וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: 14.7.2013: טיאגו אלקנטרה נמכר לבאיירן מינכן

טיאגו אלקנטרה נמכר לבאיירן מינכן, האקס שמוריניו רוצה בצ'לסי, ומי משוכנע שזלאטן יעזוב את פ.ס.ז'? כל השמועות וההחתמות

טיאגו אלקנטרה שחקן נבחרת ספרד הצעירה, גמר יורו 2013. קובי אליהו
שוב עם פפ. טיאגו אלקנטרה/קובי אליהו

העברות

* עסקת טיאגו אלקנטרה הושלמה. ברצלונה הודיעה כי סיכמה על מכירתו לבאיירן מינכן תמורת 20 מיליון יורו (עוד 5 מיליון אופציונאליים), ואילו באיירן הודיעה רשמית כי הקשר מצטרף ויחתום עד 2017. המנכ"ל רומיניגה אמר: "הגשמנו את המשאלה הגדולה של פפ גווארדיולה". לידיעה המלאה.

* העברה מאסיבית בבירת איטליה: רומא רכשה מאודינזה את הבלם הצרפתי-מרוקאי מהדי בנאטיה תמורת 13.5 מיליון יורו. הג'אלורוסי גם הודיעו על החתמתו של לוקאש סקורופסקי, שוערה הפולני בן ה-22 של גורניק זאבז'ה., תמורת כ-900 אלף יורו.

* אודינזה מיד החזירה לרומא 3.5 מיליון יורו, אותם היא שילמה על הקשר האיטלקי ואלריו ורה והחלוץ האורוגוואי ניקולאס לופס, שניהם בני 19. צעיר שלישי שהצטרף לקבוצה מצפון-מזרח איטליה ב-24 השעות האחרונות הוא הקשר ההתקפי הצרפתי אלכסנדר קואף (21), שהגיע מלאנס.

* חואן קרלוס ואלרון לא פורש. הקשר בן ה-38, שעזב את דפורטיבו לה קורוניה אחרי 13 שנים, חתם לעונה אחת בקבוצת נעוריו לאס פלמאס מהליגה השנייה, עם אופציה לעונה נוספת. במחזור הפתיחה של העונה תפגוש לאס פלמאס את לא אחרת מאשר לה קורוניה.

* פורטו שבשנים האחרונות השביחה קולומביאנים כמו רדאמל פלקאו, חאמס רודריגס וג'קסון מרטינס, התחדשה בקולומביאני חדש: הכישרון הגדול חואן קינטרו שנרכש מפסקארה תמורת 5 מיליון יורו.

* טוניו, שוערה של גרנאדה בעונה החולפת, עבר לעולה החדשה אלצ'ה וחתם בשורותיה לשלוש שנים. עבור השוער בן ה-33 תהיה זו עונה תשיעית בליגה הספרדית הבכירה, אחרי שבע שנים בראסינג סנטאנדר ואחת בגרנאדה.

* שבע שנים אחרי שעזב את באזל, הקשר הארגנטינאי מתיאס דלגאדו סגר מעגל וחזר בגיל 30 לקבוצה בה פרח בין השנים 2003-2006. דלגאדו עזב את קבוצת אל ג'אזירה וחתם לארבע שנים באלופת שוויץ.

* פארמה החתימה את המגן השמאלי אלסנדרו פבאלי. השחקן בן ה-20 בילה את העונה שעברה כמושאל מקרמונזה לצ'זנה.

* החלוץ הבלגי טום דה סוטר (28) חתם לארבע שנים בקלאב ברוז' אחרי שהוא סיים את חוזהו במדי היריבה אנדרלכט.

* החלוץ הארגנטינאי לאוטרו אקוסטה חזר ללאנוס בה החל את הקריירה, אחרי חמש שנים לא מוצלחות בסביליה. אקוסטה בן ה-25 לא הצליח למצוא את מקומו בקבוצה מאנדלוסיה ובשנתיים האחרונות הושאל לראסינג סנטאנדר ובוקה ג'וניורס.

שחקן פסקארה, חואן קינטרו. GettyImages
עוד יהלום קולומביאני בפורטו. חואן קינטרו/GettyImages

שמועות

* נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס, שמתכוון למכור את אדינסון אדינסון קבאני לפריס סן ז'רמן, משוכנע כי העסקה הזו תגרום לעזיבה של זלאטן איברהימוביץ'. "זלאטן לא ישחק עם קבאני, הובטח לו מעבר והוא לא ימשיך בפ.ס.ז'", הבהיר דה לורנטיס. גם בשבדיה טענו: "זלאטן רוצה לעזוב".

* בצרפת טוענים שמרקיניוס, בלמה הברזילאי של רומא שחוזר נמרצות על ידי ברצלונה, קרוב לחתימה בפ.ס.ז', שהציעה 30 מיליון יורו עבורו, לעומת 22 מיליון של הקטלאנים, שעשויים להתנחם בעובדה שחתימתו של מרקיניוס בעיר האורות תקרב את טיאגו סילבה לקאמפ נואו.

* ב-'ספורט' הקטלאני מדווחים שהשם התורן ברשימת המועמדים של ברצלונה להחליף את טיאגו אלקנטרה הוא מתיו ולבואנה, קשרה המצוין של מארסיי. סוכנו של ולבואנה, שמחירו מוערך ב-15 מיליון יורו, אישר שראשי בארסה כבר ניהלו איתו מגעים ראשוניים.

* בינתיים ברצלונה קרובה לסיכום עם מרטין מונטויה על הארכת חוזהו עד 2015.

* 'סאנדיי מירור' טוען שז'וזה מוריניו רוצה להחזיר לצ'לסי את דידייה דרוגבה, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בגלאטסראיי.

* מנצ'סטר סיטי קרובה לסיכום על העברתו של סטבן יובטיץ', כשפיורנטינה צפויה לקבל 27 מיליון ליש"ט תמורת היהלום המונטנגרי.

* מנואל פלגריני הצהיר שאדין דז'קו יישאר במנצ'סטר סיטי ויקבל הזדמנות להיאבק על מקום בהרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דידייה דרוגבה עם ז'וזה מוריניו, צ'לסי 2007. GettyImages
בדרך לאיחוד מרגש? דרוגבה ומוריניו/GettyImages

* 'הסאן' טוען שמנצ'סטר יונייטד לא מתכוונת להעלות את הצעתה בגובה 12 מיליון ליש"ט עבור לייטון ביינס, והשדים האדומים מצפים מהמגן לדרוש מאברטון שחרור על מנת להגיע להתאחד עם דייויד מויס באולד טראפורד.

* התקשורת הברזילאית מדווחת שארסנל עוקבת מקרוב אחרי ברנרד, קשרה בן ה-20 של אתלטיקו מיניירו, שכבר הספיק לרשום 5 הופעות בנבחרת ברזיל.

* 'ל'אקיפ' מדווח שליברפול סימנה את קווין גמיירו, חלוצה של פריס סן ז'רמן שהצהיר שהוא רוצה לעזוב את האלופה הצרפתית הקיץ.

* סוכנו של יוסיפ איליצ'יץ', קשרה הסלובני של פאלרמו, הודיע שהשחקן המבוקש בחר בפיורנטינה, וכעת נותר רק לשני המועדונים לסכם ביניהם את ההעברה.

* חאבייר סביולה הוותיק עשוי למצוא את מקומו בק.פ.ר, שירדה בעונה האחרונה מהפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully