וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אלרואי כהן לדוד: "חבל שאתה נותן יד לחרפה"

מאמן הפועל תל אביב השאיר את הקשר מחוץ לסגל, אביו תקף: "הקונוס ימשיך לשבת ביציע, בהתאם לקביעת בעל המאה"

אחרי ארבעה משחקים בהם לא נכלל בסגל ובעונה בה גם כך לא הצליח להשפיע על הפועל תל אביב, אלרואי כהן האמין כי יהיה חלק מסגל הקבוצה למשחק מול מכבי חיפה. אלא שתקוות לחוד ומציאות לחוד. פרדי דוד שוב החליט להשאיר את הקשר שהגיע מעירוני קרית שמונה מחוץ ל-18, ובמשפחת כהן הגיבו בחריפות וטוענים כי לא מדובר בהחלטה מקצועית.

בני כהן, אביו של אלרואי, שלח הודעה לפרדי דוד ובה נכתב: "יפה מאוד - הקונוס ימשיך לשבת בטריבונה, בהתאם לקביעתו של בעל המאה - בושה וחרפה לכדורגל הישראלי. חבל שמאמן בקנה מידה כמוך נותן יד לחרפה הזו".

אלרואי כהן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"שוב אני לא בסגל למשחק... כבר חודש שאני בריא... 4 משחקים ברצף שאני ביציע...". אלרואי כהן/ברני ארדוב

לאחר שגילה שעל התוכניות של דוד למשחק מול מכבי חיפה צייץ הקשר בטוויטר: "שוב אני לא בסגל למשחק... כבר חודש שאני בריא... 4 משחקים ברצף שאני ביציע...".

כהן שיחק העונה ב-14 משחקי ליגה, ופתח רק בשישה. בסך הכול כבש הקשר שלושה שערים ב-661 דקות משחק בלבד. זאת לאחר שבעונה שעברה שיחק ב-35 משחקי ליגה, ופתח ב-31 מהם.

כבר לאחר הדרבי, שגם במהלכו ישב כהן ביציע, אנשים במועדון טענו כי הסיבה לכך היא כלל לא מקצועית, בעיקר מכיוון שלפרדי דוד חסרו כלים התקפיים על הספסל. המאמן בנה על כהן כאחד משחקני המפתח עם הגעתו, אך הוא קיבל מסר מההנהלה שמעוניינת להפחית במעמדו בשל העובדה ששכרו מורכב בחלקו הגדול מפרמיות מדקות משחק. לפי המסר, המטרה היא לגרום לקשר לרצות לעזוב בקיץ.

בתחילת דרכו במועדון התעקש דוד להרכיב את כהן, אך לאחר ההפסד להפועל ראשון לציון בגביע הלחץ על המאמן גבר, ומאז הקשר לא נמצא בתכניות. "ביכולת ההתקפית של הקבוצה מישהו יכול להגיד כי לאלרואי אין מקום על המגרש?", אמר מקורב לשחקן. "הדרך שמתנהגים אליו כאילו הוא גונב את המועדון היא בושה. אתמול הוא יכל לעזור לקבוצה ובמקום החליטו שיירקב ביציע. ככה לא מנהלים קבוצת כדורגל".

בהנהלת הקבוצה דחו את הטענות ומסרו: "ההנהלה לא התערבה ולא תתערב בהחלטות מקצועיות".

אלרואי כהן שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
לא בתוכניות, המשפחה זועמת. אלרואי כהן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully