וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי תל אביב הביסה את אולימפיאקוס 74:92

ניצחון ראשון לחניכיו של דיוויד בלאט בגרמניה: הצהובים רשמו מחצית שנייה מצוינת לאחר פתיחה רעה וגברו על אלופת היורוליג

מכבי תל אביב רשמה היום (ראשון) ניצחון ראשון בטורניר ההכנה בבאמברג, 74:92 על אולימפיאקוס, דווקא במשחק שהיה נראה, לפחות על הנייר, כקשה יותר מבין השלושה. בשורות אולימפיאקוס מיעט לשחק כוכבה הבלתי מעורער ואסיליס ספאנוליס. הצהובים, בהמשך ישיר ליכולת משני המשחקים הראשונים, פתחו את המשחק בצורה רעה, אך התאוששו ברבע השני, עד לניצחון.

טוני סקין שחקן עירוני אשקלון שומר על גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון ראשון בטורניר. גיא פניני/ברני ארדוב

לקראת סיום הרבע השלישי, נכנסו לעניינים הזרים גיורגי שרמדיני, ריקי היקמן ושון ג'יימס והעלו את דיוויד בלאט ליתרון דו ספרתי ומעט מפתיע. פחות מיממה לאחר ההודעה על חזרתו של יוגב אוחיון לסגל הצהובים, גם מורן רוט קיבל דקות מרובות על המגרש ורשם יכולת לא רעה.

מהלך המשחק

רבע 1

הצהובים פתחו טוב בהתקפה, וסל של שון ג'ימס מאסיסט של קיינר מדלי העלה אותה ליתרון 4:7. אולימפיאקוס הניעה כדור בסבלנות , ושחקני הפנים שלה דורסי ואנטיץ' השיגו נקודות קלות.

חניכיו המשיכו לנסות ולקלוע מבחוץ ללא הצלחה, ואולימפיאקוס ברחה ליתרון קטן של 11:16, כשבלאט לוקח פסק זמן. ההגנה של הצהובים הייתה חדירה באיזור הצבע, וספאנוליס עם מהלך של סל ועבירה העלה את אולימפיאקוס ל-21:13. סילבן לנדסברג היה הבולט בשורות מכבי תל אביב, ועם סל ועבירה צימק ל-27:20 עם סיום הרבע.

רבע 2

הסנטר אטרה מאג'וק, שמתאמן עם הקבוצה לאור החיסרון בסנטר נוסף, עלה מהספסל וקלע סל יפה מחצי מרחק. גיורגוס פרינטזיס קלע סל קל נוסף בצבע, והעלה את אולימפיאקוס ליתרון שיא, 34:22. סלים של שרמדיני, פניני והיקמן הורידו את ההפרש לשש, וההגנה של חניכיו של דיוויד בלאט השתפרה במעט.

בלאט מצא את ההרכב שייצב אותו מבחינה הגנתית, עם פניני ומורן רוט, והצהובים הצליחו לייצר מספר עצירות, אך הקליעה מבחוץ לא נכנסה. רוט עם חטיפה נוספת צימק את ההפרש לשלוש נקודות בלבד. היוונים קלעו סל נוסף וירדו למחצית ביתרון שש, 37:43.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבולט בשורות הצהובים במחצית הראשונה. סילבן לנדסברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

רבע 3

אסיסט יפה של שרמדיני ללנדסברג הוליד סל ועבירה, ומכבי צימקה ל-43:40 עם פתיחת הרבע. מורן רוט המשיך לגלות יכולה די טובה, קלע שלשה והוסיף חטיפה נוספת. סל של היקמן במתפרצת העלה את הצהובים ליתרון אחרי זמן רב בו היו בפיגור.

שרמדיני המשיך לסחוט עבירות ולקלוע מהקו, כשקלע ארבע זריקות מוצלחות מטווח זה. דיוויד לוגאן התעורר, ועם חמש נקודות רצופות העלה ל-56:60 לצהובים. לקראת סיום הרבע היוונים שוב התקרבו עד לנקודה, ובסיום הרבע הוליכה מכבי תל אביב 60:61.

רבע 4

שון ג'יימס פתח את הרבע עם שתי קליעות מוצלחות מהקו. עבירה בלתי ספורטיבית שנשרקה לחובת אולימפיאקוס, גרמה ליתרון שיא, של 60:69, לאחר שני סלים נוספים של ריקי היקמן. ג'יימס העלה ליתרון דו ספרתי, אך ספאנוליס התעורר באולימפיאקוס והוריד ל-67:73.

שתי הקבוצות החליפו סלים מקו העונשין, ושרמדיני עם סל נוסף העלה את הצהובים ליתרון 12. עבירה בלתי ספורטיבית נוספת נשרקה ליוונים. שתי שלשות רצופות, אחת של היקמן ואחת של לוגאן, העלו את הצהובים כבר ליתרון 18, 70:88. היוונים ניסו לחזור למשחק, אך החטיאו שלשות פנויות, ובסיום 74:92 לצהובים.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ריקי היקמן 19 נקודות, דייויד לוגאן 15, גיורגי שרמדיני (14 ריבאונדים) וסילבן לנדסברג 14 כל אחד, ניק קיינ -מדלי 8, שון ג'יימס וגיא פניני 7 כל אחד, רוט 6, מאג'וק 2.

"אתמול הכנסו את הסירה למסלול הנכון והיום הפלגנו כמו שצריך ומצאנו הרבה שמש", התפייט דיוויד בלאט בסיום. "הופעה נהדרת של הקבוצה החדשה שלנו נגד אלופת היורוליג, קבוצה שעדיין לא הפסידה העונה. הייתה רמה גבוה מאוד גם בהגנה וגם בהתקפה, לאט לאט נהיה קבוצה טובה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחצית שנייה מצוינת. שחקני מכבי תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully