וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "זה יום שמדברים עליו מפתיחת העונה"

12.6.2013 / 13:58

מכבי ת"א מתכוננת לגמר הפלייאוף נגד חיפה (ה', 20:50, ספורט 5). לוגן: "שיחקנו מולם כבר 5 פעמים, אנחנו מכירים אותם"

מכבי תל אביב תערוך הערב (רביעי) את האימון המסכם באולם ברוממה לקראת גמר פלייאוף ליגת העל שיתקיים מחר (חמישי, 20:50, ספורט 5). המאמן דיוויד בלאט ביקש מהשחקנים באימונים האחרונים להגיע באינטנסיביות שיא, כשחשיבות המשחק "ממנו אין דרך חזרה", הובהרה היטב לשחקנים.

ליאור אליהו, שהציג כושר משחק טוב במשחקים האחרונים נגד הפועל ירושלים, נשמע דרוך לקראת המפגש ואמר לוואלה! ספורט: "משחק האליפות הוא מאוד משמעותי. יש את הגביע והפיינל פור שחשובים ויש את היום הזה, המאבק על האליפות, שכולם מדברים עליו כשפותחים את העונה. זה יום שחשוב מאוד עבור המועדון. זה כמו משחק חוץ, אבל אני מאמין שהקהל שלנו יגיע. הוא מאוד משמעותי עבורנו. צריך לבוא דרוכים כי במשחק אחד הכול יכול לקרות".

לשאלה האם הם חוששים שיגיעו חלודים לאחר שבוע וחצי ללא משחק, השיב אליהו: "אם נתחיל את המשחק מחר טוב והם יתחילו אותו לא טוב, אז יגידו שחיפה הגיעה עייפה מהסדרה מול אילת. ואם הם יתחילו טוב אז יגידו דברים אחרים. תמיד תהיה תשובה בדיעבד לכל דבר. בכל מקרה אני מקווה שאנחנו כקבוצה נפתח את המשחק היטב".

דייויד לוגן הוסיף: "זו קבוצה ששיחקנו מולה כבר חמש פעמים. אנחנו מכירים היטב אחד את השני ויודעים מה אנחנו עושים. אנחנו מתכוננים אליהם כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully