וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון באליפות אפריקה: ניגריה וחוף השנהב נפגשות

קרב הענקיות ימשיך את רבע הגמר (17:00, יורוספורט), אובי מיקל: "ניתן גם הפעם 110 אחוז". בורקינה פאסו - טוגו (20:30)

שלב רבע הגמר באליפות אפריקה יינעל מחר (ראשון) עם שני משחקים מסקרנים במיוחד כאשר חוף השנהב תפגוש את ניגריה (17:00) בקרב מסקרן במיוחד, ובורקינה פאסו תשחק נגד טוגו (20:30). שני המשחקים ישודרו ביורוספורט.

דידייה דרוגבה שחקן נבחרת חוף השנהב (ימין) עם בוני ווילפריד. AP
היה להם הרבה מזל במשחק האחרון. דידייה דרוגבה עם וילפריד בוני/AP

חוף השנהב - ניגריה (17:00)

איזה קרב ענקיות קיבלנו כבר ברבע הגמר, כאשר חוף השנהב, שעברה את שלב הבתים מבלי להפסיד, מקווה לעשות צעד נוסף לעבר התואר היוקרתי שיקנה לה את ההשתתפות בגביע הקונפדרציות הקיץ בברזיל. הדרך של הפילים החלה עם ניצחון 1:2 על טוגו ולאחר מכן הגיע 0:3 על טוניסיה, כשבמחזור האחרון חוף השנהב שבה מפיגור 2:0 מול אלג'יריה וניצלה בזכות שערים של דידייה דרוגבה ו-וילפריד בוני שסידרו לה 2:2. אחרי שלפני שנה הנבחרת הזו סיימה כסגנית בלבד בעקבות ההפסד הצורם בפנדלים לזמביה, הנבחרת של סברי לאמושי מקווה לתקן.

מנגד, הסופר איגלס, שמחפשים בקמפיין הזה זכייה שלישית בטורניר, אבל לא הצליחו להרשים יותר מדי בשלב הבתים. זה החל ב-1:1 נגד בורקינה פאסו, נמשך עם 1:1 מאכזב מול זמביה, אבל במחזור האחרון ניגריה הבטיחה את העלייה בזכות ניצחון 0:2 על אתיופיה אחרי שויקטור מוזס, שחקנה של צ'לסי, כבש את שני השערים המכריעים בעשר הדקות האחרונות. ג'ון אובי מיקל כבר נרגש לקראת ההתמודדות, ואמר: "אנחנו מקווים לעבור את חוף השנהב ולהגיע לגמר אליפות אפריקה. המאמן שלנו דורש מאיתנו 110 אחוז כל הזמן, וזה מה שניתן גם הפעם".

שחקני נבחרת בורקינה פאסו חוגגים. רויטרס
יעשו היסטוריה? שחקני בורקינה פאסו/רויטרס

בורקינה פאסו - טוגו (20:30)

הפעם האחרונה ששתי הנבחרות הללו נפגשו הייתה לפני קצת פחות מחצי שנה. זה היה במסגרת משחק ידידות שבסיומו בורקינה פאסו ניצחה 0:3, אבל לשתי הנבחרות ברור שהפעם מדובר בקרב חשוב הרבה יותר. בורקינה פאסו, שב-1998 רשמה את הישג השיא שלה באליפות אפריקה כשסיימה במקום הרביעי, סיימה פעמיים בתיקו (מול ניגריה וזמביה) וחגגה 0:4 גדול על אתיופיה. פול פוט המאמן הבלגי יחסר את אלן טראורה הפצוע, אבל הוא יתבסס על פיטרויפה וקונה בתקווה שיביאו הרבה התלהבות. עבור טוגו זו הופעה ראשונה ברבע הגמר והיא מגיעה עם תיקו, ניצחון והפסד מהסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully