וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאור בוזגלו חתם לשלוש שנים

1.7.2013 / 15:58

"עם הקהל נעשה דברים יפים", אמר לאחר החתימה. הקבוצה גם פנתה לאלמוג כהן: "עלויות כבדות". רעננה ורמה"ש פנו לגזל

יותם רונן

אחרי שצירפה לשורותיה את קובי דג'אני, אליניב ברדה, מאור בוזגלו והבלם טומיסלב פאיוביץ', הפועל באר שבע תנסה להאיץ את המגעים לצירוף קשר זר עד היציאה למחנה האימונים, בעוד כשבועיים וחצי. בוזגלו חתם היום על החוזה ויוצג ביחד עם שאר שחקני הרכש במסיבת עיתונאים בווסרמיל מחר. "אני שמח מאוד ונרגש להצטרף להפועל באר שבע", אמר בוזגלו לאחר החתימה, "אני מחכה לאתגרים שמצפים לנו ומאמין שביחד עם הקהל והשחקנים ניתן לעשות דברים יפים. שהעיר באר שבע שתזכה ליהנות מכדורגל טוב".

בינתיים, במועדון בדקו אפשרות לצרף את קשר הפועל תל אביב בעונה החולפת, אלמוג כהן. שיחה בעניין התקיימה עם אביו של השחקן, שהגיש הצעה רשמית למועדון, אך העלויות טרפדו את המשך המשא ומתן. "מדובר בעלויות כפולות ביחס למה שנוכל לשלם", הסבירו במועדון. פרט לעמדת הקשר, אלישע לוי ינסה לצרף שני שחקני הגנה נוספים פרט למגנים בן תורג'מן ובן ביטון - בלם ישראלי ובלם זר, אם אכן יוחלט סופית להיפרד מבויאן מרקוביץ'. במקביל לחיפושים אחר קשר זר, באר שבע עדיין רוצה את רביד גזל, אבל לא בטוח שהשחקן יחכה. גזל מחזיק בהצעות מעירוני רמת השרון והפועל רעננה.

שחקן הפועל תל אביב אלמוג כהן מול שחקן הפועל כפר סבא יובל יעקובוביץ'. קובי אליהו
"מדובר בעלויות כפולות ביחס למה שנוכל לשלם". אלמוג כהן/קובי אליהו

חלוץ מכבי אום אל פאחם אחמד נהיה (22), שכבש 15 שערים בכל המסגרות בעונה שעברה, מועמד לקבוצה ויגיע להתרשמות. הקשר אלירן אפריאט, שגדל במועדון, יגיע בימים הקרובים להתרשמות בקבוצה. אפריאט שיחק בעונה שעברה בהפועל מרמורק. השוער בן רהב הבהיר שהוא אינו מעוניין להגיע להתרשמות בקבוצה, ורשימת המועמדים הסופית של אלישע לוי לעמדת השוער השני כוללת שניים: השוער דניאל ליפשיץ, שכבר שיחק במועדון, והשוער הוותיק שלומי בן חמו שסיים את העונה שעברה בהפועל כפר סבא.

בצל אירועי האימון שפוצץ אתמול, במועדון התייחסו לידיעה בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, לפיה סרט הקפטן הוצע לאליניב ברדה, שיחליף את אביתר אילוז בתפקיד. "אילוז נחשב לשחקן חשוב מאוד במערך שלנו, אבל כולם מבינים את החשיבות של ברדה, שנחשב לאחד מגדולי השחקנים שצמחו כאן ולסמל בעיני האוהדים והעיר. הניסיון ומה שהוא מקרין כמנהיג יעזרו לקבוצה על המגרש. אין ראוי ממנו לקבל את סרט הקפטן. אילוז ראוי להערכה על מה שעשה".

בבאר שבע החליטו היום לנסות ולחדש את המגעים עם הקשר רפי דהן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully