וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.8

ליברפול תמכור שני שחקנים בשביל להביא את סטארידג'? כמה טוטנהאם הפסידה על מודריץ'? מה תעשה סיטי? כל השמועות

העברות

* מילאן הקדימה מספר קבוצות בכירות באנגליה במירוץ אחרי הכישרון הגדול של קון הצרפתית, מ'באיי ניאנג. החלוץ בן ה-17 חתם במדי הרוסונרי לשלוש שנים.

* אינטר השאילה לאספניול את חלוץ נבחרת איטליה עד גיל 21, סמואלה לונגו (20).

* הקשר הצ'כי המצוין פטר יראצ'ק עבר רשמית מוולפסבורג להמבורג. יראצ'ק חתם על חוזה בקבוצה של טורסטן פינק עד 2016.

* אתלטיקו מדריד החתימה את המגן השמאלי, דומינגו סיסמה (30), שהגיע אליה מראסינג סנטאנדר בהעברה חופשית.

* הקשר תאו יאנסן (31) חזר לויטסה אותה עזב ב-2008, אחרי שלוש שנים בטוונטה ועונה אחת באייאקס. הקבוצה מארנהם שילמה עליו כ-600 אלף יורו והוא חתם לשלוש שנים.

* החלוץ הרומני הוותיק אדריאן מוטו חתם באז'קסיו הצרפתית, שהתחילה את העונה בצרפת בצורה לא טובה, וממוקמת לאחר שלושה מחזורים במקום ה-16. הקבוצה מקורסיקה החתימה גם את בלם נבחרת טוניסיה, עמאר ג'מאל (25), שנרכש מיאנג בויז ברן.

* מנצ'סטר סיטי השאילה לראיו וייקאנו הספרדית את קשר נבחרת גאנה, מוחמד אבו (20).

שמועות

* לאחר שאדריאנו גלאיני הודיע כי מילאן מעוניינת בבויאן, עסקת השאלתו של החלוץ הספרדי מרומא למילאן הושלמה. "מחר אוצג כשחקן מילאן!" צייץ השחקן שחגג יום הולדת 22 בחשבון הטוויטר שלו, "אני כבר לא יכול לחכות למשחק הראשון שלי. תודה לכולם ובעיקר לאוהדים של רומא".

* מילאן הודיעה רשמית שהיא ירדה מהאפשרות לצרף את קאקה. סגן הנשיא גליאני הודיע: "יש סיבוכי מס, השיחות הגיעו לסיומן. זה סיכון גדול מדי".

* כלי התקשורת בגרמניה מדווחים הערב כי עסקת העברתו של חאבי מרטינס לבאיירן מינכן סוף סוף נסגרה סופית תמורת 40 מיליון יורו. ההודעה צפויה לצאת מחר.

* אחרי שאתמול דווח שהנהלת סיטי תקציב לרוברטו מאנצ'יני 60 מיליון ליש"ט לבזבוזים, היום טוענים באנגליה שטוטנהאם תאפשר לאנדרה וילאש בואש להשקיע את כל 30 מיליון הליש"ט שקיבלה הקבוצה על לוקה מודריץ'.

* אתמול שחטאר דונייצק דחתה הצעה של 11 מיליון ליש"ט על הקשר וויליאן, וממשיכה להתעקש על 20 מיליון. יו"ר טוטנהאם דניאל לוי המריא לאוקראינה לסגור את העסקה, כשגם אלן דזגוייב מצסק"א מועמד למועדון.

* בינתיים התרנגולים מתקרבים לסיכום עם השוער הוגו לוריס (14 מיליון), וממשיכים לחזר אחרי יאן מ'בילה (עליו הציעו 10 מיליון). בקבוצה גם רוצים מאוד את מוסא דמבלה מפולהאם, ומוכנים להציע עליו את דייוד בנטלי, ג'רמיין ג'נאס ומזומנים.

* עוד בטוטנהאם: "סאן" טוען שהקבוצה ויתרה על עשרה מיליון יורו כדי למכור את לוקה מודריץ' לריאל מדריד, ולא לצ'לסי או ליונייטד.

* אינטרנסיונל הברזילאית דחתה הצעה מטוטנהאם על חלוצה הברזילאי לאנדרו דמיאו. דמיאו בן ה-23 חוזר באופן נמרץ על ידי הספרס, אך בקבוצה דחו את ההצעה: "אנחנו לא מתכוונים לתת ללאנדרו ללכת כבר העונה, טוטנהאם פנתה אלינו, אבל ההצעה שלה לא תאמה את הערך שאנחנו רואים בו".

* "מירור" טוען שברנדן רוג'רס כל כך רוצה להביא לליברפול את דניאל סטארידג', שהוא מוכן למכור עבורו את צ'רלי אדם וסטיוארט דאונינג, שהגיעו כהבטחות גדולות.

* באיטליה טוענים: מנצ'סטר סיטי הציעה 12 מיליון יורו על בלם פיורנטינה מאטיה נסטאסיץ' בן ה-19, העסקה קרובה להיסגר.

* זניט סנט פטרסבורג הציעה 15 מיליון יורו על קיריאקוס פאפאדופולוס, שאלקה בינתיים לא מוכנה למכור אותו.

* אינטר מחפשת שחקן מחליף בעמדת החלוץ, שיגבה את דייגו מיליטו, ואחד המועמדים להצטרף לנראזורי הוא שחקן לאציו, סרג'יו פלוקארי בן ה-31.

* ג'ו קול עשוי לחזור לקבוצת נעוריו ווסטהאם. נותרו רק מספר ימים עד תום חלון ההעברות בפרמיירליג, ועל פי דיווחים בממלכה, הקשר בן ה-30, שסבל מפציעות רבות בשנים האחרונות, לא מוצא מקום בסגל של מנג'ר ליברפול ברנדן רוג'רס.

* מנג'ר ליברפול אף דחה את הדיווחים שטענו כי המייטי רדס ישאילו את הקשר הצעיר ראהים סטרלינג בן ה-17: "הוא לא יעבור לשום מקום בהשאלה, אני מאמין שנוכל לעזור לו ולהכווין אותו, כדי שיהיה שחקן מצוין עבור ליברפול".

* בזמן שעסקת העברתו של פרננדו יורנטה ליובנטוס עדיין לא מבשילה לכדי חתימה, הגברת הזקנה כבר חושבת על חלוצים אחרים. מי שמועמד להגיע ליובה הוא החלוץ אוסקר קרדוסו מבנפיקה ליסבון. הקבוצה הפורטוגלית דורשת לקבל על הפרגאווי בן ה-29 15 מילון יורו, בעוד שיובה מוכנה בשלב זה לשלם שמונה מיליון יורו בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully