וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - סכנין: "זו קבוצה מצוינת ואגרסיבית"

אוסקר הזהיר את שחקניו לקראת המפגש (שבת, 17:00, ספ' 1). סטיב גורי בסגל, אלכסנדר דוידוב בהרכב של שלומי דורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* 22 משחקים נערכו בין מכבי ת"א לסכנין. המאזן: 3 ניצחונות לסכנין, 12 למכבי ו-7 תיקו. שערים: 19-42 למכבי.

* כשמכבי מארחת: 7 ניצחונות למכבי, 3 תיקו וניצחון לסכנין – 1-2, לפני 8 שנים, בדצמבר 2004. אחמד קסום (כבש את הראשון) ובסאם גנאים הם היחידים מסגל סכנין הנוכחי ששותפו במשחק ההוא.

* אוראל גרינפלד שפט את סכנין פעמיים. בבית היא ניצחה 3-4 (את ב"ש, בעונה שעברה), בחוץ הפסידה 1-0 (בנתניה, לפני שנתיים).

* את מכבי ת"א שפט גרינפלד 4 פעמים, מהן פעמיים ניצחה, אחת סיימה בתיקו ואחת הפסידה. בבית הוא שפט אותה רק בניצחון 0-2 על עכו בעונה שעברה.

* לשלומי דורה ניצחון בודד בקריירה על מכבי ת"א (1-3 בספטמבר 2009). את יתר 5 המשחקים מול הצהובים הוא הפסיד.

* אחוז ההצלחה של בני סכנין עולה בהדרגה בשליש האחרון של השנה, מ-23.2 אחוז בספטמבר ל-48.9 בדצמבר.

* מכבי תל אביב כובשת 63.6 אחוז מהשערים שלה (14 מ-22) במחצית השנייה. בני סכנין 6 מ-16 (37.5 אחוז) במחצית השנייה.

* שליש מהשערים שנכבשו מול מכבי ת"א (4 מ-12) הגיעו מנגיחות.

http://dribblist.com/israel/israeli_league/2012-2013/1/1' target='_blank'>http://dribblist.com/israel/israeli_league/2012-2013/1/1' target='_blank'>נתונים: אתר דריבליסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזר לארץ, חזר לסגל. סטיב גורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

במכבי תל אביב מקווים שהניצחון הדרמטי 3:4 על רמת השרון במחזור שעבר, ובמיוחד הדרך שבה הושג, אחרי שהקבוצה חזרה מפיגור של 3:1, יוציאו את הקבוצה מהתקופה הלא טובה. השחקנים של אוסקר גרסיה קיימו הערב אימון בסגל כמעט מלא, כאשר המאמן כהרגלו אינו מתרגל את ההרכב הפותח למשחק מחר והשחקנים ידעו את ה-11 הפותחים, רק באסיפה שתיערך כשעתיים לפני המשחק.

המגן סטיב גורי שנחת בישראל ביום רביעי בערב וכבר הספיק לערוך אימון אישי, עם אחד מעוזרי המאמן דומינגו מארין, ערך אימון מלא והוא בסגל המורחב למשחק מחר.

וינסנט אניימה, שרן ייני ואלירן עטר לא שותפו במשחק גביע הטוטו נגד הפועל חיפה ביום שלישי, צפויים לשוב להרכב הפותח. ייני יפתח בעמדת המגן הימני, כאשר עטר יתופקד בהתקפה לצדו של גונסאלו גרסיה שנכנס כמחליף בגביע הטוטו. דור מיכה, רוברטו קולאוטי ורוברט ארנשו נמצאים בתמונת ההרכב, כאשר נראה כי המאמן גרסיה יפתח במערך התקפי יותר, בניגוד למשחקים האחרונים בהם פתח עם שלושה קשרים אחוריים.

"סכנין קבוצה מצוינת, שלא הפסידה בששת המשחקים האחרונים", אמר גרסיה לשחקנים. "זו קבוצה אגרסיבית מאוד, שמשחקת חזק מאוד ויש להם התקפות מתפרצות מסוכנות ביותר", הוסיף המאמן בהתייחסו ליריבה שלא נוצחה מזה שישה משחקים בליגה, בהם ניצחה פעמיים וסיימה ארבעה נוספים בתיקו.

בני סכנין:

בבני סכנין ינסו לחזור ליכולת הטובה שלהם מהשבועות שלפני המשחק מול מכבי נתניה בשבוע שעבר. מאמן סכנין שלומי דורה שוחח עם שחקניו לאורך כל השבוע על חוסר המחץ והמשחק הלא חכם אותו הפגינה הקבוצה. דורה ביקש משחקניו לשחק מול מכבי תל אביב באותו סגנון ששיחקה הקבוצה מול מכבי חיפה, כלומר לא להסתגר יותר מדי כדי לא לאפשר לתל אביב ליזום יותר מדי, התקפות שכן אם זה יקרה אמר דורה לשחקניו לא נוכל לצאת עם נקודות מהמשחק.

אלכסנדר דוידוב ישוב לאחר שבמשחק מול נתניה נעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים, ככל הנראה על חשבונו מוחמד כליבאת כדי לעבות את מרכז המגרש כשכליבאת בכל מקרה אמור להשתלב במהלך המשחק ולנצל את המהירות שלו כדי לנסות ולהפתיע את ההגנה של תל אביב.

"מכבי תל אביב משחקת בסבלנות ואז עוקצת, ככה שאסור לנו לאבד ריכוז בשום רגע" הכין דורה את השחקנים, "הכי חשוב לא לספוג ולהיראות טוב על המגרש". עלי עוסמאן שעדיין לא חזר לאימונים יהיה מחוץ לסגל כמו גם ירו בלו שמרצה עונש הרחקה ובכל מקרה לא מתאמן בגלל ניתוח שעבר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אוראל דגני מכבי חיפה מול אלכסנדר דוידוב בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
שוב לרשותו של שלומי דורה. אלכסנדר דוידוב/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: מהראן ראדי

הקשר שפתח בצורה נפלאה את העונה נמצא בנסיגה קלה במחזורים האחרונים, אך הוא עדיין אחד משחקני המפתח של הקבוצה. אם לוקחים בחשבון שראדי לא החמיץ העונה אפילו דקה במסגרת הליגה וגם נטל חלק באימוני הנבחרת הבוגרת, אפשר להבין כי העומס שהיה עליו בשלושת החודשים האחרונים גדול מהרגיל. מחר יפגוש ראדי את הקבוצה ממנה הגיע לקרית שלום וינסה להוכיח כי זה לא סתם שהמאמן גרסיה בונה עליו כ'באנקר' קבוע בהרכב הצהובים.

בני סכנין: מוחמד קנדיל

השוער הצעיר של בני סכנין התחיל במחזורים האחרונים להזכיר את השוער משנה שעברה ולהקרין יותר ויותר בטחון על ההגנה. קנדיל ייאלץ מחר להתמודד עם גל של התקפות ורק משחק טוב שלו וכיוון נכון של ההגנה יכול להביא למצב בו סכנין תצא עם נקודות ממשחק החוץ הקשה.

מוחמד קנדיל שוער בני סכנין. קובי אליהו
ייאלץ להתמודד עם גל של התקפות ברחבה שלו. מוחמד קנדיל/קובי אליהו

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, דור מיכה (חסן אבו זייד), מונס דאבור (רוברטו קולאוטי), גונסאלו גרסיה, אלירן עטר.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, מוחמד זבידאת, עלא אבו סלאח, עידן ויצמן, שמעון הרוש, חאלד חלאיילה, מקסים ז'וס, אלכסנדר דוידוב, מחמוד עבאס, חאמד גנאים (מוחמד כליבאת) , אחמד קאסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully