וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה העברת סטבן יובטיץ' למנצ'סטר סיטי

פיורנטינה הודיעה כי סגרה עם האנגלים את העסקה בשווי 30 מיליון יורו. הכנה: סיטי שוב הפסידה, הפעם 2:1 לאמאזולו

יממה אחרי השלמת רכישתו של אלברו נגרדו, מנצ'סטר סיטי יכולה להתגאות הערב (חמישי) בחלוץ נוסף, אחרי שפיורנטינה הודיעה כי הגיעה לסיכום עם הסיטיזנס על מכירת סטבן יובטיץ' תמורת 30 מיליון יורו (26 ועוד 4 בעתיד). שני החלוצים החדשים יחליפו למעשה את קרלוס טבס שעבר ליובנטוס ומריו באלוטלי שנטש כבר בינואר וחתם במילאן, והם מצטרפים לסרחיו אגוארו ואדין דז'קו שלפחות כרגע ממשיכים אצל מנואל פלגריני.

סטבן יובטיץ' שחקן פיורנטינה חוגג שער. AP
מצטרף לנגרדו. סטבן יובטיץ'/AP

יובטיץ' היה אחד השמות החמים של חלון ההעברות, ומנצ'סטר סיטי ניצחה במרדף אחריו את צ'לסי. לפני כן התעניינו בשירותיו גם מילאן יובנטוס. יובטיץ' בן ה-23, חלוץ נבחרת מונטנגרו, הבקיע 13 שערים ובישל חמישה ב-31 משחקים בליגה האיטלקית בעונה שעברה, שהייתה עונתו החמישית במדי פיורנטינה. עונה לפני כן הוא כבש 14 שערים. את הקריירה החל בפרטיזן בלגרד.

בינתיים, מנצ'סטר סיטי הפסידה עוד משחק בדרום אפריקה, הפעם 2:1 לאמאזולו, ביום הולדתו ה-95 של נלסון מנדלה. פלגריני נאלץ לטוס לצ'ילה בגלל בעיות אישיות, ובלעדיו קבוצתו רשמה הפסד שני במשחקי ההכנה. פרננדיניו הברזילאי פתח בהרכב לצד שמות כמו סמיר נאסרי, יאיא טורה ודז'קו, אבל בדקה ה-19 בונגאני אנדולולה ניצל מסירה רעה אחורה של אלכסנדר קולארוב ועבר את ג'ו הארט כדי לכבוש. ג'יימס מילנר השווה מקרוב בדקה ה-25, אבל אחרי כל החילופים הגיע פנדל של קרלינטון ניאדומבו שהכריע את המשחק שתי דקות לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully