וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: וויצ'יטה סטייט גברה על אוהיו סטייט

השוקרס עשו את הבלתי ייאמן ועלו לפיינל פור עם 66:70. גם סירקיוז עלתה אחרי קרב חפירות שהסתיים ב-39:55 על מרקט

בכל פעם שנדמה שטורניר המכללות כבר לא יכול לספק עוד הפתעות, אנחנו מקבלים סנסציה נוספת, והלילה (בין שבת לראשון) וויצ'יטה סטייט הדהימה את ארצות הברית כשדהרה לפיינל פור עם 66:70 על אוהיו סטייט. המדורגת תשיעית במערב הפתיעה את הבאקאייז (2), וסידרה לעצמה מפגש בחצי הגמר מול המנצחת בקרב הענקיות הערב בין לואיוויל (1) לדיוק (2), שייפתח ב-24:00 שעון ישראל (שידור ישיר ב-ESPN).

שחקני מכללת וויצ'יטה סטייט חוגגים. AP
עשו היסטוריה. שחקני השוקרס/AP

מי שחשב שהשוקרס יסתפקו בהדחה של גונזאגה בסיבוב השני קיבל מהם היסטוריה מרשימה, כשהפכו למדורגת תשיעית ומטה החמישית בלבד מאז 1979 שמעפילה למעמד השיא של כדורסל המכללות. אוהיו סטייט כבר פיגרה ב-20 נקודות אחרי מחצית ראשונה מזעזעת והתקרבה עד לפיגור של שלוש בלבד אך לא הצליחה להפוך את הקערה. מלקולם ארמסטד הוביל את המנצחים עם 14 נקודות (6 מ-21 מהשדה), קלנתוני ארלי ופרד ואן וליט הוסיפו 12 כל אחד. דשון תומאס קלע 23 למפסידים, ארון קראפט נבלם על 9 (2 מ-12).

פרד ואן וליט שחקן מכללת וויצ'יטה סטייט. AP
גם הם התקשו להאמין. ואן וליט/AP

במזרח, סירקיוז (4) תפסה את הכרטיס הראשון לפיינל פור עם 39:55 על מרקט (3) במשחק איום במיוחד. שתי היריבות מהביג איסט איכזבו ואפילו לא סיפקו לקהל מנה של דרמה, כשהגולדן איגלס האומללים קלעו ב-22% מהשדה, כולל 3 מ-24 לשלוש, סיימו את המחצית הראשונה עם 18 נקודות בלבד ואיפשרו לג'ים בייהם לחזור לחצי הגמר לראשונה מאז עונת האליפות של כרמלו אנתוני ב-2003, ולהפוך למאמן הרביעי בהיסטוריה שמעפיל לפיינל פור בארבעה עשורים שונים. ג'יימס סאות'רלנד קלע 16 לאורנג', ואנדר בלו ודבאנטה גארדנר הובילו את מרקט עם 14 כל אחד. יריבתה הבאה של סירקיוז תהיה המנצחת בין פלורידה (3) למישיגן (4), שייפגשו במשחק שיפתח את הערב (21:20, שידור ישיר ב-ESPN).

ואנדר בלו שחקן מכללת מרקט מול ראקים כריסמס שחקן מכללת סירקיוז. AP
לא משחק ראוי למעמד. בלו מול כריסמס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully