וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלון תורג'מן חתם לשלוש שנים

29.10.2012 / 14:24

סופית: החלוץ יעבור מטוברוק תמורת כ-1.8 מיליון שקל. גורם על עמאשה: "מכת הפציעות מזכירה את עונת איבוד האליפות"

חלוץ מכבי חיפה, אלון תורג'מן, חתם על חוזה חדש לשלוש שנים במועדון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השחקן קיבל חוזה משודרג, המוערך בכ-90 אלף דולר לעונה, זאת לאחר שסוכנו גלעד קצב נפגש מוקדם יותר עם המנכ"ל איתמר צ'יזיק. החלוץ עבר לירוקים תמורת כ-1.8 מיליון שקל, כש-1.3 מיליון שקל עברו לטוברוק כמקדמה עבור רכישת הכרטיס. כזכור, בסוף העונה התברר כי טוברוק רשאית לשחרר את תורג'מן מחוזהו במועדון לאחר שחיפה חתמה על סעיף המתיר לאריק איזיקוביץ' לסיים את ההסכם מדי עונה.

מאוחר יותר, בתיווכו של שלמה שרף, הצדדים סיכמו על העברת החלוץ תמורת מקדמה. השחקן כבש שבעה שערים בעונה שעברה ולאחרונה הפך לשחקן הרכב. אלון תורג'מן מסר בתגובה לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח על החתימה, מודה למכבי חיפה על האמון בי ואעשה הכל להצלחת המועדון".

כשההפסד להפועל תל אביב עדיין מהדהד לשחקנים, מכבי חיפה משיכה בהכנות לקראת המשחק מול בני יהודה. כל שחקני הסגל שהגיעו לאימון, מלבד אייל משומר (ערך אימון קל), ערכו אימון מלא. כפי שפורסם אתמול, חזרתו של החלוץ ויאם עמאשה תידחה בפרק זמן נוסף, לאחר שרופא מומחה אסר עליו להסיר את הגבס עד השבוע הבא. "יש לנו מכת פציעות רצינית העונה והיא פוגעת מאוד בקבוצה. להבדיל, זה מזכיר את מה שקרה בעונה של איבוד האליפות", אמרו בקבוצה.

ראובן עטר עדיין לא תרגל את ההרכב ומחר (שלישי) תיערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. עדיין לא ברור האם לירוי צעירי, אקס הכתומים, יפתח בהרכב. גם החלוץ שלומי אזולאי נמצא בתמונת ה-11.

בפעם האחרונה שחיפה אירחה את בני יהודה במחזור השמיני, זה קרה גם בחודש נובמבר (2002), והירוקים ניצחו 2:5. יניב קטן כבש את השער השני לחיפה באותו משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully