וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אם נחשוב על הדרבי נחטוף מחר מרמת גן"

2.11.2012 / 13:02

הצהובים דרוכים לפני במשחק החוץ במושבה. אוסקר גרסיה לא צפוי לערוך שינויים, מנגה הפצוע ייעדר מנגד (ש', 17:15, ספ'1)

קובי אליהו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* 46 מפגשים נערכו בין שתי הקבוצות במסגרת הליגה הראשונה. הצהובים ניצחו 27 מתוכם, רמת גן רק בשישה. 13 נוספים הסתיימו בתיקו.

* אלירן עטר, מלך השערים של ליגת העל, כבש העונה שבעה שערים - בדיוק כמו הפועל רמת גן כולה.

* הופעת הבכורה של דור מיכה במדי הבוגרים של מכבי תל אביב היתה נגד הפועל רמת גן, בעונת 2010/11. את המשחק ההוא סיים
עם בישול ושער בניצחון 0:3.

* הביקור האחרון של הפועל רמת גן במושבה הסתיים בחגיגה גדולה ועלייה לליגת העל אחרי ניצחון 0:2 על בני לוד בסיום העונה שעברה.

* הפועל רמת גן ניצחה את מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה ב-2003 (1:2), בדרכה לזכייה בתואר ההיסטורי כקבוצת ליגה לאומית. שרון אביטן כבש את שער הניצחון לאורדונים בדקה ה-90 במשחק ההוא.

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה חוגג. ברני ארדוב
זוכר לטובה את המפגש הראשון שלו עם האורדונים. דור מיכה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

למאמן פרדי דוד יש כאב ראש לא קטן בשל מכת פציעות שנפלה על הקבוצה. הדאגה העיקרית נובעת מהיעדרותו של כוכב הקבוצה החלוץ דויד מנגה, שסובל מפציעה ברגלו ולא יעמוד לרשותו של המאמן. מנגה הוא המוציא לפועל העיקרי של רמת גן מתחילת העונה ומחר צפוי קרלוס צ'קאנה לפתוח במקומו בהרכב. גם הבלם טל חן אינו כשיר במאת האחוזים וצפוי להחמיץ את המשחק, כאשר הבלם ברנאר אוננגה שסיים לרצות עונש הרחקה צפוי לפתוח יחד עם עוז יפרח במרכז ההגנה. עדין לא ברור אם דוד יערוך שינויים נוספים לעומת ההרכב שפתח בתיקו נגד מכבי נתניה במשחק הקודם, כאשר ישראל זגורי (חוזר מהרחקה) ועומר בוקסנבוים (נכנס כמחליף) עשויים לקבל את חולצת ההרכב. הקשר ג'יבריל סידיבה יפגוש מחר את האקסית בה שיחק לפני שתי עונות.

מכבי תל אביב:

הקבוצה ערכה הבוקר אימון נוסף לקראת המשחק, כאשר המאמן אוסקר גרסיה כהרגלו לא תרגל את ההרכב. על פי האימונים במהלך השבוע מסתמן כי הצהובים יפתחו בהרכב זהה לזה שפתח בניצחון על הפועל עכו במחזור שעבר. המגן עומר ורד עדין לא כשיר במאת האחוזים ונראה כי שרן ייני יתופקד שוב כמגן ימני, כאשר איתן טיבי וקרלוס גרסיה ישתפו פעולה במרכז ההגנה. חסן אבו זייד אמור לפתוח לצידם של גל אלברמן ומהראן ראדי במרכז המגרש, כאשר החלק הקדמי יורכב מדור מיכה, גונסאלו גרסיה ואלירן עטר שהחלים מפציעה ויהיה כשיר למשחק.

במהלך השבוע נערכו מספר אימונים בסגל מצומצם בעקבות היעדרותם של שחקני הנבחרת הבוגרת וכן פציעות ומחלות של שחקנים אחרים, אולם נראה כי מחר יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן. המשחק יערך באצטדיון 'המושבה' בפתח תקוה בשל השזרוע שמתקיים בבלומפילד. עשרות בודדות של כרטיסים נותרו למכירה ובקבוצה מאמינים שהאצטדיון יהיה מלא לחלוטין.

בשבוע הבא מצפה לקבוצה הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב ובקרית שלום דאגו להזכיר לשחקנים שעוד לפני הדרבי ממתינה להם מחר רמת גן העיקשת שעשתה חיים קשים לכל הקבוצות איתן התמודדה מתחילת העונה. "אנחנו יודעים שיש לנו דרבי בעוד שבוע, אבל זה לא הזמן לדבר עליו. יש לנו משחק סופר חשוב נגד רמת גן ואם נחשוב על הדרבי נחטוף מרמת גן", אמר שחקן בקבוצה. "חשוב לנו להגיע במומנטום של נצחונות לדרבי ובשביל שזה יקרה נצטרך לעבור קודם כל את המשחק מחר", הוסיף השחקן.

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף פנה לאוהדי הקבוצה במסגרת התוכניה שתחולק בשערי הכניסה לאצטדיון: "עבר עלינו חודש רצוף בהפסקות חוזרות בין משחקים. אנחנו מעוניינים, למרות הכל, לשמור על רעננות לקראת לוח משחקים עמוס וצפוף שמחכה לנו בחודשים הקרובים תוך ניסיון להאריך את רצף ההצלחות שלנו. מעבר לפינה מחכים לנו כמה משחקים מעניינים, הן בליגה והן בגביע הטוטו. הדבר החשוב ביותר הוא תמיד להתמקד במשחק הקרוב ולא לנסות להביט יותר מידי. פשוט לפסוע צעד צעד. דבר אחד אותו ניתן לומר הוא כמה אנו מרוצים מהעידוד שאנו מקבלים מהקהל גם בבית וגם בחוץ. הקבוצה מרגישה את התמיכה במהלך המשחקים, עובדה שבאמת עוזרת לשחקנים להמשיך ולהילחם עד לסיום".

שרן ייני מכבי תל אביב מול יובל שבתאי הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
יפתח שוב כמגן ימני. ייני/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: מהראן ראדי

ראדי הפך לשחקן קבוע במערך של אוסקר גרסיה והמיקום שלו בקישור משתנה בהתאם ליריבה שממול. מחר הוא צפוי לקבל חופש פעולה בחלק הקדמי, כאשר חסן אבו זייד וגל אלברמן יהיו אחראיים על החלק הדפנסיבי בקישור האחורי. הפועל רמת גן תבוא להסתגר ולעקוץ במתפרצות, ולראדי יהיה תפקיד מפתח בפיצוח הבונקר של היריבה, הן בבעיטות מרחוק והן בהכנסת כדורי עומק לשחקני החלק הקדמי של הצהובים.

הפועל רמת גן: ברנאר אוננגה

הבלם הצרפתי ישוב להרכב אחרי היעדרות מול נתניה בשל הרחקה. אוננגה יפגוש מחר את החלק הקדמי של הצהובים שעמוס בשחקנים שנמצאים בכושר כיבוש מצוין ועל כל טעות שתעשה הגנת רמת גן היא עלולה לשלם ובמזומן. לבלם הצרפתי יהיה מחר תפקיד מפתח בחוליה האחורית של פרדי דוד ואם רמת גן חולמת לגנוב נקודה או יותר מהצהובים, היא קודם כל צריכה להימנע מספיגה.

שחקן הפועל רמת גן, ברנאר אוננגה. קובי אליהו
על כל טעות, הוא וחבריו עלולים לשלם במזומן. אוננגה/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, עוז יפרח, טל מעבי, וובה בראון, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים, ישראל זגורי, קרלוס צ'קאנה, אנטון ארחיפוב.

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, שרן ייני (סטיב גורי), קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, חסן אבי זייד (שרן ייני), גל אלברמן, מהראן ראדי, דור מיכה, גונסאלו גרסיה, אלירן עטר.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל רמת גן בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully