה שינוי באופי בשנים האחרונות, אבל עבורי הוא פשוט בחור טוב שעזר לי מאוד ביונייטד. אני שמח שהוא זכה בכדור הזה, זה מגיע לו, לרזומה שלו. אבל ליאו הוא אחר, הכישרון שלו טהור יותר".

על ליאונל מסי אמר פיקה: "בחודשים הראשונים שלו בברצלונה הוא היה יושב לבד בחדר ההלבשה ולא התחבר כל כך. אנחנו הכרנו אחד את השני כבר כמה שנים והוא הגיע פתאום מיבשת אחרת. הוא בקושי דיבר והיה צריך את הזמן שלו ואת המרחב שלו. היה לו כישרון מיוחד ואני זוכר את המאמן שלנו בקבוצת הילדים. הוא התחנן שנשמור על מסי ולא נפגע בו, אבל גם אם היינו רוצים, לא היינו מסוגלים לתפוס אותו. הוא היה קטנטן, אבל היה לו כישרון מפחיד".

על גווארדיולה הוא אמר: "בלי ספק, הוא המאמן מספר אחת, אבל היחסים שלנו היו מאוד אינטנסיביים. היו לנו עליות וירידות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully