וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל באר שבע: אדרי יפתח, אקסברד יסופסל

קשטן ולוי יבצעו שינויים בהרכב לקראת המפגש (ש', 15:00, ספורט 1). המגן בהרכב הזהובים, ברוכיאן יפתח אצל אלישע

טריוויה

* בני יהודה והפועל באר שבע נפגשו 74 פעמים בליגה הראשונה. הזהובים ניצחו 20, באר שבע ניצחה ב-26 משחקים ו-28 משחקים נגמרו בתיקו.

* בני יהודה אירחה 37 משחקים, בדיוק חצי, וניצחה 14 מהם. עוד 14 נגמרו בתיקו וב-9 משחקים באר שבע ניצחה.

* מפגש הליגה האחרון בין הקבוצות בבלומפילד נגמר ב-1:5 מוחץ לבני יהודה.

* הניצחון האחרון של באר שבע על בני יהודה בחוץ היה לפני שהזהובים עברו לבלומפילד, וזה היה חתיכת ניצחון: 1:6 בשכונת התקווה במרץ 2004.

* ב-16 השנים האחרונות דרור קשטן פגש 19 פעמים את הפועל באר שבע. הוא רשם 13 ניצחונות, 4 תיקו ו-2 הפסדים.

* אלישע לוי אימן 34 פעמים נגד בני יהודה ב-16 השנים האחרונות. הוא ניצח 14 פעמים, סיים 13 פעמים בתיקו והפסיד 9 משחקים.

הנתונים: אתר דריבליסט

מאמן בני יהודה, דרור קשטן. ברני ארדוב
מאזן יוצא מן הכלל נגד באר שבע. קשטן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני יהודה:

שני ההפסדים האחרונים למכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה סיבכו את בני יהודה במאבק על כרטיס הכניסה לפלייאוף העליון. בקבוצה הציבו לעצמם מטרה, לצבור שש נקודות מלאות בשני המשחקים שנותרו לליגה הסדירה, מחר נגד באר שבע ובשבוע הבא נגד אשדוד.

בנוסף להפסדים, יצטרך המאמן דרור קשטן להתמודד גם עם היעדרויות רבות בסגל השחקנים שלו. בנוסף לבלם יגיל ביטון שסיים את העונה, בשל קרע ברצועה הצולבת בברכו, יחסרו גם המגן איציק עזוז והקשר קסטוטיס איבשקביצ'יוס בשל צבירת כרטיסים צהובים. קשטן יבצע ארבעה שינויים בהרכב, רובם כפויים בשל הפציעות וההרחקות. אביב חדד יחזור להרכב לעמדת הבלם, עוז ראלי יפתח כמגן ימני וכפיר אדרי הותיק שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב, ישוב לעמדת המגן השמאלי. גם בקישור יהיו שינויים כאשר שלו מנשה יפתח על חשבונו של ננאד מרינקוביץ' וסתיו פיניש יפתח בקישור האחורי.

הפועל באר שבע:

המהפך שערך אלישע לוי בשבוע שעבר לא עזר להפועל באר שבע והשבוע המאמן מתכוון לבצע שינויים נוספים. החלוץ עידו אקסברד אמור לרדת לספסל לאחר שכבש שער אחד בשמונה משחקים בהם פתח. דובב גבאי ישמש כחלוץ החוד של לוי ולא כשחקן כנף, ותומר סויסה יגבה אותו מאחור. המאמן החליט גם להשיב את אבירם ברוכיאן ל-11 שלו.

עודד גביש לא יכול לשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים, והמאמן בונה על בויאן מרקוביץ' שהתגבר על הפציעה ויפתח לצד בן והבה. ויליאם סוארס, שייעדר כשלושה שבועות, לא יהיה בסגל.

"זה אולי המבחן האחרון שלנו לגבי היכולת להחזיר את הקבוצה למאבק על הפלייאוף העליון. אם לא ננצח, גם הסיכוי התיאורטי ייעלם וצריך להתכונן לקרבות התחתית. זה משחק שיכול להציל עונה שלמה", אמר אחד השחקנים אתמול לאחר האימון.

שחקן הפועל באר שבע, אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
שוב בהרכב. ברוכיאן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

בני יהודה: סתיו פיניש

הקשר הצעיר איבד את מקומו בהרכב מאז הגיע רפי דהן לקבוצה. מחר יכנס פיניש לנעליים הגדולות של 'קוסטה' המוצהב ויצטרך להיות במיטבו, כדי שבני יהודה תצליח להשתלט על מרכז המגרש. פיניש כבר הוכיח העונה במספר הזדמנויות שהוא יכול וראוי לשחק בהרכב ומחר מול הקהל הביתי, תהיה לו הזדמנות נוספת להוכיח את כישוריו.

הפועל באר שבע: בן והבה

לא מעט ביקורת נמתחה על ההגנה של הפועל באר שבע העונה. עודד גביש סובל מטכניקה לקויה, בויאן מרקוביץ' לא מספיק מהיר וראיין אדלי כבר שוחרר אחרי תקופה ארוכה שבה בבאר שבע לא הבינו שהוא לא מספיק טוב לליגת העל. ואז נכנס לתמונה בן והבה הצעיר, עוד תוצר של מחלקת הנוער של אריק איזיקוביץ', שהוכיח במשחקים המעטים שראינו אותו שמדובר בשחקן עם פוטנציאל גדול. משחק טוב שלו, וגביש בבעיה.

שחקן בני יהודה, סתיו פיניש. מגד גוזני
נכנס לנעליים גדולות. פיניש/מגד גוזני

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, גל כהן, אבי חדד, כפיר אדרי, סתיו פיניש, רפי דהן, שלו מנשה, אמיר עגייב, פדרו גלבאן, אדם הרפקה.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', בן והבה, אופיר דוידזאדה, פטריק אוסיאקו, רביד גזל, אבירם ברוכיאן, ניקולס פלצ'וק, תומר סויסה, דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully