וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: מעמדו של גונסאלו גרסיה מתערער

הקשר שוב לא שותף ובינו לבין המאמן אוסקר עודנה שוררת מתיחות. זהבי יחתום השבוע, זיו: "רצינו יותר מנקודה בק"ש"

one

שחקני ואנשי מכבי תל אביב חזרו אמש (שני) מקרית שמונה עם תחושת אכזבה גדולה בעקבות ה-0:0 נגד האלופה. הצהובים החמיצו מספר הזדמנויות מצוינות לכבוש ובתום המחזור הפער שלהם בפסגת הטבלה צומק מארבע נקודות לשתיים, כשגם מכבי חיפה המתאוששת ממשיכה להתקרב ומדורגת כעת שמונה נקודות מאחורי אוסקר גרסיה ושחקניו.

במכבי ציינו לטובה את שחקני ההגנה שהצליחו לשמור על ערנות וריכוז בכל המצבים הנייחים וכדורי הגובה שהגיעו לרחבה ובמיוחד את השוער הצעיר ברק לוי, שבהופעת בכורה העונה בהרכב הצליח לשמור על רשת נקיה.

ברק לוי שוער מכבי תל אביב עם איתן טיבי. אדריאן הרבשטיין
הופעה משביעת רצון. ברק לוי/אדריאן הרבשטיין

מי שנראה מעט שפוף בסיום הוא הקשר גונסאלו גרסיה, שישב על הספסל ולא שותף בפעם השנייה ברציפות. מעמדו של גונסאלו התערער מאוד בתקופה האחרונה ולא מן הנמנע שהוא ימצא את עצמו מחוץ לקבוצה במהלך חלון ההעברות של ינואר. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, קיימת מתיחות רבה בין הקשר הספרדי למאמן אוסקר וייתכן שהפרידה בין הצדדים היא בלתי נמנעת.

החלוץ השבדי, ראדה פריצה, שסיכם את תנאיו לעונה וחצי ועבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, צפוי לחתום היום באופן רשמי על חוזהו וייתכן שאף ייטול חלק באימון שייערך בקרית שלום. ביומיים הקרובים הצהובים גם ינסו לסגור סופית את עסקת העברתו של הקשר ערן זהבי מפאלרמו.

זהבי סיכם את תנאיו במועדון וכל שנותר כעת, הוא להמתין לסיום האופציה של זכות הראשונים שניתנה להפועל תל אביב, מתוקף סעיף בעסקה שנעשתה בין האדומים לבין פאלרמו. זכות הראשונים צפויה לפוג בשלישי בלילה ואם לא יחול שינוי דרמטי, זהבי אמור לחתום ביום רביעי ולהפוך באופן רשמי לשחקן מכבי תל אביב. הוא יהיה שחקן הרכש השלישי של מכבי תל אביב בתוך שבוע אחרי תומר חנצ'ינסקי וכאמור פריצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ערן זהבי שחקן פאלרמו. Tullio M. Puglia, GettyImages
האופציה של הפועל תל אביב תפוג וזהבי יחתום אצל הצהובים/GettyImages, Tullio M. Puglia

"ברור שאנחנו לא מסתפקים בנקודה", אמר המגן יואב זיו בסיום, "בתנאים שהתפתחו במגרש היה קשה מאוד לייצר מצבים ולשחק בשיטת המשחק אליה אנחנו רגילים. זה הפריע גם לקרית שמונה כי זו קבוצה שמניעה את הכדור מצוין וגם הם אוהבים לשחק עם הכדור על הדשא. לא היה בלתי אפשרי לשחק, אבל היה קשה מאוד. לא בגלל הגשם כמו בגלל השלוליות".

המגן התייחס לעובדה שקבוצתו ידעה לשמור על רשת נקיה במגרש שבעבר לא העיר לה פנים: "זה שידענו לא לספוג מראה משהו מבחינת האופי שלנו. הצד החיובי הוא שידענו לשחק אחראי ולא לספוג, אבל זה לא שרצינו לצאת עם נקודה. רצינו שלוש נקודות, שלא יתפרש אחרת".

"מגיע כל הכבוד לאוהדים שלנו", הוסיף זיו, "הם יצאו מתל אביב הרבה לפני שהוחלט על קיום המשחק, עודדו בלי הפסקה, בגשם הסוחף ומגיע להם כל הכבוד. אנחנו מחויבים לעשות את העבודה על הדשא גם בשבילם, הם פשוט מעודדים בכל תנאי".

זיו התייחס להופעה של ברק לוי בין הקורות ואמר: "ברק השתלב בטבעיות וזרם לתוך המשחק. הוא נכנס לתפקיד מצוין ואני מקווה שימשיך ככה".

יואב זיו מכבי תל אביב מול סינטאיהו סלליך עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"הצד החיובי הוא שידענו לשחק אחראי ולא לספוג, אבל זה לא שרצינו לצאת עם נקודה". זיו/ברני ארדוב

"היה משחק לא פשוט ועשינו את המיטב כדי לצאת עם תוצאה טובה", סיכם הבלם איתן טיבי, שחזר לשחק במגרש בו זכה בעונה שעברה באליפות עם קרית שמונה, "נכון שלא הצלחנו לנצח, אבל יחסית למזג אוויר שהיה, תיקו זו תוצאה טובה. לא קל לשחק בתנאים כאלה אבל באירופה תמיד משחקים במזג אוויר סוער, זה חלק מהכדורגל".

טיבי התייחס לקללות שספג מהקהל של קרית שמונה והוסיף: "לא ציפיתי מהם לכלום כי הם לא חייבים לי כלום, לא לעודד אותי ולא לקלל אותי. אפשר להגיד שאני לא מתייחס לזה בכלל".

הבלם החמיא גם הוא לקהל של מכבי תל אביב: "אני מודה לקהל שלנו שבא ותמך, הייתה אווירה מדהימה של משחק בית, לא הרגשנו שזה משחק חוץ, אנחנו מעריכים את זה שהם הגיעו מרחוק ובתנאים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully