וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "בודקים איפה הנפילות, התחושות טובות"

המאמן התייחס לחוסר האיזון של הפועל תל אביב לפני פנדורי (ה', 20:00, ספ'2). על ורמוט: "אם הוא בריא, הוא שחקן הרכב"

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

הפועל תל אביב רגילה להצלחות בזירה האירופית. כדי שהעונה הזו לא תסתיים מוקדם מהמתכונן, האדומים יצטרכו לצלוח מחר (חמישי, 20:00, ספורט2) את משחק הגומלין מול פנדורי הרומנית, אחרי ה-1:1 במשחק הראשון. האדומים ספגו שער מוקדם ברומניה לאחר טעות גדולה של השוער דני עמוס, אבל הצליחו להתאושש, לאזן את התוצאה ולבסוף גם עמוס הציג מחצית שנייה מצוינת ועזר בהשגת התוצאה המעודדת.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בונה על החלק ההתקפי שלו. רן בן שמעון/ברני ארדוב

המאמן רן בן שמעון אמר במסיבת העיתונאים: "מבחינתי הפועל תל אביב בתהליך התקדמות יפה שאני רואה אותו גם באימונים וגם במשחקים. יש לי תחושות טובות ושחקנים שאני יכול לבטוח בהם. אני יכול תת מניפסט שלם לגבי הדברים שצריך לשפר, אבל אלה דברים שאנחנו עובדים עליהם ביומיום. צריכים לבדוק איפה הנפילות, אבל אנחנו גם צריכים לקחת את הלחץ שלנו, הנעת הכדור ולבנות על הדברים הטובים".

על השינויים בהרכב אמר המאמן: "אני כל הזמן בוחר את ה-11 הטובים ביותר שלנו, כמו גם במשחק הזה. אני לא יודע לעשות את ההפרדות לגבי מה חשוב יותר או פחות - למשחק הזה יש חשיבות מקצועית עליונה מבחינתי. זה חשוב עבור המועדון והאוהדים. גילי ורמוט? אם הוא בריא הוא שחקן הרכב. יש לי הרבה מאוד מחשבות סביב זה. הוא רק לפני שבועיים חזר לאימונים סדירים, יש לי אישית דעות לכאן ולכאן. כשאני אקבל החלטה, הוא והשחקנים הראשונים שידעו. מבחינה פיזית הוא במצב מעולה, כושר המשחק עדיין נתון בסימן שאלה".

לגבי סגנון המשחק שלו בגומלין מול פנדורי, אמר בן שמעון: "אני יודע שבאירופה צריך לשחק בצורה מסוימת, אבל אני לא יודע לכוון את הקבוצה לפי זה. לפעמים במשחק אתה נראה יותר הגנתי ולפעמים יותר התקפי. אני מאמין גדול באיזון, נצטרך למצוא אותו לאורך יותר דקות. אין לי ספק שהפועל תל אביב במהותה קבוצה מאוד התקפית, זה לא קשור רק לחלק הקדמי שלה. בכל הרכב עם שכטר, ורמוט, זגורי, דמארי וספורי - יש לנו הרכב התקפי. גם המגנים תוקפים, כולם משתתפים. אין הבדל מבחינתי בין הגנה להתקפה".

בן שמעון נשאל על היריבה העירונית מכבי תל אביב והשיב: "ראיתי משחק איכותי שלה מול באזל, אבל יש לנו את העניינים שלנו. על הליגה נדבר בהמשך". המאמן תירגל את רמזי ספורי במקום רועי גורדנה בהרכב והוא מתלבט בין השניים.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: דני עמוס, אוראל דגני, יורחן קולין, ברנקו איליץ', שמעון הרוש, בריאן חרסיסיץ', לוקאס סאשה, רמזי ספורי (רועי גורדנה), ישראל זגורי, עומר דמארי, איתי שכטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב עם מאמנו רן בן שמעון. ברני ארדוב
הרבה מחשבות סביב הצבתו בהרכב. רן בן שמעון באימון עם גילי ורמוט/ברני ארדוב

פנדורי הרומנית הגיעה ארצה אחרי ניצחון ליגה דרמטי 1:2 על אוצלול גלאץ שהעלה אותו למקום השני בליגה שלה. למרות זאת, המאמן כריסטיאן פוטסאי עמוס בדאגות ויצטרך לאלתר בעקבות חסרונם של שלושה שחקני מפתח: אריקו דה סילבה, ניקנדרו ברבלד ו-ולנטין למנארו. שני הראשונים פתחו במשחק הקודם מול האדומים בעוד למנארו נכנס כמחליף. השלושה בארץ, אך לא יהיו בסגל שיכלול רק 17 שחקנים. ספק קיים גם לגבי שיתופו של הקפריסאי פרסקבאס חריסטו, כאשר דייוידס מאטולביצ'יוס יפתח כחלוץ יחיד.

הרומנים התאמנו על כר הדשא בבלומפילד ובמסיבת העיתונאים אמר מאמנם כריסטיאן פוסטאי: "האחוזים הם 60:40. במשחק הקודם הפועל הייתה טובה יותר והגיעה למצבים, אבל היו דקות בהם אנחנו היינו מסוכנים. הפעם יהיה משחק אחר, כי אנחנו חייבים לכבוש".

הרכב משוער, פנדורי: רזבאן סטנקה, בוגדן אונגורוסאן, פרסקבאס חריסטו, מרקו מומצ'ילוביץ', סיפו, פאול אנטון, מריאן פליאשקה, דן ניסטור, ויורל ניקוארה, אריק דה אוליביירה, דייוידס מאטולביצ'יוס.

כריסטיאן פוסטאי, מאמן פנדורי. EuroFootball, GettyImages
היעדרות משמעותית של שלושה שחקנים. כריסטיאן פוטסאי/GettyImages, EuroFootball
דני עמוס שוער הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הרבה לחץ עליו. דני עמוס/ברני ארדוב
איתי שכטר, עומר דמארי שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מחמאות מבן שמעון. איתי שכטר עם עומר דמארי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully