וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "זה לא הכדורגל שאני רוצה לראות, כואב לי"

7.9.2013 / 22:52

מאמן הנבחרת מתוסכל: "כל מה שתגידו היום, אני אגיד אמן. המשחק הזה הוא לא משהו שאקח איתי". אליניב ברדה: "כולנו עם הראש באדמה, לא יודע איך ארים את עצמי". נאתכו: "זו נבחרת מאוד כישרונית, אולי האופי מוריד אותנו"

צילום: טל אנגלנדר עריכת וידאו: טל רזניק

הגביע העולמי הולך ומתרחק: נבחרת ישראל סיימה הערב (שבת) ב-1:1 מאכזב עם נבחרת אזרבייג'אן באיצטדיון רמת גן שמקטין עוד יותר את הסיכויים שלה להעפיל למונדיאל בברזיל 2014. אחרי הניצחון של פורטוגל אמש 2:4 על צפון אירלנד, ישראל עלתה לכר הדשא בידיעה שרק ניצחון ייתן לה את האפשרות להמשיך לחלום על העפלה, אך הציגה יכולת נרפית, נקלעה לפיגור והתעוררה מאוחר מדי.

אמירגולייב העלה את האזרים ליתרון עם בעיטה מ-30 מטר בדקה ה-61, איתי שכטר איזן בדקה ה-73. בעקבות התיקו, לישראל 12 נקודות - 3 פחות מרוסיה שבמקום השני ו-5 פחות מפורטוגל שבראשות הבית. בסיום ישראל קיבלה עוד בשורה רעה: הבלם איתן טיבי לא ייסע עם הנבחרת לרוסיה בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

בסיום שרר שקט מוחלט בחדר ההלבשה. שחקנים תיארו כיצד נראה חדר ההלבשה בסיום:"כולם היו עם הראש למטה, זה היה מביך, לא חשבנו שזה ייגמר כעה. עכשיו הסיכויים נמוכים".

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עוד אכזבה לאוסף. אלי גוטמן/ברני ארדוב

המאמן המאוכזב אלי גוטמן אמר: "תוכנית המשחק שלנו לא צלחה, הגענו למספיק מצבים ולא הבקענו. כשאתה מגיע ל-3-4 מצבים ולא מבקיע, אתה מקבל שער בצד שני ורודף אחרי המשחק. זה לא הכדורגל שאני אוהב לראות. כל מה שתגידו היום, אתם צודקים ואני אגיד אמן. אין פה בכלל מה להוסיף".

על ההרכב שבחר אמר גוטמן: "אני רואה את השחקנים בכל שבת ובקטע הזה אני שלם עם עצמי. כל השחקנים משחקים בשיטת המשחק שלנו בקבוצות שלהם. היה מולנו יריב עיקש וכל הכבוד לו. אני מאוד מאוכזב. המשחק הזה הוא לא משהו שאקח איתי הביתה. אל תדאגו לעתיד שלי, הוא יהיה טוב. אבל צריך לדאוג לעתיד של הנבחרת".

על המשחק בשלישי הוא הוסיף: "צריך לעבור את השלב הראשון ברוסיה, נצטרך לעמוד מולם כמו שצריך, שלא יהיו בושות. עדיף היה לצאת לשם עם ראש מורם ועם שלוש נקודות. קשה לי, כי אני רואה עוד קמפיין הולך לאיבוד. לא רוצה בכלל לדבר עכשיו על הקמפיין הבא, כי כואב לי. הבית היה קשה מלכתחילה, אבל האמנתי בכל כוחי. היו רגעים יפים בקמפיין הזה והיו רגעים פחות יפים, זה אחד מהם".

גוטמן הוסיף: "האכזבה הזאת נובעת מחשיבה שהייתה לי לפני המשחק, תכנון המשחק. לא שיחקנו טוב, הנעת הכדור הייתה איטית ושבלונית ועם כל זה היינו צריכים לנצח והיו לנו מספיק מצבים. למצבים שאנחנו הגענו גם פורטוגל אתמול לא הגיעו, והם כבשו ארבעה שערים. ספגנו שער והתחלנו לרדוף אחריהם. הצלחנו להשוות, אבל אני אישית מאוד מאוכזב. אני רוצה לפרגן לאזרבייג'ן, ידעתי שהם יילחמו. יש להם איזשהי גאווה והם לא ויתרו לנו על שום כדור במשחק הזה. לא היינו מספיק קרובים ואגרסיביים, לא ייצרנו מספיק מצבים מהאגפים. כל מה שעבדנו עליו היה איטי מדי".

לגבי ההחלטה לא להכליל את אליניב ברדה בהרכב: "חשבתי לשחק עם איתי שכטר באמצע. שכטר משחק את כל המשחקים בהפועל תל אביב, אני חושב שהוא היה מהפחות גרועים והתיקו הזה הוא לא באשמתו. אני לא מאוכזב מההחלטה הזאת, אבל אני חושב שהכניסה של ברדה הוסיפה למשחק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אופיר דוידזאדה ביברס נאתכו ערן זהבי נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"כולם עם הראש באדמה". שחקני הנבחרת בסיום/ברני ארדוב

אליניב ברדה לא הסתיר את האכזבה בסיום: "התחושה רעה מאוד. נבחרת כמו אזרבייג'ן לקחה לנו ארבע נקודות. למרות שהיו הפתעות בבית הזה, הדברים עכשיו הרבה יותר מסובכים. הלוואי והיינו יודעים מה לא עבד היום. כל עוד יש סיכוי, נעשה הכול כדי לייצג את המדינה".

ברדה סיפר מעט על התחושות בחדר ההלבשה של הנבחרת: "כולם עם הראש באדמה. זה רגע פחות יפה בכדורגל. יש עוד כמה משחקים, נסיים אותם ונעשה את המקסימום. אני לא יודע איך ארים את עצמי, נצטרך להתאושש מזה מהר כי יש עוד שלושה ימים משחק מול יריבה הרבה יותר קשה בבית שלה. אנחנו לא נרים ידיים כל עוד יש סיכוי".

אופיר דוידזאדה, שרשם הופעת בכורה במדים הלאומיים ובישל את השער לישראל: "הגענו להרבה הזדמנויות, זה מאכזב כי ציפינו לנצח. מתכלים על הטבלה ויודעים שחייבים לנצח את רוסיה. אני מרוצה מהבישול, אבל מאוכזב מהתוצאה. אנחנו חייבים לנצח. אלי גוטמן יודע איך לטפל בבעיות שלנו ולפתור אותן. אני תמיד אתן את המקסימום לנבחרת. אנחנו עם הפנים לרוסיה. לא נעשה בושות, יש לנו נבחרת טובה".

ביברס נאתכו נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"95% שזה נגמר מבחינתנו". נאתכו/ברני ארדוב

ביברס נאתכו הוסיף: "אם לא ניצחנו, כנראה שלא נראינו טוב. הם נבחרת פחות טובה מאיתנו, לא שיחקנו חכם ונכון, ניסינו להכריע את המשחק מהר מדי ולא בסבלנות. שיחקנו לידיים שלהם, ובגלל זה סיימנו פעמיים בתיקו איתם. זו לא בעיה של מאמן, כי הוא יכול להקנות דרך והשחקנים יכולים לא לבצע. לא שיחקנו נכון".

על היכרותו עם נבחרת רוסיה: "כבר חטפנו מהם בראש שם, אז בטוח שיכול להיות שזה יקרה שם. יש לנו כמה ימים להתכונן, נבוא לשחק על הכבוד. אני לא יודע מה המצב בבית, אבל 95 אחוז שזה נגמר מבחיתנו. איבדנו נקודות לנבחרות פחות טובות מאיתנו, מכאן האכזבה שלנו".

נאתכו אמר בגילוי לב: "מאז שאני בנבחרת, זו הנבחרת הכי כישרונית שהייתה לנו. אולי האופי שלנו מוריד אותנו קצת. בדיעבד, הכל נכון. אבל מה שחשוב הוא שלא שיחקנו לא נכון. זה שקבע בסיום".

גל אלברמן: "אי אפשר להתחבא מאחורי האמת - לא הגיע לנו לנצח ואנחנו האחראים היחידים למצב. הסיכויים להעפיל לשלב הבא פחתו בצורה משמעותית אחרי הערב. קשה מאוד להסביר את מה שקורה. אני שחקן עם הרבה ניסיון וקמפיין אחרי קמפיין יש לנו אכזבות בנבחרת. לא יודע אם הציפיות גבוהות מדי. אם נשים את הדברים על השולחן, היינו צריכים לנצח את המשחק הזה. הקהל מגיע ליהנות ולקבל תוצאות טובות, אפשר להבין את האכזב שלנו. אנחנו עדיין רוצים לייצג את המדינה בכבוד וננסה להשיג תוצאות טובות בהמשך הדרך. לא יהיה פשוט מול רוסיה. אני מקווה שנצליח להתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully