וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א נגד מכבי ת"א: מלחמת גרסאות

האדומים זועמים על היריבה העירונית וחושדים שהיא ניהלה מו"מ עם אביחי ידין. הצהובים משיבים: "ספינים שלא עובדים להם"

קובי אליהו

מלחמת גרסאות בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב, על רקע ההודעה הרשמית של הצהובים אמש (חמישי), על כך שהם פנו לאדומים בבקשה לרכוש את אביחי ידין וטוטו תמוז. הבוקר הוציאה הפועל הודעה רשמית, שגררה הודעה ותגובות מהצד הצהוב. הרקע הוא שוב, פנייה שהייתה או לא הייתה, של הצהובים לידין.

שחקן הפועל תל אביב אביחי ידין. ברני ארדוב
היה מו"מ או לא היה? זו השאלה. ידין/ברני ארדוב

בהודעה שהוציאה הפועל תל אביב הבוקר נכתב:

"הודעת מכבי תל אביב לפיה מתנהל מו"מ עם הפועל בנוגע לטוטו תמוז ואביחי ידין היא הודעה שאין בה אמת. לגבי טוטו, משהובהר להפועל תל אביב כי השחקן אינו מעוניין לעבור למכבי, הוסכם בינה ובין השחקן כי הוא יישאר בשורות הפועל תל אביב לפחות לעונה הקרובה. באשר לידין, מכבי תל אביב הציעה להפועל הצעה לגביו והיא נדחתה, ואז ביקשה מהפועל תל אביב אישור לנהל מו"מ עם ידין בהיותו שחקן תחת חוזה ונענתה בשלילה. כעת, לכשיצא המרצע מן השק, התברר מפי השחקן עצמו כי למעשה סיכם את כל תנאיו במכבי תל אביב על פי הצעה קונקרטית שקיבל ככל הנראה עוד לפני שמכבי פנתה לקבל אישור לדבר איתו.

"בכל מקרה, אסור היה למכבי לנהל מו"מ עם ידין לנוכח סירוב המועדון לאשר זאת. עובדות אלו שופכות אור על התנהגותו התמוהה של ידין, הן בסירובו להתייחס ברצינות להצעות הנדיבות שקיבל לחוזה ארוך טווח, והן לגבי הפרובוקציות שיצר באופן עקבי בחודשיים האחרונים כדי לנסות ולהמאיס את עצמו על הקבוצה.

"התנהלות זו מציבה סימני שאלה גם על התנהלות סוכנו של ידין אשר למן סיום העונה הציע 'לפדות' את כרטיסו של ידין בסכום נמוך כביכול על מנת להעבירו לקבוצה בחו"ל.

"לנוכח כל האמור, הפועל תל אביב פנתה בתלונה להתאחדות לכדורגל ומתכוונת לעמוד על מיצוי בירור התלונה ובכוונתה אף לתבוע את הנזקים הכספיים הכבדים שנגרמו לה על ידי כל הגורמים המעורבים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מיטש גולדהאר עם אוסקר גרסיה, ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
שמעו את התלונות וסיפקו תשובות. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

במכבי תל אביב שמעו היום את הדברים ומיהרו להוציא הודעה:

"לפני מספר שבועות פנתה מכבי ת"א באופן רשמי להפועל ת"א בנוגע לשחקנים טוטו תמוז ואביחי ידין וקיבלה רשות לשוחח רק עם תמוז, אך לא עם ידין. בעקבות זאת לא ניהלה מכבי ת"א מו"מ כלשהו עם אביחי ידין בניגוד לפרסומים שונים הטוענים אחרת".

במכבי הוסיפו ואמרו היום: "כנראה שבהפועל תל אביב נלחצו מאוד מכך שאביחי ידין לא רוצה ללכת למכבי חיפה, כפי שהם תיכננו. כנראה שהם באמת מפחדים מתגובת הקהל שלהם. פנינו בצורה מסודרת להפועל תל אביב ואמרנו שאנחנו רוצים את טוטו תמוז ואת ידין, קיבלנו אישור לדבר רק עם תמוז ואכן לא התקיימה פנייה לאביחי ידין. אנחנו בדרך כלל לא מגיבים בכל הקשור למשא ומתן כזה או אחר, אבל הוצאנו אתמול הודעה מסודרת כדי להניח את הקלפים על השולחן ושאנשים יידעו את האמת".

הצהובים הוסיפו ותקפו את היריבה העירונית: "הפועל תל אביב מנסה לעשות ספין אחרי ספין וזה כנראה לא ממש עובד להם. מצד אחד הם מאשרים לנו לדבר עם טוטו תמוז, ובו באותו זמן אומרים לאוהדים שלהם שאין מצב שהם ייתנו לטוטו לעבור למכבי. הם גם מנסים למכור את ידין וטוטו, להכניס כסף למועדון ולחסוך את שכרם של שני השחקנים האלה וגם רוצים לצאת טוב מול האוהדים שלהם. אנחנו ממש לא ממהרים לשום מקום. שני השחקנים האלה יהיו חופשיים לנהל משא ומתן כבר בחודש ינואר ואז לא נצטרך לשלם עליהם אפילו שקל"

בנוסף - במכבי תל אביב ממשיכים לחפש גם זר חמישי לחיזוק הקבוצה. במידה ותושלם בסופו של דבר עסקת העברתו של אביחי ידין, יובא חלוץ זר ואם טוטו תמוז יהיה זה שיגיע, יחפשו בקרית שלום קשר זר להשלמת הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully