וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיקגו חוששים שדרק רוז קרע את הרצועה

כוכב הבולס נפצע בהפסד לפורטלנד, מאמנו: "זה מדאיג", גם מארק גאסול נפצע בברכו ועשוי להיעדר לתקופה ממושכת

הדבר האחרון ששיקגו בולס הייתה צריכה הבוקר (שבת) זה לראות את דרק רוז יוצא עם קביים בסיומו של משחק ההפסד לפורטלנד 98:95. ה-MVP שהיה מושבת במרבית שלבי העונה שעברה נפצע בברכו הימנית, לא אותה ברך שממנה סבל קודם לכן, עזב את הפרקט בסיומו של הרבע השלישי וחבריו העידו שנראה שהוא סובל מאוד. בשיקגו חוששים שהשחקן קרע את הרצועה ויאלץ להיעדר שוב תקופה ממושכת.

הלילה: שיקגו הפסידה לפורטלנד

כיצד הפכה פורטלנד לסינדרלה הלוהטת בליגה?

דרק רוז שחקן שיקגו בולס. רויטרס
מי היה מאמין ששוב נראה אחרי כל כך מעט זמן את התמונות האלה. רוז, הלילה/רויטרס

מאמנו תום תיבודו סיפר לאחר מכן שרוז יעבור MRI בלוס אנג'לס שלשם ימריא עם הקבוצה. "יש לו כאב והוא מרגיש שהוא לא יכול לגעת בברך הימנית", אמר תיבודו שסירב להיכנס לספקולציות לגבי משך ההיעדרות של הכוכב המתוסכל. "אני מודאג. לא משנה כמה זמן הוא ייעדר, זה מדאיג, אבל אני לא רוצה להיכנס לספקולציות עד שנקבל את המידע". על רוז עצמו הוסיף המאמן: "אני יודע כמה קשה הוא עבד כדי לחזור ואיזה סוג של אדם הוא".

לדברים הללו הצטרף גם טאג' גיבסון, שאמר: "נכנסתי פנימה ודיברתי איתו. הוא אמר שהוא מרגיש בסדר, אבל הוא צריך להמתין לראות מה יהיה בבדיקה. הוא לא נראה לחוץ במיוחד. הוא יותר התמקד בנו בניסיון שלנו לנצח. הוא הבין שנלחמנו חזק במשחק הזה. הוא מקווה לטוב ועם הראש למעלה".

מי שנערך לפציעה ממושכת הוא לואל דנג, שאמר: "כבר היינו בסרט הזה. נצטרך להרים את עצמנו. כמובן שזה יהיה חיסרון גדול אם הוא לא ישחק, אבל כבר היינו שם לפני כן ולכן נצטרך להיות מאוחדים". כזכור, רוז קרע את הרצועה בברך שמאל באפריל 2012 ופספס את כל העונה שעברה אחרי שהוא נאלץ לעבור ניתוח. העונה הוא קלע 15.4 נקודות בממוצע למשחק ונראה היה שהוא בדרך לחזור לעצמו עד שהגיעה הפציעה. עוד לפני הפציעה הוא קלע הלילה 20 נקודות, חמישה ריבאונדים ושלושה אסיסטים.

גם ממפיס לא קיבלו הלילה בשורות מעודדות אחרי שמארק גאסול נפצע ברבע השני בהפסד של הגריזליס לסן אנטוניו. כמו רוז, גאסול נפצע בברכו השמאלית ולא חזר לשחק.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully