וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס מתקרב לסיכום במכבי תל אביב

27.6.2013 / 12:29

הליטאי יגיע בעוד כשבועיים לארץ ואמור לסכם את הצטרפותו. גורמים מעריכים: "הפערים הכספיים - ניתנים לגישור". דיווח: אליהו במו"מ עם קאזאן, הצהובים לא שוללים שיישאר

ברני ארדוב

אחד כבר חזר: צפו במסיבת העיתונאים של ניקולה וויצ'יץ'

מכבי תל אביב עשתה היום (חמישי) צעד משמעותי בדרך לצירופו של שרונאס יאסיקביצ'יוס, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בעוד כשבועיים השחקן, שנמצא בחופשה פרטית, צפוי להגיע לישראל בכדי לנסות ולסכם סופית את הצטרפותו לקבוצה אחרי שבשבועות האחרונים התנהלו מגעים בין הליטאי לראשי המועדון. כידוע, שאראס עצמו כבר אמר למקורביו שהוא אוהב מאוד את ישראל ורואה את מכבי תל אביב כאופציה מועדפת עליו.

הידיעה הראשונית על מועמדותו של שאראס

”שאראס מאוד אוהב את מכבי ואת תל אביב”

שרונאס יאסיקביצ'יוס שחקן ברצלונה מול ריאל מדריד. Rodolfo Molina, GettyImages
לא מתוכנן להיות שחקן מפתח. יאסיקביצ'יוס/GettyImages, Rodolfo Molina

בנוסף, גורמים בהנהלת מכבי תל אביב מעריכים מאוד את אופיו של השחקן ואמרו עליו: "הוא ווינר, זה שחקן של מאני טיים". בכל מקרה, בשיחות עימו הבהירו לו בקבוצה כי אין הוא מתוכנן להיות שחקן מרכזי. שאראס שסיים חוזה בברצלונה מעוניין לקבל הבהרות מקבוצתו הנוכחית, ובכל מקרה הוא יגיע לישראל כדי לקדם את הצטרפותו. אגב, שאראס הוצע בשנים האחרונות כמה פעמים לדיוויד בלאט, אבל המאמן התנגד, וכעת נראה שהוא יסיר את סירובו. גורמים במועדון מעריכים ש"הפערים הכספיים ניתנים לגישור".

יאסיקביצ'יוס (37, 1.93 מטר) החל את דרכו בריטאס וילנה ולאחר ששיחק בלובליאנה וברצלונה הגיע ב-2003 למכבי תל אביב. בשתי שנותיו בקבוצה הוא הצעיד אותה לשתי זכיות ביורוליג, לפני שעזב לאינדיאנה פייסרס ב-NBA. בתום שתי עונות בליגה הטובה בעולם, חזר הרכז הליטאי לאירופה ורשם שתי קדנציות בפנאתינייקוס, תחנות בריטאס וילנה ובפנרבחצ'ה/אולקר וקדנציה נוספת בברצלונה.

בשנים האחרונות שאראס הפך לשחקן רוטציה. ב-31 המשחקים של ברצלונה העונה ביורוליג הוא פתח בשלושה בלבד ורשם 4.9 נקודות ושני אסיסטים ב-14.9 דקות למשחק. עם זאת, למרות גילו המתקדם הוא עדיין נחשב לאחד השחקנים בעלי ראיית המשחק החדה ביבשת ויכול לעזור להתקפת מכבי תל אביב.

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב לפני ניקולה מירוטיץ' שחקן ריאל מדריד. ברני ארדוב
יש סיכוי שיישאר. ליאור אליהו/ברני ארדוב

בתוך כך, במכבי תל אביב עסוקים גם בעתידו של ליאור אליהו. למרות המכתב ששלחו ראשי הקבוצה לשחקן לגבי מימוש האופציה לשחרורו מהחוזה, בהנהלה הבהירו כי ימשיכו עימו במשא ומתן, ואם הוא יסכים להפחית בדרישות השכר שלו, לא מן הנמנע שהצדדים יגיעו לסיכום מחדש.

אליהו הנחה את סוכנו לחפש קבוצה בחו"ל כבר לפני מספר שבועות, ובאתר "יורובאסקט" דווח היום כי אליהו מנהל משא ומתן עם קאזאן הרוסית. "לפי מקור בקבוצה, המאמן החדש אנדראה טרינצ'יירי, נתן למנהלי הקבוצה אור ירוק להעביר את אליהו לקבוצה", נכתב.

לאליהו הצעות מפנרבחצ'ה וגלאטסראיי הטורקיות. גלא הכחישה את הפרסומים בתקשורת הטורקית כאילו היא במגעים עם סוכנו של אליהו. באשר לאלכס טיוס, השחקן סיכם את תנאיו ואמור לחתום ביממה הקרובה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully