וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "מתרגשים לקראת פתיחת השלב הזה?

7.1.2014 / 23:33

מאמן הפועל ירושלים דרוך לקראת המשחק שיפתח השלב השני ביורוקאפ, מול לובליאנה (ד', 21.30, ספורט 2). פרחוסקי כשיר

הפועל ירושלים תפתח מחר (ד', 21.30, ספורט 2) את שלב הבתים השני ביורוקאפ, כשתתמודד בחוץ מול אולימפיאה לובליאנה. ירושלים סיימה את השלב הראשון במקום השני עם מאזן 4:6, ומגיעה עם מומנטום נהדר מהליגה בה רשמה שמונה ניצחונות רצופים. ארטיום פרחוסקי שסבל מפציעה לאחרונה ערך אימון מלא ויוכל לשחק מחר, בעוד ברייסי רייט, שחתם אתמול רשמית בקבוצה, נותר בארץ, ערך בדיקות רפואיות ויערוך עד חזרת הקבוצה אימונים אישיים.

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. ברני ארדוב
מבחן קשה כבר בפתיחה. גרינברג/ברני ארדוב

המאמן בראד גרינברג אמר לקראת משחק החוץ מחר: ?לובליאנה היא קבוצה חזקה ומאוזנת בקו הקדמי והאחורי. משחק ההגנה שלה הוא אגרסיבי, והשחקנים הולכים חזק על ריבאונד התקפה בכל הזדמנות שיש להם. אנחנו מוכנים ומתרגשים לקראת פתיחת השלב הזה?.

לובליאנה סיימה את השלב הקודם עם מאזן 3:7, ובשורותיה משחקים שני אמריקאים בלבד: הסנטר אלכס סטפנסון והגארד סדריק ג'קסון. מאמן לובליאנה אלה פיפן, אמר לקראת המשחק: "ירושלים היא קבוצה עם הרבה ניסיון ויודעת להעניש את היריבות שלה על טעויות. יש להם עונה מצוינת והם נמצאים במצב מצוין בליגה הישראלית. הלב של הקבוצה כולל את יותם הלפרין, ליאור אליהו ויניב גרין שהם שחקנים טובים מאוד. האוהדים בסלובניה מכירים את הלפרין ששיחק במדי לובליאנה בעבר. הכי חשוב לעצור את המתפרצות של ירושלים. ננסה לגרום להם לשחק את הכדורסל שלנו, כך יעלו הסיכויים שננצח".

שחקן הפועל ירושלים ארטיום פרחוסקי. קובי אליהו
שמחים מאוד לקבלו בחזרה. פרחוסקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully