וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו שוחרר מקליבלנד

הגארד נחתך בעקבות טרייד שעשו הקאבס, ששלח את לאוור לממפיס תמורת אלינגטון, ספייטס, סלבי ובחירות דראפט עתידיות

שעון החול של חלון ההעברות בליגה הטובה בעולם ממשיך לאזול, וחלק נכבד מהקבוצות ממשיכות במאמציהן להתחזק לקראת הפלייאוף. אחרות דווקא מנסות להשיל מעליהן חוזים בעייתיים שסותמים את תקרת השכר, ואחת מהן, ממפיס גריזליס, עשתה בדיוק את זה הערב (שלישי). הגריזליס פינו לעצמם 6 מיליון דולרים כששלחו את הפורוורד מוריס ספייטס ואת הגארדים ווין אלינגטון וג'וש סלבי, כמו גם מספר בחירות דראפט גבוהות לקליבלנד, תמורת הפורוורד ג'ון לאוור.

שחקן קליבלנד קאבלירס ג'רמי פארגו. AP
שילם את המחיר. פארגו/AP

העסקה כאמור לא באמת צפויה להשפיע על אף אחד מהסגלים, ונועדה בעיקר למנוע מהגריזליס לשלם את המס הגבוה שהיא הוציאה עד כה. קליבלנד תהנה בעיקר מכל בחירות הדראפט של ממפיס ב-2015 ו-2016 במידה ואלו ייפלו בין המקומות 6 ל-14, ובמידה ובשנים שלאחר מכן במידה ובחירתה של ממפיס תהיה מחוץ לחמישייה הראשונה, היא תלך לקליבלנד, כל שהקאבס מקבלים תחיכת עסקה טובה לעתיד.

מי שנפגע מהעסקה הזו הוא ג'רמי פארגו, ששוחרר מהמועדון בכדי לפנות מקום לשחקנים החדשים. פארגו דווקא נהנה מעונה לא רעה, במהלכה רשם אקס מכבי תל אביב ממוצעים של 7.8 נקודות, 2.6 אסיסטים ו-1.3 ריבאונדים, אך בדומה לעומרי כספי, בשמונת המשחקים האחרונים שותף רק לשתי דקות בלבד, ולמעשה איבד את מקומו ברוטציה.

כזכור, רק אתמול איבדה קליבלנד את כוכבה, אנדרסון ורז'או, שגילה כי הוא סובל מקריש דם בריאה וייאלץ לצפות בהמשך העונה מהספסל. עתה נותר לראות כיצד השחקנים החדשים והיעדרותו של של ורז'או ישפיעו על כספי, שמשווע בשבועות האחרונים לקבל יותר דקות משחק.

עומרי כספי שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
כיצד כל זה ישפיע עליו? כספי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully