וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן - הפועל עכו: "חייבים את הנקודות"

שתי הקבוצות מוכנות לקרב התחתית החשוב (ש', 18:00). האורדונים רוצים 3 ניצחונות רצופים לראשונה מאז 1964/5

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל רמת גן והפועל עכו נפגשו 6 פעמים בליגת העל. עכו ניצחה רק פעם אחת, במרץ 2010. 3 משחקים נגמרו בתיקו וב-2 נוספים רמת גן ניצחה.

* הפועל רמת גן מגיעה אחרי 2 ניצחונות רצופים. הפעם האחרונה שרמת גן הצליחה להשיג 3 ניצחונות רצופים הייתה במחזורים 5, 6 ו-7 של עונת 1964/65.

* זה מפגש בין שני מאמנים שמזוהים דווקא עם היריבות: אלי כהן אימן במשך שנתיים את עכו, יובל נעים עשה קריירה כשחקן וכמאמן בהפועל רמת גן.

* מנשה משיח שפט את עכו 6 פעמים בחוץ. מעולם זה לא נגמר בתיקו. 3 ניצחונות ו-3 הפסדים.

* את רמת גן משיח שפט 6 פעמים והיא מעולם לא ניצחה: 3 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים.

הנתונים: אתר דריבליסט

שחקני הפועל רמת גן חוגגים. מגד גוזני
ניצחון שלישי ברציפות לראשונה בליגה הראשונה מאז 1964/5? הפועל רמת גן/מגד גוזני

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

הפועל רמת גן מגיעה למשחק במומנטום מצוין, אחרי שני ניצחונות ברציפות בליגה ועוד אחד בגביע. בקבוצה מייחסים חשיבות רבה ביותר למשחק נגד השכנה לתחתית ויודעים שניצחון נוסף יעניק טווח בטחון לקראת משחקי הפלייאוף התחתון שייחלו בעוד שבועיים. "איבדנו יותר מדי נקודות סתמיות העונה", אמר גורם בקבוצה לקראת המשחק. "אין לנו פריבילגיה לאבד אפילו נקודה אחת, בטח לא במשחק ביתי, מול יריבה שלנו מהתחתית". בהנהלת הקבוצה מצפים לקהל רב שיגיע והחליטו שכל בעל מנוי יוכל לרכוש כרטיס נוסף ב-20 שקל בלבד.

המאמן אלי כהן צפוי להחזיר להרכב מספר שחקנים שקיבלו מנוחה מוחלטת או חלקית במשחק הגביע באמצע השבוע נגד הפועל עפולה. הבלם זאב חיימוביץ' יפתח לצדו של ברנאר אוננגה בהגנה, ליאור ראובן ישוב לעמדת המגן הימני וגם עומר בוקסנבוים ומיכאל זנדברג יחזרו ל-11 הפותחים. אחת ההתלבטויות היחידות היא בין רן יצחק, שכבש שלושער בגביע ומיראן בורגיץ' בעמדת החלוץ.

?ברור לנו ששני הניצחונות היפים שעשינו בליגה יאבדו מהמשמעות שלהם אם לא נשיג נקודות מול עכו", אמר ארתור אטצזיאנוב לאתר הרשמי. "מדובר באחד המשחקים הכי חשובים שלנו בתקופה האחרונה. נבוא לתת על המגרש את כל מה שיש לנו במטרה להמשיך את המומנטום".


הפועל עכו:

עד שנדמה היה שהשבוע של הפועל עכו יעבור בשקט, הגיעה פרשת ברניסלב יובאנוביץ', שמשפחתו עוכבה אמש בנתב"ג לאחר שהתברר כי לקשר הסרבי אין אשרת שהייה. למרות הדברים, יובאנוביץ' ערך היום אימון כרגיל ויפתח בהרכב. מבחינת עכו מדובר במפגש פיקנטי במיוחד מול אלי כהן, שהדריך בהצלחה את הקבוצה בשנתיים האחרונות.

גם מבחינתו של יובל נעים מדובר במפגש פיקנטי עם הקבוצה שבה שיחק במרבית שלבי הקריירה ואף הדריך אותה מאוחר יותר. "צפוי לנו משחק קשה מאוד ואני לא מאמין שהם יגיעו עייפים כי חלק מהשחקנים לא שיחקו בגביע", אמר נעים לוואלה! ספורט. "אנחנו חייבים להוציא נקודות ולהימנע מהטעויות שעשינו בשבוע שעבר".

נעים הזהיר את שחקניו באסיפת הקבוצה מדויד מנגה, עומר בוקסנבוים וישראל זגורי, וביקש למנוע מהם לפתח את המשחק הרגיל של רמת גן. מבחינת ההרכב, אין הרבה שינויים ב-11 לעומת ההרכב שפתח בהפסד לאשדוד בשבוע שעבר. השינוי היחיד הוא חזרתו של משה מישאלוב שהיה מורחק על חשבונו של הסרבי סרג'ה קנז'ביץ'.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן הפועל עכו יובל נעים. ערן יופי כהן, ספק 500
"לא מאמין שהם יגיעו עייפים". נעים/ספק 500, ערן יופי כהן

יעמדו למבחן:

הפועל רמת גן: מיכאל זנדברג

הקשר הוותיק פורח לאחרונה ומזכיר את ימיו היפים. מחר מצפה לקבוצה משחק עיקש ולא פשוט, מול יריבה שזקוקה לנקודות כמו לאוויר לנשימה וזנדברג, ממרום נסיונו, יצטרך להיות במיטבו כדי שהנקודות ישארו ברמת גן.

הפועל עכו: תמיר כחלון

כחלון, שהגיע בתחילת השנה במטרה ברורה להוסיף מהניסיון שלו, מתקשה להעמיד את המספרים שרשם בתחילת העונה. לאחרונה הוא שב מפציעה, וזו בדיוק ההזדמנות שלו להוכיח ששיתוף הפעולה עם אוהד קדוסי יכול להשיב את עכו אל חוף המבטחים.

מיכאל זנדברג שחקן הפועל רמת גן. קובי אליהו
צריך לרתום את הניסיון. זנדברג/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, זאב חיימוביץ', ארתור אטצזיאנוב, וובה בראון, עומר בוקסנבוים, ישראל זגורי, מיכאל זנדברג, דויד מנגה, מיראן בורגיץ' (רן יצחק).

הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, אדי גוטליב, משה מישאלוב, דדי בן דיין, ברניסלב יובאנוביץ', גיא דיין, יובל שבתאי, נבוישה מרינקוביץ', תמיר כחלון, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully