וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חזרתו של ויאם עמאשה תידחה

28.10.2012 / 9:44

החלוץ נפגש עם רופא מומחה, שאסר עליו להסיר את הגבס. בוקולי ממתין לפגישה עם עטר, שטרם שיחק לצדו במשחקונים

צרות נוספות לראובן עטר? חזרתו של חלוץ מכבי חיפה ויאם עמאשה למגרשים תידחה כנראה בפרק זמן נוסף, זאת לאחר שהחלוץ נפגש עם רופא מומחה שקבע כי הוא לא יוכל להסיר את הגבס עד יום חמישי הבא – כלומר, שלושה ימים לאחר המשחק מול בני יהודה. "כרגע, הסיכויים שעמאשה ישחק ביום שני הבא אפסיים", אמרו במועדון. הדבר מעמיד את החלוץ בספק גם למשחק החוץ מול רמת השרון, במחזור התשיעי.

גם השוער ניר דוידוביץ' והקשר תמיר כהן, שתקופת ההחלמה המדויקת שלהם עדיין לא ידועה, ייעדרו מהמפגש. "לאור הבעיה בחלק ההתקפי, חשבנו שניתן יהיה להכשיר את עמאשה למשחק הזה, אבל התבדנו", הודו בחיפה. עם או בלי קשר, שלומי אזולאי נמצא בתמונת ההרכב.

אגב, לחיפה יש לא מעט סיבות לאופטימיות לקראת המשחק הקרוב: הירוקים לא הפסידו לבני יהודה מאז אפריל 2008, מאז חלפו כבר יותר מארבע וחצי שנים, אבל ההפסד ההוא בקריית אליעזר הגיע אחרי 16 שנה בהם הזהובים לא ניצחו את חיפה בחוץ. בפעם האחרונה שחיפה אירחה את בני יהודה במחזור השמיני, זה קרה גם בחודש נובמבר (2002), והירוקים ניצחו 2:5. יניב קטן, שצפוי לפתוח במשחק הקרוב, כבש את השער השני לחיפה באותו משחק.

חיפה תחדש הבוקר את האימונים לאחר שעטר העניק לשחקנים פגרה בת יומיים. באימונים האחרונים הוא שותף במשחקונים פנימיים לצד יניב קטן, דלה ימפולסקי ואייל גולסה, אבל גוסטבו בוקולי עדיין שיחק בקבוצה היריבה. "גם זה יגיע", העריכו במועדון אמש. בוקולי מאוד מאוכזב ממעמדו ומצפה שעטר יזום איתו שיחה, בניסיון להבין מדוע מעמדו במועדון השתנה. "יכול להיות שעטר לא מעריך אותו מקצועית, אבל הוא חייב לדבר איתו", אמרו במועדון.

הנשיא יעקב שחר יחזור בקרוב מחו"ל וישוחח עם עטר. הנשיא מתכוון להעניק למאמן גיבוי בתקווה שהקבוצה תצא לדרך חדשה מהמשחק הקרוב. מאחורי הקלעים, יש לציין, במועדון עדיין מעריכים שמעידה במשחק הזה תוביל לפרידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully