וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות בבית של מיקי מאוס: מהומה אדירה בדיסני וורלד

קבוצות מאורלנדו ומיאמי נפגשו בטורניר בפארק השעשועים ובסיום החלה תגרה, בה קשיש ספג אגרוף וקוצב הלב שלו כבה

וולט דיסני אמור להיות המקום הטוב והנעים ביותר בעולם. מצחיק מאוד. ספרו את זה לילדי קבוצות אורלנדו FC ופאצ'וקה אקדמי אוף מיאמי, ולהורים שלהם, שנקלעו לקרב אגרופים מטורף על הדשא בטורניר שנערך בפארק השעשועים המפורסם בפלורידה.

על פי הדיווחים מזירת הקרב, לאחר שהקבוצה מאורלנדו ניצחה את המשחק בצורה דרמטית, השחקנים ממיאמי החלו להכות נמרצות את הילדים היריבים. בשלב זה, הדברים הפכו לביזארים במיוחד, כאשר ההורים ממיאמי פלשו גם הם לכר הדשא והצטרפו למכות.

צפו בדיווח החדשותי מהמקרה:

ההורים מאורלנדו סיפרו לכלי התקשורת שכיסו את המקרה כי במהלך התגרה, שהתרחשה במסגרת הטורניר הבינלאומי לנוער של דיסני, נצפה על המגרש גם סבא של אחד הילדים, שחטף אגרוף לכיוון החזה, מה שגרם לקוצב הלב שלו להפסיק לפעול ועלול להוביל לתביעה אזרחית.

"זה היה לא נורמלי, ההורים פשוט טסו מהספסלים ועזרו לילדים שלהם להרביץ לילדים שלנו", סיפר מתיו פיינברג, שלקח את בנו בן ה-16 ג'ורדן לבית החולים, שם אובחן לו זעזוע מוח.

השריף המקומי המליץ לפיינברג להגיש תלונה במשטרה נגד השחקן ממיאמי שהכה אותו, בעוד ההורים ממיאמי טוענים שדווקא ילדי היריבה התגרו בילדיהם על רקע גזעני והחלו את המהומה.

"הילד מאורלנדו שלכאורה ספג זעזוע מוח היה זה שהצית את כל הסיפור", סיפרה מנהלת הקבוצה ממיאמי, "אחד ההורים שלהם היה גם הראשון על כר הדשא והסבא שספג את האגרוף, הרביץ לפני זה לשלושה מהשחקנים שלנו. קל להאשים אותנו, כי רוב הקבוצה שלנו מורכבת מהיספנים. זו גם אשמת הילדים שלנו, אבל זה לא חד כיווני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully