וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון רוי הוצג במינסוטה: "לא חשבתי שאפרוש וזהו"

צפו באולסטאר לשעבר מצטרף באופן רשמי לטימברוולבס המאושרים: "הוא מאוד יעזור לנו". נייט רובינסון חתם בשיקגו

באופן רשמי במינסוטה, כשבעה חודשים לאחר שהודיע על פרישה מהענף. מי שהיה אחד השחקנים הטובים ביותר ב-NBA לא מזמן יצטרף לחבורה האטרקטיבית שבנו ריק אדלמן ודייויד קאהן, שמאיימת להיות אחד המרתקות בליגה עם ריקי רוביו, קווין לאב, דריק וויליאמס, אנדרי קירילנקו, אלכסיי שווד ואחרים.

"לא ממש החלטתי לפרוש באופן רשמי בשום שלב", אמר רוי במסיבת העיתונאים בה הוצג. "מה שקרה בפורטלנד זה שנפגשתי עם הרופא והוא חשב שהכי טוב עבורי יהיה להפסיק לשחק כדורסל בגלל הברכיים שלי. אחרי שבוע הם החליטו לשחרר אותי, ואחרי כמה חודשים בחוץ החלטתי שאני לא רוצה להפסיק לשחק. אף פעם לא חשבתי שאפרוש וזהו, זה היה יותר כמו הפסקה".

רוי, שחתם על חוזה לשנתיים תמורת 10.4 מיליון דולר, ינסה להשיב את הטימברוולבס לפלייאוף לראשונה מאז עונת 2003/04. "הכישרון, נסיון ומנהיגות שלו יעזרו לקבוצה הצעירה שלנו", אמר דייויד קאהן. "הוא הוכיח שהוא אחד משחקני הקלאץ' הכי טובים בליגה לאורך הקריירה שלו. אנחנו בטוחים שהוא מסוגל לחזור לשחק ברמה גבוהה וכבר מחכים לראות אותו ממשיך את הקריירה במדי מינסוטה".

* שיקגו החתימה באופן רשמי את נייט רובינסון לשנה. אשתקד העמיד הרכז הננסי ממוצעים של 11.2 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק בגולדן סטייט, והוא אמור לחזק את הקו האחורי של הבולס, שספג מכה קשה בשל פציעתו של דרק רוז בסיבוב הראשון של הפלייאוף בשנה שעברה.

* כצפוי, גולדן סטייט החתימה לשנתיים נוספות את ברנדון ראש, שירוויח 8 מיליון דולר.

* בוסטון הודיעה באופן רשמי על החתמת קיון דולינג, ג'ייסון קולינס, ג'מאר סמית' ודיונטה כריסמס, אקס הפועל עפולה שהציג יכולת מצוינת בליגת הקיץ החולפת.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

צפו בהצגתו של ברנדון רוי במינסוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully