וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכביה: סילברמן ובק אלופי המכביה בגולף

הגולפאי הקנדי זכה במקום הראשון והקדים את נח רטנר ואסף כהן. בק סיימה עם 207 חבטות במקום הראשון אצל הנשים

משחקי המכבייה ה-19 בגולף ננעלו אתמול (שישי) כאשר האלוף בקרב הגברים הוא בנג'מין סילברמן מקנדה, בעוד אלופת הנשים היא לטיסיה בק. השנה אירח מועדון קיסריה בגולף כ-300 גולפאים יהודים מ-18 מדינות בממגון רחב של גילאים. התחרויות שהתקיימו בשמונה קטגוריות וארכו כשבועיים הסתיימו כאמור בניצחונות של סילברמן שהשיג 281 נקודות.

התחרות על המקום השני והשלישי הייתה מרתקת והוכרעה בסופו של דבר אחרי פלייאוף. למקום השני הגיע נח רטנר (292) מארצות הברית, ולשלישי אסף כהן (292), אלוף ישראל לשנת 2013.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיימה כל אחד משלושת ימי התחרות עם 69 חבטות כשהתקן בקיסריה הוא 72. בק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלופת הנשים של המכבייה היא לטיסיה בק, שקבעה הישג מדהים כשסיימה כל אחד משלושת ימי התחרות עם 69 חבטות (התקן בקיסריה הוא 72), ובסך הכול 207 חבטות. למקומות השני (222) והשלישי (224) הגיעו גולפאיות מארצות הברית.

בק (21) מקיסריה הייתה במשך שנים תלמידת האקדמיה לגולף בקיסריה. בגיל 15 נסעה ללמוד בפנימיית גולף בפלורידה. עם סיום התיכון בארצות הברית היא התקבלה לאוניברסיטת דיוק בצפון קרולינה, הצטרפה לנבחרת 'השדים הכחולים' (בלו דווילס) של המכללה היוקרתית ומצליחה שם מאוד. בארץ זכתה בק בכל תואר אפשרי. כשהיתה בת 18, היא התגייסה לצה"ל והוגדרה כ'ספורטאית עילוי', כשבכך התאפשר לה להמשיך בלימודיה בארצות הברית.

אלופת הנערות של המכבייה היא גולי שטיינבאוור מארצות הברית (214), ואלוף הנוער הוא יאיר תאלר מישראל (293). למקום השני הגיע איתן סלומון גם הוא מישראל (303).

גלית פולונסקי, מנהלת גולף קיסריה: "התחרויות התקיימו בסדר מופתי, האורחים והגולפאים המקומיים נהנו מאוד, ואני מקווה לראות אצלנו את הגולפאים הזרים הרבה לפני המכבייה ה-20!".

גולף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully