וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: סאנצ'ס העביר את האימון, מחפשים פתרון למאנה

29.8.2013 / 13:29

סוזה המריא להגרלת האלופות, עוזרו החליפו. קרויף בעקבות מגן ימני זר וחלוץ ישראלי. דאבור עשוי לחתום על חוזה חדש

one

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (חמישי) אימון נוסף לקראת משחק הבית נגד בני יהודה ביום ראשון. המאמן פאולו סוזה המריא למונאקו, שם ייטול חלק בהגרלת שלב הבתים בליגת האלופות הערב, ובהיעדרו העביר עוזרו ויקטור סאנצ'ס את האימון. שחקני הנבחרת הצעירה ברק לוי, דור מיכה ומונס דאבור חזרו ממחנה האימון של הנבחרת וערכו אימון עם הקבוצה. סאנצ'ס לא תירגל הרכב ורק עם שובו של סוזה ארצה יעלו בקבוצה הילוך בכל הנוגע להכנה הטקטית לקראת ההתמודדות עם הזהובים.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
יכין את שחקניו לאחר חזרתו. סוזה/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, ממשיכים בצוות המקצועי בראשות המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף לחפש שחקני חיזוק לקראת חלון ההעברות האירופאי שמסתיים ביום שני בלילה. מכבי נמצאת במירוץ נגד הזמן שכן זהו גם המועד האחרון לרישום שחקנים לשלב הבתים בליגה האירופית. קרויף ממשיך גם עתה בחיפוש אחר מגן ימני זר וחלוץ ישראלי, וכפי שפורסם אמש לראשונה בוואלה! ספורט, עלתה על הפרק האפשרות לשחרר את המגן הספרדי מאנה כדי לפנות מקום למגן ימני זר חדש.

מאנה מתקשה להתאקלם עד כה בישראל, דבר שמשפיע ישירות גם על ההתאקלמות המקצועית שלו במועדון ולכן עלתה על הפרק אפשרות שחרורו. העניין לא פשוט מכיוון שהספרדי חתום על חוזה ומכבי תצטרך למצוא לו קבוצה חלופית שתקלוט אותו עד יום שני בלילה. נכון לעכשיו נראה כי כל האופציות הישראליות לעמדת המגן הימני והחלוץ אינן ריאליות, אלא אם תתרחש הפתעה של הרגע האחרון וזו הסיבה שבמכבי ינסו לקדם מהלך שבסיומו ישוחרר מאנה מהקבוצה ויוחתם מגן ימני זר במקומו. לא מן הנמנע כי בסופו של דבר לא יערכו שינויים בסגל למעט שחרורים מינוריים של שחקנים שלא מוצאים כלל את מקומם בסגל עד כה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הנבחרת הצעירה מונס דאבור. דרור פיקלני
מכבי תל אביב יכולה לחסוך את הבאתו של חלוץ ישראלי חדש. מונס דאבור/דרור פיקלני

ראשי המועדון עשויים להציע בימים הקרובים חוזה חדש לחלוץ מונס דאבור שמסיים את חוזהו הנוכחי בקיץ ועד כה סירב לחתום על הארכת חוזה מתוך מחשבה להיות שחקן חופשי בסיום העונה. דאבור שכבש בעונה שעברה עשרה שערים והיה מהשחקנים הבולטים בעונת האליפות לא ראה דשא מתחילת העונה ונראה כי לעובדה שלא הסכים לחתום על חוזה חדש יש השלכה ישירה על כך.

דאבור עשוי בתנאים מסוימים לחתום על חוזה חדש ואז יחזור להיות חלק אינטגרלי מהרוטציה של פאולו סוזה ובכך תוכל מכבי לחסוך את הבאתו של חלוץ ישראלי חדש לקבוצה. לקראת שלב הבתים של הליגה האירופית (ההגרלה: מחר) נמכרו עד כה למעלה מ-6,000 מיני מנויים ובמועדון מאמינים שבסופו של דבר בלומפילד יהיה 'סולד-אאוט' גם בשלושת משחקי הבית באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully