וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון: "רוצה להישאר בבוורן כמה שנים"

הבלם הישראלי הפצוע נבחר לשחקן החודש של האוהדים: "אהיה שלושה חודשים בחוץ. מעדיף להיות במועדון קטן ולשחק"

הבלם רמי גרשון נמצא בימים אלו בהליך שיקום מפציעה בברך שאמורה להשבית אותו לחודשיים נוספים מהמגרשים. גרשון, שחקנה של בוורן הבלגית, החמיץ את משחקי הנבחרת מול אזרבייג'אן ורוסיה ולמעשה סיים את הקמפיין. למרות ההיעדרות הממושכת, אוהדי בוורן בחרו בגרשון כשחקן החודש הראשון של הקבוצה אחרי שהבלם שיחק 90 דקות מלאות בחמשת מחזורי הליגה הראשונים ואף כבש שער אחד. בראיון לאתר הרשמי של בוורן דיבר גרשון על הפציעה, השיקום והתחושות בקבוצתו החדשה".

"התחלתי להרגיש את הכאבים כבר ממחנה האימונים. בשלב מסוים זה כאב מאוד. זה מאוד מתסכל שזה קורה כרגע, בתחילת העונה. זו תקופה חשובה לקבוצה ואנחנו חייבים לקחת נקודות. רציתי לשחק הרבה משחקים, אבל עכשיו אני צריך להיות שלושה חודשים בחוץ. אני מאמין שהכול קורה לטובה. אני עובד קשה כל יום ורק חושב איך לשפר את המצב".

גרשון דיבר על הקריירה בבלגיה: "הקריירה שלי התחילה בבלגיה. הגעתי לסטנדרד מהליגה השנייה בישראל. צברתי ניסיון בליגת האלופות ובליגה האירופית ואז המשכתחי לקורטרייק שם היו לי עונה וחצי מדהימות. כשחזרתי לסטנדרד היה פחות טוב כי נפצעתי".

רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל (משמאל) מול אדמר שחקן נבחרת אוקראינה. AP
סיים את הקמפיין. גרשון/AP

על התקופה בסלטיק אמר: "זו הייתה החוויה הכי גדולה שעברתי בכדורגל. אי אפשר להסביר את זה עד שמגיעים לשם ורואים. היה נחמד, אבל כשאתה לא משחק לא אכפת לך מכל השאר. אני מעדיף להיות במועדון קטן יותר ולשחק כל הזמן ואז אולי אוכל להתקדם שוב".

על המעבר לבוורן בקיץ אמר: "ידעתי שאם אשחק כאן, אוכל להרים את הרמה שלי. אני מאמין בקבוצה ורק רוצה להיות כשיר שוב ולתת מעצמי בשביל הקבוצה. לא אהיה עצוב להישאר כאן כמה שנים כי זה מועדון נחמד עם אנשים חברותיים".

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • רמי גרשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully