וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מפרס ניחומים: שלום תקווה על הזכייה של הפועל רמת גן בגביע

9.5.2013 / 1:00

הזכייה בגביע המדינה צריכה להיות הבסיס לשמירה על הפועל רמת גן. שלום תקווה מסכם גמר דרמטי, כולל ההתעלות המנטאלית של אלי כהן ושחקניו והאכזבה מקרית שמונה

one

הפועל רמת גן ראויה לכל הערכה. על העמידה במעמד הגמר, על ההישג הגדול בעצם הזכייה השנייה וכמובן על העובדה כי הפכה לראשונה אי פעם שמניפה את הגביע אחרי שכבר ירדה ליגה. היו לנו זכיות מרגשות ומפתיעות, כולל זו הקודמת של הפועל רמת גן כנציגת ליגה לאומית ב-2003, אבל ההתאוששות המנטאלית המופלאה של הקבוצה הזו אחרי מפח הנפש שעברה ראויה לכל שבח.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים. ברני ארדוב
ראויים לכל שבח. שחקני הפועל רמת גן/ברני ארדוב

רמת גן הגיעה למשחק הזה כאנדרדוג מובהק מול עירוני קרית שמונה, ושינתה מעט את סגנונה. בליגה ראינו רמת גן יוזמת יותר, מעיזה יותר ולפעמים גם הרפתקנית מדי. בגמר בנתניה, להבדיל, יכולנו לראות חשיבה שונה מצד אלי כהן, שהציב את שחקניו בצורה יוצאת מן הכלל. העמידה הטקטית הנכונה היא זו שביטלה את כל היתרונות ההתחלתיים של קרית שמונה.

אלי כהן ידע שבמשחק אחד, למרות היתרון האיכותי של היריבה, הוא יוכל להפתיע ולסיים עם הגביע ביד. כך קיבלנו את רמת גן, לא במשחק גדול אבל במשחק חכם ומסודר, צועדת לעבר התואר. היא התחילה את המשחק בצורה לא כל כך טובה, אבל לאחר השער של קרית שמונה ביצע המאמן שינוי במערך ההתקפי כשהחליף מקומות בין דויד מנגה לישראל זגורי. המהלך הזה הביא לשיפור בסוף המחצית הראשונה ותחילת השנייה. שיפור שגם הניב את שער השוויון.

מנגד, קרית שמונה סיפק משחק חלש. האלופה לשעבר שיחקה בצורה איטית, המעברים בין הגנה להתקפה לא היו מהירים מספיק והדבר אפשר לשחקני רמת גן לחזור למקומות ולעצור כל התקפה מתפרצת של קרית שמונה. המשחק הנרפה וחסר הנחישות של הצפוניים פשוט לא התאים למעמד מחייב כמו גמר הגביע. זו לא הייתה קרית שמונה שניצחה את מכבי חיפה בחצי הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני הפועל רמת גן ישראל זגורי, דויד מנגה, חוגגים זכייה בגביע. ברני ארדוב
חילופי המקומות ביניהם סייעו לחזרה. דויד מנגה עם ישראל זגורי/ברני ארדוב

חשוב לציין, אווירת גמר גביע לא הייתה באצטדיון החדש בנתניה. המפעל שאמור להיות קודש הקודשים של הכדורגל הישראלי לא נהנה הפעם מאירוע מרשים, אבל השורה התחתונה ברורה. כולם אולי רצו לראות את קרית שמונה מייצגת את ישראל שוב במפעל אירופי, כמועדון בעל יכולת כלכלית וכאלופה לשעבר, אבל בספרי ההיסטוריה ייחרט דבר אחד: הפועל רמת גן מחזיקת הגביע.

נותר רק לקוות שהזכייה הזאת לא תהיה אקורד הסיום של המועדון הוותיק הזה. סימני השאלה סביב הפועל רמת גן גדולים, וחבל יהיה לראות את ההישג הזה של זכייה בגביע והשגת כרטיס לאירופה, מתבטל לגמרי עם התפרקות בליגה השנייה. הגביע הזה צריך להיות עבור הפועל רמת גן הרבה יותר מפרס ניחומים. אולי אבן הפינה ליצירת עתיד טוב יותר.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים. ברני ארדוב
אל תתנו להישג הזה להתמסמס/ברני ארדוב
מאמן הפועל רמת גן אלי כהן. ברני ארדוב
ניצחון טקטי ומנטאלי. אלי כהן/ברני ארדוב
המסך באצטדיון בנתניה מבשר על זכייתה של הפועל רמת גן בגביע. ברני ארדוב
רגע שייחרט בדפי ההיסטוריה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully