וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס בדרך החוצה ממכבי תל אביב?

2.10.2012 / 14:43

הצהובים רוצים לצרף גבוה נוסף והסנטר עשוי לשלם את המחיר. תגובת הצהובים: "ג'יימס שחקן שלנו והוא גם יישאר בקבוצה"

בנוסף לפרסומים בנוגע לפנייתה של מכבי תל אביב לקרייג סמית', הנהלת מכבי תל אביב עשויה לשחרר מסגל הקבוצה את הסנטר שון ג'יימס, זאת בניגוד לדעתו של המאמן דיוויד בלאט. אחת האפשרויות שעומדות על הפרק היא כי הצהובים יציעו טרייד להפועל ירושלים, במסגרתו יעבירו את ג'יימס ויקבלו את סמית'.

אלא שגם אם לא יצא הטרייד המעניין לפועל, ג'יימס עשוי לעזוב ברגע שתחתים מכבי שחקן פנים נוסף. מלקולם תומאס, כזכור, סיכם את מרבית תנאיו במכבי, והוא המועמד המוביל להצטרף לקבוצה. מרגע שיחתום תומאס (או כל שחקן פנים אחר), צפויה הנהלת מכבי לפעול להעברתו של ג'יימס לקבוצה אחרת.

ממכבי תל אביב נמסר: "שון ג'יימס שחקן מכבי תל אביב ונשאר שחקן של מכבי תל אביב".

כזכור, ראשי הצהובים התלבטו ארוכות במהלך הקיץ אם להשאיר בסגל את ג'יימס, שמחזיק בחוזה לעונה הקרובה, או אם לשחררו. במהלך הקיץ, אף דווח כי וארזה האיטלקית מעוניינת בשירותיו של ג'יימס והגישה הצעה לסוכנו. בעונה החולפת לא הצליח לפרוץ ביורוליג, שם רשם ממוצעים של 2.6 נקודות ו-2.4 ריבאונדים - למרות סדרת רבע-גמר טובה מול פנאתינייקוס. בליגה המקומית עמד על ממוצעים טובים יותר, של 9.9 נקודות ו-5.4 ריבאונדים, ושתי חסימות לערב.

יצויין כי במשחקי ההכנה לעונת 2012/13 שערכה מכבי נראה ג'יימס חד ומחובר: הוא היה לאחד השחקנים הבולטים של הקבוצה בטורניר פאריס, בו זכתה מכבי בסוף השבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully