וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "איך מכבי קובעים את שעת המשחק שלנו?"

9.1.2014 / 11:13

האדומים זועמים בעקבות קביעת שעת משחק הליגה בינם לבין ראשל"צ ל-21:15 "משיקולי רייטינג". במנהלת מסרבים להקדים

הפועל תל אביב נמצאת מתחילת העונה בכושר נהדר ובנוסף לאחר שבעונה שעברה לוו משחקיה באי אלו תקריות, נראה כי העונה מערכת היחסים בין האדומים לבית הדין של איגוד הכדורסל כבר כמעט שלא קיימת. אלא שלוואלה! ספורט נודע כי בימים אלה נמצאים האדומים במחלוקת לא פשוטה עם מנהלת הליגה לגבי משחק החוץ מול מכבי ראשון לציון ביום חמישי הבא שנקבע לשעה 21:15.

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
רוצים לראות יותר ילדים ביציע. אדלשטיין ושחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בעקבות החלפת המחזורים 13 ו-14 בשבוע שעבר ומשחק הבית של נבחרת ישראל בכדוריד בבית מכבי, נדחה המשחק בשבועיים. שתי הקבוצות קיבלו הודעה כי המשחק ייערך בשעה המדוברת כי מכבי תל אביב משחקת בשעה 19:45 מול ז'לגיריס קובנה בליטא, וערוץ הספורט לא יהיה מוכן לשדר את המשחק באופן מלא במקביל למשחקה של הצהובים.

בהפועל תל אביב בחנו את הנושא, ויצרו קשר עם אנשי ערוץ הספורט, כשלטענת האדומים בערוץ המשדר היו מוכנים להתחיל את המשחק בשעה 20:30, שעה שאליה יכולים להגיע יותר ילדים ומשפחות מאשר בשעה מאוחרת שכזו. גורמים בהפועל שוחחו בנושא עם יושב ראש מנהלת הליגה שמואל פרנקל, וכשעימתו אותו עם דברי ערוץ הספורט, נתקלו בתשובה כי מדובר בהחלטה סופית. יש לציין שמחזור 14 בליגת העל התקיים בחלקו על שעת המשחק של מכבי תל אביב בטורקיה מול גלאטסראיי.

שמעון מזרחי, הבעלים של מכבי תל אביב. קובי אליהו
"כיצד יכול להיות ששמעון מזרחי ומכבי תל אביב קובעים את שעת המשחק בין מכבי ראשון לציון להפועל תל אביב". מזרחי/קובי אליהו

בעקבות טענת אנשי הפועל תל אביב, גם במכבי ראשון לציון ביררו את הנושא והופתעו מאוד משום שהיו מעדיפים לקיים את המשחק בשעה מוקדמת בהרבה. בסביבתה של הפועל טוענים כי ההחלטה לקיים את המשחק בשעה כה מאוחרת היא בעקבות בקשה של מכבי תל אביב דווקא, שביקשה להתחשב בה ולא לפגוע בנתוני הרייטינג שלה. "כיצד יכול להיות ששמעון מזרחי ומכבי תל אביב קובעים את שעת המשחק בין מכבי ראשון לציון להפועל תל אביב? למה במנהלת הליגה נהפכו לעושי דברם של הצהובים?", טענו בסביבת הקבוצה. אוהדי הפועל אף יצרו קשר עם קהל אוהדי מכבי ראשון לציון וייתכן שיתוף פעולה בין הצדדים כנגד ההחלטה.

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "מנהלת הליגה, במקרים קודמים שהיו העונה שיבצה משחקים ליום חמישי (הפועל חולון - הפועל תל אביב), בשעות מוקדמות לפני המשחק של מכבי תל אביב ביורוליג מתוך רצון לאפשר לאוהדי הכדורסל ליהנות משני המשחקים. כבר לפני יותר מחודש נקבע משחק ההשלמה בין ראשון לציון להפועל תל אביב ליום חמישי לשעה מוקדמת מתוך הנחה שמשחק היורוליג יחל בשעה 21:00 כמו רוב משחקי מכבי תל אביב ביורוליג. אלא שיצא הגורל ומשחק היורוליג של מכבי תל אביב נקבע בשעה 19:45, שעה שאינה מאפשרת לקיים את משחק הליגה בשעה מוקדמת. גם המשחק מול גלאטסראיי לפני שבועיים נקבע לשעה מוקדמת, אך אז משחקי הליגה אשר שוחקו במקביל לא שודרו".

"המנהלת ביקשה להזיז את משחק הליגה בין ראשון לציון להפועל תל אביב ליום שישי, אך בשל חצאי גמר גביע המדינה בכדורעף, לא היה ניתן לקבל שידור מערוץ 5 למשחק ובראשון לציון ביקשו לא לוותר על השידור. אי לכך נקבע המשחק לשעה 21:15, על מנת לאפשר לכמה שיותר אוהדי כדורסל לצפות בשני המשחקים, משחק היורוליג ומשחק הליגה המסקרן. לא נעשתה שום פניה למנהלת ממכבי תל אביב בנוגע למשחק זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully