וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "מקווה לשבור את ההגמוניה של נדאל ודג'וקוביץ'"

השוויצרי חולם על זכייה בגרנד סלאם אחרי תשעה תארים של שני המדורגים לפניו: "הכל תלוי בי ובכך שאעשה קפיצת מדרגה"

בימים האחרונים, רוג'ר פדרר פוחד יותר מכל מהמספר 10. במידה שלא יזכה בטורניר ווימבלדון, שייפתח ביום שני הקרוב (שידורים ישירים בספורט5), זה יהיה תואר גרנד סלאם 10 ברציפות עליו הוא לא מצליח לשים את ידו. אם וכאשר יהיו אלה נובאק דג'וקוביץ' או רפאל נדאל, זה יהיה התואר ה-10 ברציפות שהם חולקים ביניהם. לקראת הטורניר, בו זכה RF שש פעמים בעבר (2003-2007 ו-2009), ערך השוויצרי מסיבת עיתונאים באול אינגלנד קלאב.

"אני חולם על זכייה בתואר, אין שום סיבה להתכחש לזה", אמר פדאקספרס, "אני חושב שזה תלוי במישהו אחר חוץ מדג'וקוביץ' או נדאל שישבור את ההגמוניה שלהם ואני מקווה שאני אוכל לעשות את זה. הם עשו דברים מדהימים בשנים האחרונות, לא רק בשנה האחרונה או משהו כזה. אני מקווה מאוד שזה הזמן שלי בשנה או של מישהו אחר. אם זה יהיה מישהו אחר חוץ מהם, אני מקווה שזה יהיה אני".

פדרר מגיע לווימבלדון אחרי הפסד בגמר טורניר האלה לטומי האס הוותיק, מה שמנע ממנו לזכות בתואר שביעי בגרמניה ולהשוות את שיאו של פיט סמפראס. "הכל תלוי בי שאעשה את קפיצת המדרגה. ברגע שאהיה שם, אני מקווה שאוכל לזכות בתואר. זכייה שביעית תהיה דבר מדהים. אני חושב שזה ישווה את השיא של פיט סמפראס וזה משהו מיוחד כי אני הערצתי אותו בצעירותי". פדרר הודיע שייקח פסק זמן בין ווימבלדון לאולימפיאדה כדי לשהות בשוויץ ולספוג קצת אווירת נבחרת.

הפנומן השוויצרי, שיפגוש בסיבוב הראשון בווימבלדון את אלברט ראמוס הספרדי, התייחס להגרלה: "יש הרבה שמאליים בצד בו אני נמצא בהגרלה, ולכך אני מתכוון להתכונן. מעולם לא שיחקתי נגד ראמוס, אז אני מתכוון ללמוד איך הוא משחק. השנה הדברים הלכו לי טוב מאוד, לא הרגשתי עייף, לקחתי כמה ימי חופש אחרי האלה ואז הגענו לכאן. מבחינה פיזית אני מרגיש מצוין ואני במקום טוב".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully