וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "אחרי השער צחקתי וחייכתי, זה הכיף בכדורגל"

שוער ליל לא התרגש מהשיא אותו פספס: "כולם חיכו שאספוג, הנה זה קרה. לא מזיז לי בכלל". מאמן בורדו: "שמח שעשינו זאת"

זה היה קרוב, מאוד קרוב, אבל אחרי 1,062 דקות רצופות בהן לא הוציא שוערה של ליל, וינסנט אניימה הניגרי, כדור מהרשת, אמש (ראשון) זה קרה לו. בדקה ה-27 בעיטה של לנדרי נ'גוומו מבורדו הלכה לכיוונו של השוער, אבל נגיעה של סימון קיאר, בלמה של ליל, הסיטה את הכדור והותירה את אניימה חסר אונים. בורדו ניצחה 0:1 והניגרי נעצר 141 דקות משיא כל הזמנים בליגה הצרפתית, שנותר שייך לגאיטאן נואר. ליל ספגה הפסד ראשון מאז אמצע ספטמבר.

אניימה לא נשמע נרגש במיוחד, למרות שנעצר קרוב כל כך לשיא: "כולם חיכה לרגע בו אספוג שער, אז הנה זה קרה. כל מה שעשיתי היה לצחוק ולחייך, כי זה חלק מהחיים, זה מה שכיף בהם... בכל מקרה, כדורגל הוא משחק מהנה וצריך לקחת אותו בדרך כזו. אם לומר את האמת, השיא לא מזיז לי בכלל והכי חשוב כרגע הוא שהקבוצה שלנו תישאר מאוחדת ושנגיע מוכנים למשחק הבא. שיאים? זה לא מעניין אותי. כזה אני".

אחרי 1,062 דקות: אניימה ספג, ליל הפסידה

שוער ליל, וינסנט אניימה. רויטרס
כל כך קרוב. אניימה/רויטרס

מאמן ליל, רנה ג'יראר, ראה את קבוצתו סופגת הפסד ראשון אחרי 12 משחקים ומאבדת מעט גובה במאבקי הצמרת: "אין הרבה מה לומר על המשחק הזה. כאשר אתה לא משחק, אתה לא יכול לנצח ובדרך כלל אתה גם מפסיד. אני מאוכזב מהיכולת שהצגנו, זה לא היה כדורגל. לא הצלחנו לחבר שתי מסירות רצופות מול יריבה שהייתה קצת יותר אגרסיבית מאיתנו, אבל לא טובה יותר. זה משהו שקצת תיסכל אותי. הם פשוט רצו את המשחק הזה יותר מאיתנו. לא ציפיתי לכזו אפאטיות מצד השחקנים ואני מקווה שהלקח נלמד".

בבורדו, שתגיע לישראל ביום חמישי על מנת לסיים את הקמפיין שלה בליגה האירופית ולנסות לקלקל למכבי תל אביב את העלייה, חגגו את הניצחון שהציב אותם במקום השישי בטבלה ואת השער. המאמן פרנסואה ז'ילו, שהציע ארוחה למי שיצליח להכניע את אניימה, יצטרך לקנות אותה כעת לקיאר או אולי לנ'גוומו. בסיום הוא אמר: "אני שמח שניצחנו כי ליל יריבה חזקה. יש לזה טעם מיוחד כי מנענו מהשיא להישבר והבטחתי לחברי הטוב גאיטאן נואר שנעשה הכול כדי למנוע את השיא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully