וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אין עדיין סיכום עם ערן זהבי

בפגישה בין סוכנו של השחקן רונן קצב לבין ג'ורדי קרויף וג'ק אנגלידיס לא הושגו הבנות. ראדה פריצה חתם לעונה וחצי

one

אם היה נדמה בצהריים (שלישי) שערן זהבי יסגור בקרוב במכבי תל אביב, כעת הדברים נראים מעט שונים. בעקבות פגישה בין הקשר וסוכנו רונן קצב לבין המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף ונציג הבעלים ג'ק אנגלידיס, הוציא קצב הודעה: "רק היום נערכה פגישה ראשונה בעניין אפשרות הגעתו למכבי תל אביב. למרות הפגישה הנעימה, לא הגענו להבנות בשלב זה. ערן חוזר לאיטליה".

ערן זהבי שחקן פאלרמו. Tullio M. Puglia, GettyImages
יהיה צהוב כבר השבוע? זהבי/GettyImages, Tullio M. Puglia

מטרת הפגישה הייתה לסגור סופית את הקצוות האחרונים בכל הקשור להעברתו של הקשר. כזכור, הושגו הבנות בין זהבי למכבי לגבי משך ההתקשרות - ארבע שנים וחצי - והפערים היחידים הם בגובה שכרו של הקשר. זהבי יחזור לאיטליה, מפני שכל עוד לא סגר בקבוצה אחרת, הוא תחת חוזה בפאלרמו.

בכל מקרה, הצהובים יצטרכו להמתין לסיום האופציה של זכות הראשונים שניתנה להפועל תל אביב, מתוקף סעיף בעסקה שנעשתה בין האדומים לבין פאלרמו. זכות הראשונים צפויה לפוג הלילה, ובכל מקרה עדיין לא הצליחה מכבי תל אביב לאשר את צירופו של השחקן במידה שהצעתה לא תושווה.

קצב הגיע לסיכום עם ראשי פאלרמו על שחרורו של השחקן מפאלרמו למכבי, כאשר על פי הסכם השחרור, הסכום הנקוב שיקבלו האיטלקים מהקבוצה בה יחתום זהבי הוא 250 אלף יורו. בנוסף, התווסף להסכם סעיף מיוחד שאומר שאם הקבוצה בה יחתום זהבי תגיע לשלב הבתים בליגת האלופות, תקבל פאלרמו סכום נוסף של 250 אלף יורו.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימון של חצי שעה, אבל אימון בכורה. ראדה פריצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראדה פריצה חתם לעונה וחצי במועדון, וערך אימון בכורה היום. האימון נערך בגשם שוטף, והופסק לאחר חצי שעה. פריצה, 32, הגיע כשחקן חופשי לאחר שסיים את חוזהו בקבוצת רוזנבורג הנורבגית, בשורותיה כבש 57 שערים ב-104 משחקים.

עדכון ראשון: 8.1, 14:23

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully