וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר המכללות: מישיגן תעצור את לואיוויל?

החבורה של ריק פיטינו מתכוננת לחגיגות האליפות, הוולברינס בונים על התאוששות של טריי ברק כדי להפתיע (4:00, ESPN)

אטלנטה תארח הלילה (בין שני לשלישי) את גמר טורניר המכללות בו יתעמתו לואיוויל ומישיגן (4:00, שידור ישיר ב-ESPN). הקרדינלס מגיעים לקרב על כל הקופה כפייבוריטים מובהקים, אחרי שהיו המדורגת ראשונה היחידה מבין ארבעת האיזורים שהגיעה לפיינל פור ועשו זאת בצורה מרשימה עם רצף של עשרה ניצחונות רצופים ביחד עם הזכייה בטורניר הביג איסט, אבל מישיגן צברה מומנטום מצוין משלה בריקוד הגדול והגיעה למרחק ניצחון אחד מזכייה באליפות שנייה בתולדותיה אחרי שעשתה זאת ב-1989.

ריק פיטינו מאמן מכללת לואיוויל עם ג'ון ביליין מאמן מכללת מישיגן. AP
ראש בראש. ריק פיטינו עם ג'ון ביליין/AP

לואיוויל, שזכתה בתואר היוקרתי פעמיים ב-1980 ו-1986, נעצרה בשנה שעברה בחצי הגמר על ידי שכנתה קנטאקי שהמשיכה עד לאליפות, ורק זכייה של הקרדינלס באליפות העונה תשכיח מאוהדי לואיוויל את החגיגות של האקסית של ריק פיטינו, שהוביל את הווילדקאטס לאליפות ב-1996.

העונה פיטינו העמיד מאזן נהדר של 5:29, וקבוצתו נראית הכי בשלה לגזור את הרשתות באטלנטה, בעיקר הודות ליכולת המשובחת של ראס סמית'. הג'וניור העלה את רמת משחקו בטורניר המכללות עם 25 נקודות למשחק ב-50% מהשדה בחמשת המשחקים, בהם לואיוויל פתחה עם 48:79 חלק על צפון קרוליינה A&T הקטנה, המשיכה עם 56:82 קל על קולורדו סטייט, התקשתה מעט ב-69:77 על אורגון, התגברה על ההלם מפציעתו של קווין וור במהלך הניצחון הגדול 63:85 על דיוק ועצרה את וויצ'יטה סטייט עם 68:72.

ראס סמית' שחקן מכללת לואיוויל. AP
25 נקודות למשחק ב-50% מהשדה בטורניר. ראס סמית'/AP

מישיגן עסקה בשבוע האחרון בעיקר בהשוואת לקבוצה האגדית של ה-'פאב פייב' שהגיעה פעמיים לגמר ב-1992 ו-1993 אבל לא השלימה את העבודה, בעיקר בגלל אותו פסק זמן בלתי נשכח של כריס וובר. הקבוצה הנוכחית בראשותו של ג'ים ביליין העמידה מאזן של 7:26, ובריקוד הגדול היא פתחה עם טיולים מול דרום דקוטה סטייט ו-VCU, הרשימה עם 85:87 דרמטי על קנזס בהארכה, המשיכה בתנופה ב-59:79 המוחץ על פלורידה ושרדה משחק הפכפך מול סירקיוז בו ניצחה 56:61.

טריי ברק, שחקן השנה שאיכזב בגדול בחצי הגמר עם 7 נקודות (1 מ-8 מהשדה, יהיה חייב להיות הפעם במיטבו כדי לעצור את המכונה של פיטינו, כשלצידו הבליח בשבועיים האחרונים מיץ' מקגארי, שאחרי עונה עם ממוצעים של 7.5 נקודות ו-6.3 ריבאונדים למשחק רושם בטורניר 16 נקודות ו-11.6 ריבאונדים לערב.

טריי ברק שחקן מכללת מישיגן עם טים הרדוואי ג'וניור. AP
חייב להתעשת. טריי ברק עם טים הרדוואי ג'וניור/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully