וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "יש בחולון שחקנים עם לב גדול"

27.10.2013 / 22:33

המאמן חגג בגן נר גם בלי יזרעאלי. אדלשטיין החמיא ללימונד אחרי הניצחון על ראשל"צ. חרוש: "כרגע אנחנו לא מוכנים לליגה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המחזור השלישי בליגת העל נפתח הערב (ראשון) בצורה לא צמודה במיוחד, בלשון המעטה, אולם את הקבוצות המנצחות זה בוודאי לא ממש עניין. הפועל חולון הביסה את הפועל גלבוע/גליל עליון 60:80 בגן נר, בני הרצליה מחצה את ברק נתניה 66:95, בעוד הפועל תל אביב גברה על מכבי ראשון לציון 71:82. האלופה מכבי חיפה חגגה ניצחון בכורה בליגת העל שלנו, עם 84:90 על מכבי אשדוד.

מחזור 3 בליגת העל: מכבי חיפה, הפועל תל אביב, בני הרצליה והפועל חולון חגגו

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
חזרו להדר יוסף וקיבלו הצגה מקבוצתם. אוהדי הפועל תל אביב מביטים על ג'סטין הארפר מטביע/ברני ארדוב

הפועל חולון: ההצגה של יחזקאל סקוורר

החזרה של ליאור ליובין לאולם בגן-נר בו בילה שנים רבות עברה מצוין עבור מאמנה החדש של חולון, שהביס 60:80 את האקסית גלבוע/גליל. "ברור שזה משמח לנצח את האקסית", אמר ליובין בסיום. "יש פה אהבה, כמובן שאין לי שמחה לאיד על זה שהם הפסידו אלא על הניצחון שלנו. אני בטוח שהם שמחים עבורי".

אל נעליו של גוני יזרעאלי נכנס, ובגדול, יחזקאל סקוורר עם שיא קריירה של 18 נקודות. "יש פה אנשים עם לב גדול, יחזקאל היה מצוין אבל אנחנו קבוצה, כולם שיחקו עם הלב ונתנו את הכל", הוסיף ליובין. "אנחנו צריכים להמשיך ככה ואני מקווה שלמדנו את הלקח מההפסד הקודם. חשוב לשמור על המשכיות".

סקוורר עצמו אמר: "מתחילת העונה אני לא ממש בפוקוס, ידעתי שאני צריך לנהל את הקבוצה במיוחד שגוני לא היה פה. אני שמח שעשיתי זאת בדרך טובה. עבדתי קשה, קיבלתי הזדמנויות והייתה לי הנהלה בבקעה ובאילת שנתנה לי הזדמנויות וצריך לקחת הזדמנויות שנותנים לך".

בצד השני ניסה שרון דרוקר להסביר את ההתפרקות של קבוצתו: "איבדנו ריכוז במחצית השניה, הקבוצה לא הראתה חוסן מנטלי ופשוט נשברנו. אני חושב שחולון באה מאוד נחושה ואגרסיבית וחבל שאנחנו לא עמדנו ברמה הזו של האגרסיביות. היו לנו אחוזים מזוויעים משלוש. אי אפשר לזהות את הקבוצה משבוע לשבוע, זו לא הקבוצה של השבוע שעבר. השחקנים שלנו לקחו שלשות חופשיות ואני לא בא אליהם בטענות שהם זרקו. הלחץ להשיג ניצחון מול הקהל הביתי היה גדול עלינו, וזה פגע בנו. נראינו לא טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אנתוני גודס שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
משחק גדול בצפון. גודס והרוש/ברני ארדוב

ארז אדלשטיין: "אנחנו חייבים לשחק פעמיים בשבוע"

הפועל תל אביב הוליכה מהרגעים הראשונים עד האחרונים בניצחון הנאה 71:82 על מכבי ראשון לציון, הרבה בזכות 30 נקודות גדולות של קרלון בראון, שהקפיץ את האוהדים בהדר יוסף פעם אחר פעם. "אמרתי לשחקנים שאף אחד לא צריך להוכיח לי כלום אלא לבוא לשחק כקבוצה", אמר המאמן המנצח ארז אדלשטיין בסיום. "יש פה חבר'ה כל כך תחרותיים שקשה לשחק רק פעם בשבוע. עם האנרגיות והרעב של השחקנים פה, הקבוצה הזו חייבת לשחק פעמיים בשבוע להיכנס לקצב ולשטף. יש לנו רגעים טובים, אנחנו שומרים טוב מאוד אבל יש לנו בעיה בריבאונד הגנה. אני שמח על הניצחון".

על רביב לימונד, ששוב סיפק משחק טוב מאוד עם 21 נקודות, אמר אדלשטיין: "רביב הוא ילד שאני מאוד אוהב, עברתי איתו בנבחרות הצעירות ימים יותר ופחות טובים. בלי לנאחס, אמרתי במסיבת העיתונאים לפני פתיחת הליגה שאם הוא יהיה ה-MVP של הליגה זה לא יפתיע. הוא נהנה מהתפקיד שלו וכיף לו לשחק ואין סודות - הוא מתאמן מדהים לא עושה לעצמו הנחות ואלה התוצאות".

הקפטן מתן נאור נשאל גם כן על היכולת של לימונד והשיב: "אף אחד לא יכול לפקפק ביכולות של רביב, אני מאוד שמח בשבילו ועם זאת אותי מעניינים ניצחונות ולא שחקן כזה או אחר. הגענו אגרסיביים ובפוקוס למשחק ובטח בשלב ראשוני של העונה זה חשוב אפילו יותר מסדר. שאלו אותי אם אני מתרגש לחזור להדר יוסף, אני יכול להגיד שבד"כ אני לא אוהב להגיע מוקדם והיום כבר לא יכולתי לחכות לצאת למשחק. כיף פה, זה תל אביב, יש זיכרונות טובים מהאולם הזה ועם זאת השלב הבא שלנו זה אולם ביתי שיעמוד במידות של המועדון הזה. אנחנו כמערכת צריכים לשרוד את הזמן עד שהאולם החדש יהיה מוכן".

בצד המפסיד, אמר מתן חרוש: "באנו עם פילוסופית משחק, בהגנה היינו סופר מאורגנים ומסודרים. עבורי המצב לא היה קל. קצת מוזר, אתה נכנס למשחקים בלי שבנית את הקבוצה ובלי הכנה ועם כל זה צריך להתמודד. חסר לנו גם זר, אבל יש לנו הרבה דברים טובים". על כך שהוא מחפש זר מחליף לדווין מיטשל אמר המאמן: "בזמן הקרוב קשה לי להאמין שיקרה משהו, אנחנו עובדים קשה ומחפשים ועושים את המקסימום בזמן שיש. הסיוט הכי גדול של מאמן זה לחפש זר תוך כדי עונה. ייקח לנו עוד כמה חודשים להיראות כמו קבוצה. אנחנו נביא זר כשהוא יתאים ונכונו לנו חודשים קשים, אנחנו לא מוכנים לליגה כרגע. אני מכוון לסיבוב השני כי בסיבוב הזה אני קודם כל צריך לסדר את השורות".

מאמן הפועל תל אביב בכדורסל, ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
לא יופתע אם לימונד ייבחר ל-MVP של הליגה. אדלשטיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully