וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "אסור לנו לזלזל בבשיקטאש"

28.3.2013 / 11:26

רכז מכבי תל אביב דרוך לקראת המפגש מול הטורקים (21:30, חי בוואלה!): "אפילו לתקשורת יש זמן לפרגן, כי מגיע לנו"

לאחר חמישה ניצחונות רצופים ביורוליג תארח הערב (חמישי) מכבי תל אביב את בשיקטאש הטורקית (21:30, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפקליציות), לעוד מפגש מכריע. בכדי לשמור על דריכות מרבית, בצוות המקצועי של הצהובים הבהירו לשחקנים במהלך האימונים כי "העלייה לא הובטחה עדיין וכלום לא נגמר". המאמן דיוויד בלאט אמר אתמול כי ליאור אליהו החולה , יתלבש למשחק אך קשה להאמין כי ישחק.

"כל משחק בשלב השני תלוי בנו כי זה משחק לחיים או למוות", אמר מורן רוט לקראת ההתמודדות, "גם כך הערב מבחינתנו, בבית שלנו בטח אסור לנו לזלזל בהם, גם אם הם איבדו סיכוי. הכל יכול להיות, לכן אנו מגיעים באותה רמת מתח ודריכות כמו במשחקים הקודמים ואני מקווה שנעשה את זה".

על סיכויי העלייה אמר רוט: "מול הקהל שלנו זה יהיה כל כך מתוק אם נעלה לאחר כל כך הרבה עליות ומרודות אנחנו בתקופת עלייה ומקווה שנסיים הזה פה. עד עכשיו הסתכלנו כול פעם על המשחק הבא, ועתה נשאר עוד משחק אחד להסתכל קדימה ואחרי זה נוכל להסתכל אחורה לבחון את הדרך שעשינו. המפתח זה הגנה ולהגיע בטירוף".

מורן רוט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא מזלזל בטורקים. מורן רוט/קובי אליהו

רוט הגיב על הביקורות שספגו הצהובים בעקבות היכולת בפתיחת הטופ 16: "זה טבעי שיקטלו אותנו בביקורות, מכבי תמיד מול עיני התקשורת והציבור וכשלא הולך אוהבים לכתוב רע. בשנים האחרונות מכבי התרגלה להיות תמיד בטופ ואף אחד לא רגיל לראות אותה נאבקת על חייה, והשנה באנו כאנדרדוג בטופ 16 , וכשבאים כאנדרדוג זה מחבר את כולם. אפילו לתקשורת יש זמן לפרגן, כי מגיע לנו".

הרכז המחליף של הצהובים, שזוכה ללא מעט הזדמנויות בסיבוב השני סיכם: "כמו שלא חשבנו בתקופה האחרונה שנהיה במצב כזה, לעלות במשחק האחרון לשלב הבא, אנו לא מסתכלים על איזה מקום נסיים. קודם כל נרצה לנצח כאן את הטורקים ואז בתקווה לנצח את ברצלונה ורק אז נתפנה להסתכל על המיקומים, בתקווה שנעלה להצלבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully