וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "הייתי מופתע ועצוב מההחלטה של פרגוסון"

מאמן ריאל התייחס לראשונה לפרישה של מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, בירך את מחליפו ("מויס בחירה מצוינת") ורמז שוב על עזיבה

ז'וזה מוריניו הוזכר השבוע כאחד המועמדים לרשת את אלכס פרגוסון, שפרש ממשרת מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אחרי 27 שנים רוויות הצלחה. דייויד מויס היה לבסוף הבחירה המוסכמת על פרגוסון ואנשי יונייטד, אבל גם מוריניו חושב שזה המינוי הראוי והערב (שישי) התייחס לראשונה לשינויים במנצ'סטר יונייטד בראיון ל'סקיי ספורטס'.

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד עם ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. Laurence Griffiths, GettyImages
לא מתכוון לראות את המשחק האחרון שלו כי הוא לא רוצה לבכות. ז'וזה מוריניו עם אלכס פרגוסון/GettyImages, Laurence Griffiths

"כשסר אלכס התקשר כדי ליידע אותי לגבי החלטתו, הייתי מופתע ועצוב", הודה מאמן ריאל מדריד, שעשוי לחזור לאנגליה ולאמן את קבוצתו לשעבר צ'לסי. "באותו זמן, גם שמחתי לחוש את ההתרגשות שלו והגאווה על קריירה כה מופלאה. יהיה קשה עבורי, ואני בטוח שגם עבור כל המאמנים, להגיע לאולד טראפורד ולשחק נגד מנצ'סטר יונייטד, מבלי שהדמות המיתולוגית הזו תמתין לנו".

על הבחירה במויס אמר מוריניו: "דייויד הוא בחירה מצוינת. אני מחבב אותו כאדם ואוהב את האופי שלו כמאמן. אני מאמין שהוא יזכה לתמיכת המועדון ויש לו את האיכויות לעשות עבודה טובה. אני מאחל לסר אלכס חיים מאושרים ולדייויד קריירה מוצלחת באולד טראפורד".

בפורטוגל דיווחו היום כי למוריניו הייתה הצעה מיונייטד, אך המשפחה שכנעה אותו לוותר על האפשרות. מוריניו עצמו לא אישר את דבר מועמדותו לשדים האדומים, ורמז במקביל על כך שכבר יש יעד חדש לעונה הבאה. "אלכס ואני חברים טובים, והחברים הטובים שלי יודעים היכן ארצה לאמן כאסיים את עבודתי בריאל מדריד".

מוריניו נשאל לסיום אם יצפה במשחק האחרון של פרגוסון באולד טראפורד ביום ראשון, והשיב: "לא, ממש לא. אין לי כוונה לעשות זאת. אני לא רוצה לבכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully